Oxurion
- sanderus
- Forum elite
- waarderingen: 4243
Oxurion
Beste forumleden,
Enige duiding waarom een nieuw Oxurion forum wordt geopend.
Vrijdagmorgen 11 maart hebben verschillende forumleden vastgesteld dat het Oxurion topic, die bijna 10 jaar archief bevat, gesloten was. De reden daarvoor is absoluut onduidelijk. De laatste post dateerde van 10 maart om 11u02' geplaatst door pingping.
Aangezien de enige gekende moderator momenteel de nieuwe eigenaar van beursig (beursig.com) is en deze tussen donderdag 10 maart 11u02 en vrijdagmorgen 11 maart - toen werd vastgesteld dat het topic gesloten was - niet actief was, kon het Oxurion topic niet door de nieuwe beheerder gesloten zijn.
Na verder onderzoek is vastgesteld dat een "oud moderator" met naam "Admin" na jaren in een diepe slaap te hebben vertoefd plotseling op 10 maart wakker is geworden. Hierdoor kunnen we bijna 100% zeker zijn dat deze moderator Admin het topic heeft gesloten.
Dus beste Admin kan je een geldige reden opgeven waarom je het Oxurion topic hebt afgesloten?
Met dank,
In naam van allen die op het Oxurion forum info plaatsen en lezen.
Enige duiding waarom een nieuw Oxurion forum wordt geopend.
Vrijdagmorgen 11 maart hebben verschillende forumleden vastgesteld dat het Oxurion topic, die bijna 10 jaar archief bevat, gesloten was. De reden daarvoor is absoluut onduidelijk. De laatste post dateerde van 10 maart om 11u02' geplaatst door pingping.
Aangezien de enige gekende moderator momenteel de nieuwe eigenaar van beursig (beursig.com) is en deze tussen donderdag 10 maart 11u02 en vrijdagmorgen 11 maart - toen werd vastgesteld dat het topic gesloten was - niet actief was, kon het Oxurion topic niet door de nieuwe beheerder gesloten zijn.
Na verder onderzoek is vastgesteld dat een "oud moderator" met naam "Admin" na jaren in een diepe slaap te hebben vertoefd plotseling op 10 maart wakker is geworden. Hierdoor kunnen we bijna 100% zeker zijn dat deze moderator Admin het topic heeft gesloten.
Dus beste Admin kan je een geldige reden opgeven waarom je het Oxurion topic hebt afgesloten?
Met dank,
In naam van allen die op het Oxurion forum info plaatsen en lezen.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 124
Re: Oxurion
Laat dit nieuwe draadje een ommekeer kunnen brengen in het desastreuze koersverloop vanaf vorige zomer. De pré-opening is i.i.g. bijna 5% hoger! Succes allen.
- sanderus
- Forum elite
- waarderingen: 4243
De transacties van de 2 leden van de board of directors.
https://www.fsma.be/nl/transaction-sear ... 2022-03-11
pingping liked last!
https://www.fsma.be/nl/transaction-sear ... 2022-03-11
Het hééft 'n tijdje geduurd; maar met de bedragen is niks mis. Ik meen ook de afgelopen dagen
zo rond de 1,32 iets van steunaankopen te bespeuren; maar dat kunnen ook andere partijen zijn.
zo rond de 1,32 iets van steunaankopen te bespeuren; maar dat kunnen ook andere partijen zijn.
-
- Forum actieveling
- Blackadder
- Premiummember
- waarderingen: 2604
believer liked last!Re: Oxurion
Achteraf is het natuurlijk makkelijk spreken.Finance Avenue schreef: ↑15 mar 2022 23:37Dat blijven zitten is niet trouw, aan uw partner kunt u trouw zijn maar op een aandeel dat een heel slecht track record heeft moet niemand verliefd worden of trouw aan blijven. Vanaf de beursgang tot nu is het al meer dan 70% kwijtgespeeld dan heb ik het nog niet over de top.
Cut your losers and let your winners run.
