Tessenderlo

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

doittomeonemoretime
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 92

Re: Tessenderlo

Bericht door doittomeonemoretime »

Brecht schreef:
04 jun 2021 07:16
a21 schreef:
04 jun 2021 06:59
Tack (pic) terug van start . 50.000 st. aan 35 € ,1.750.000 € :P
https://www.fsma.be/nl/node/170762
Buiten beurs? Wil dit zeggen dat dit nog altijd grootaandeelhouders zijn die verkopen?

Koers zal maar beïnvloed worden wanneer hij op de markt koopt. Ondanks goeie resultaten staan de terug op 35 euro. Koers zou al lang hoger moeten liggen
Market makers die uitgekocht worden ?
wisselende port.: GBLB, COMB, QFG, AES, EUZ, ATEB, VIO, ABI, SOLB, AGS, FLUX, SGO, AEM, UMI, TITC, GIMB

KAATSCLUB
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1032

Bericht door KAATSCLUB »

Brecht schreef:
a21 schreef:
Buiten beurs? