Barco

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Filoe
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 67

Re: Barco

Bericht door Filoe »

Wilt dat dan ook zeggen dat je binnen de context van een huwelijk e.d. de 20K aan dividenden 2X moet tellen voor er bijkomende belastingen worden geheven? 20K voor elke partner?

Vilas
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 253

Bericht door Vilas »

Filoe schreef:
24 mei 2021 08:50
Wilt dat dan ook zeggen dat je binnen de context van een huwelijk e.d. de 20K aan dividenden 2X moet tellen voor er bijkomende belastingen worden geheven? 20K voor elke partner?
Vrijstelling is toch maar voor 800 div./persoon.Dat geeft recht op 240€/persoon teruggave.
Gehuwden en wet.samenwonend MET gemeenschap van goederen kunnen elk 240€ terugvragen, dus 480 in totaal.
Degenen met GESCHEIDEN goederen mogen slechts elk hun eigen div. terugvragen, ook elk 240€ Max.
Ik zit in situatie gescheiden goederen, ik heb meer dan 800€ div. ,partner minder dan 800€.
Ik vul bij mij 240€ in en bij partner is dit <240€.
Hadden we dit in gemeenschap, dan konden we wel elk 240€ invullen.
charel01 liked last!

cajmere
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Bericht door cajmere »

Vilas schreef:
24 mei 2021 09:40
Filoe schreef:
24 mei 2021 08:50
Vrijstelling is toch maar voor 800 div./persoon.Dat geeft recht op 240€/persoon teruggave.
Gehuwden en wet.samenwonend MET gemeenschap van goederen kunnen elk 240€ terugvragen, dus 480 in totaal.
Degenen met GESCHEIDEN goederen mogen slechts elk hun eigen div. terugvragen, ook elk 240€ Max.
Ik zit in situatie gescheiden goederen, ik heb meer dan 800€ div. ,partner minder dan 800€.
Ik vul bij mij 240€ in en bij partner is dit <240€.
Hadden we dit in gemeenschap, dan konden we wel elk 240€ invullen.
Mooi voorbeeld van discriminatie. Alleenstaande kan max 240euro terugkrijgen, ben je getrouwd/samenwonend met gemeenschap van goederen dan 480euro, terwijl het om hetzelfde bedrag van uitgekeerde dividend gaat? Hetzelfde zoals woonbonus dus, voor degene die er nog beroep op konden doen.

Nevets
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 15

Bericht door Nevets »

cajmere schreef:
24 mei 2021 13:35
Mooi voorbeeld van discriminatie. Alleenstaande kan max 240euro terugkrijgen, ben je getrouwd/samenwonend met gemeenschap van goederen dan 480euro, terwijl het om hetzelfde bedrag van uitgekeerde dividend gaat? Hetzelfde zoals woonbonus dus, voor degene die er nog beroep op konden doen.
Beetje een rare redenering vind ik.
Max 240 euro / persoon (per belastingsplichtige, kinderen met bv cooperatieve aandelen tellen mee in de pot van de ouders) ongeacht of je alleenstaand, samenwonend of gehuwd bent.
Waarom zou je als alleenstaande het dubbele mogen recupereren van iemand die samenwonend of gehuwd is?
HoubyTelli liked last!

cajmere
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Bericht door cajmere »

Nevets schreef:
24 mei 2021 13:45
cajmere schreef:
24 mei 2021 13:35
Beetje een rare redenering vind ik.
Max 240 euro / persoon (per belastingsplichtige, kinderen met bv cooperatieve aandelen tellen mee in de pot van de ouders) ongeacht of je alleenstaand, samenwonend of gehuwd bent.
Waarom zou je als alleenstaande het dubbele mogen recupereren van iemand die samenwonend of gehuwd is?
Ik weet dat het zo is per persoon, en ja dat is rare redenering dan, maar ik bekijk soms ook dingen als huishouden, dan is het zo krom niet. Maar zo werkt het natuurlijk niet.

charel01
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 15058

Bericht door charel01 »

Barco breidt zijn ClickShare-gamma uit met twee nieuwe modellen van ClickShare Present, de draadloze presentatie- en samenwerkingsoplossing van het bedrijf. Met ClickShare Present kunnen klanten op een gebruiksvriendelijke en eenvoudige manier presentaties delen, zonder draden, kabels of adapters. De twee nieuwe modellen biedt klanten de kans om hybride vergaderzalen in te richten. Een welgekomen aanvulling volgens KBC Securities-analist Guy Sips, maar zonder impact op het “Opbouwen”-advies en koersdoel van 22 euro.
zwartkater liked last!

Monniey
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 64

Bericht door Monniey »

Hopelijk straks slot boven de 22 , dan hebben we de weerstand geconsolideerd genomen.
BOXX liked last!
wees jezelf er zijn al anderen genoeg

Filoe
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 67

Bericht door Filoe »

Het is grappig: Barco wordt uit de BEL20 gebonjourd en is dit jaar al 23% gestegen. Melexis in de plaats en haalt nauwelijks een 5%. BEL20 lijkt wel een vloek, ze kunnen volgend jaar misschien weer van plaats ruilen. :D

charel01
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 15058

Bericht door charel01 »

Control Room Summit - Multifunctioneel gebruik van control rooms via workflows.

In dit webinar kijken we naar de trends die we tegenkomen en gaan we vanuit Barco en INTER onze visie daarop te geven.
Donderdag 10 juni - 11.00 - 11.45
We zien binnen de control room of meldkamer centrale een multifunctioneler gebruik zich aandienen, mede dankzij de toepassing van workflows. Dashboards worden daarnaast steeds overzichtelijker en uitgebreider. Data- en videobronnen van verschillende formats moeten hiervoor eenvoudig ingeladen kunnen worden. Ook willen we in COVID-19 tijd één en ander toegankelijk presenteren of benaderbaar maken voor thuiswerkers. Dashboards en schermen moeten gemakkelijker realtime deelbaar zijn voor multidisciplinair (crisis) overleg. Maar hoe ziet zo'n control room er dan toekomstig uit? Welke hardware komen we tegen en waarom?

De sprekers:
• Thijs Assink, Account Manager Control Rooms Medical bij INTER
Thijs Assink is ondertussen alweer 9 jaar werkzaam voor INTER. Als accountmanager binnen de Medical divisie is hij dagelijks bezig met de inrichting van o.a. digitale OK’s, medische bespreekruimtes en monitoren, controle meldkamers en Hospital Control Centers (HCC). Zijn werkgebied bevind zich in de ziekenhuizen in Nederland en Vlaanderen. Thijs zet zich volledig in om de klant gelukkig te maken met mooie audiovisuele oplossingen.
• Marc Weijers, Territory Manager Benelux, Nordics, UK & Ireland bij Barco
Marc Weijers heeft meer dan 20 jaar ervaring in de audiovisuele industrie, en heeft zich reeds ingezet voor heel wat toonaangevende technologiebedrijven. Sedert 2008 is hij commercieel leider bij Barco, verantwoordelijk voor internationale verkoop en strategisch management binnen de Control Rooms-markt.

Meld je aan via onderstaande link:

Aanmelden
https://www.inter.nl/formulieren/contro ... G-4ACZfqD4
Lieve16 liked last!

Monniey
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 64

Bericht door Monniey »

Gisteren tijdens de dag wel heel sterk gestegen aan hoog volume. Vermoedelijk geen aandeleninkoop door jan-met-de-pet.
Benieuwd of we nog iets zien verschijnen op fsma
wees jezelf er zijn al anderen genoeg

Plaats reactie