NEXTENSA - NEXSTA - BE0003770840 - STOCK
Re: NEXTENSA - NEXSTA - BE0003770840 - STOCK
Wat denken jullie?
Zou dat interessant zijn moest Nextensa zijn participatie in Retail estates verkopen? Is toch een kleine 100 milj. euro waard.Kunnen ze schuld mee afbouwen.Lijkt me intéressant in deze tijden.
Zou dat interessant zijn moest Nextensa zijn participatie in Retail estates verkopen? Is toch een kleine 100 milj. euro waard.Kunnen ze schuld mee afbouwen.Lijkt me intéressant in deze tijden.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum veteraan
- waarderingen: 366
Nextensa kon in de slotfixing niet meer openen door te grote koersafwijking, er stonden 187K aandelen ask @market en 40K ask aan 39.15. Evenwichtskoers -44%.Op zich niets bijzonder, grote omzetten in veel aandelen vandaag. Alleen werden ze bij Nextensa dus (nog) niet omgezet
Het jaarverslag leest als een goednieuwsshow om ongemakkelijk van te worden.
Iemand een becijferde mening over deze zin? :Â "De relatief korte resterende looptijd van de schulden moet ook gezien worden in het licht vandeze schuldenafbouw: heel wat kredietlijnen zijn niet langer nodig en worden derhalve niet verlengd."Â Â (schuld/looptijden/rente/herfinanciering draait op dit ogenblik veel om)
Overtuig me om volgende week geen eerste positie in te nemen
Het jaarverslag leest als een goednieuwsshow om ongemakkelijk van te worden.
Iemand een becijferde mening over deze zin? :Â "De relatief korte resterende looptijd van de schulden moet ook gezien worden in het licht vandeze schuldenafbouw: heel wat kredietlijnen zijn niet langer nodig en worden derhalve niet verlengd."Â Â (schuld/looptijden/rente/herfinanciering draait op dit ogenblik veel om)
Overtuig me om volgende week geen eerste positie in te nemen

When you walk in golden halls you get to keep the gold that falls.
Vanmorgen ingestapt aan 37,53.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 60
Eerste instap vandaag aan 39