Oxurion https://g.co/kgs/JBe3xy grafiek is duidelijk op weg naar pennystock.
Wist u vooraf dat Jetrea niet zou verkopen dan was u ook nooit ingestapt.
Dat thr-317 die in mono-therapie heel goed was, dan toch geen meerwaarde voor anti-Vegf zou zijn.
Als u dat kon voorspellen dan vraag ik me wel af op basis van welke argumenten.
Mocht thr-149 in fase IIb toch geen nog betere resultaten opleveren
EN thr-687 zijn goede fase I resultaten niet bevestigen
Dan zal u weer kunnen zeggen: zie ik heb het gezegd.
Maar lukt nog maar thr-149 OF thr-687 dan denk ik dat we u niet meer zullen horen want dan zal de koers zeker snel terug stijgen
Ik lees dat u geen Oxurion aandelen meer hebt. Welke reden heeft u dan om op dit forum te posten ?
Proficiat met je eerste post. Het zal er wel eentje met eeuwigheidswaarde worden.Finance Avenue schreef: ↑15 mar 2022 23:09...Nu zal het toch binnen korte tijd een pennystock worden.
Hád maar gewaarschuwd toen we op 2,70 stonden
Hij zal het zichzelf uiteraard óók anders hebben voorgesteld, maar wat mij betreft heeft "de éminence grise"
dit bedrijfje van naar de hemel, terug naar de hel gemanaged. Hij was de eindverantwoordelijke.
Eén <10% emissie toen de koers richting de 40 aan 't kachelen was. 4 Miljoen stukkies op 30 of zo: de wereld
voor Ox. had er nu héél anders uitgezien.
Vervolgens was er nog rúim de tijd, om bóven 2,50 een claimemissie te lanceren. Daarvan hadden álle aandeel-
houders kunnen profiteren en het had ook een bepaalde mate van binding bij de zittende aandeelhouders ge-
creëerd.
Maar neen: een paar dagen voordat hij dan uiteindelijk het veld ruimde kregen die nog even de "werelddeal"
met Negma aan de fiets gehangen.
En dat is géén wijsheid achteraf: in de Jetrea-periode zat ik er nog niet in; en de mogelijkheid van een claim-
emissie heb ik hier destijds vaker naar voren gebracht.
-
- Forum actieveling
Wat mij al tijden opvalt is dat indien er een transactie plaatsvindt, zowel een koop als een verkoop, er een beperkt aantal stukken onder deze prijs te koop worden aangeboden. Kortom, een heel vervelend algoritme om de koers te drukken. Het is dan ook mijn aanbeveling aan eventuele kopers om dit in meerdere transacties te doen. Stel je wil 10k kopen en de laatkoers is 1,35. Koop er dan bijvoorbeeld 2500. Vervolgens legt het algoritme een order op bijvoorbeeld 1,34. Koop je er weer 2500 etc. Je hebt dan natuurlijk wel meer transactiekosten maar als je een betaalbare broker hebt verdien je er impliciet toch nog aan en frustreer je het algoritme ook nog wat.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 48
bedankt voor de tip...maar ben al redelijk zelf gefrustreerdKanhetlager schreef: ↑16 mar 2022 10:03Wat mij al tijden opvalt is dat indien er een transactie plaatsvindt, zowel een koop als een verkoop, er een beperkt aantal stukken onder deze prijs te koop worden aangeboden. Kortom, een heel vervelend algoritme om de koers te drukken. Het is dan ook mijn aanbeveling aan eventuele kopers om dit in meerdere transacties te doen. Stel je wil 10k kopen en de laatkoers is 1,35. Koop er dan bijvoorbeeld 2500. Vervolgens legt het algoritme een order op bijvoorbeeld 1,34. Koop je er weer 2500 etc. Je hebt dan natuurlijk wel meer transactiekosten maar als je een betaalbare broker hebt verdien je er impliciet toch nog aan en frustreer je het algoritme ook nog wat.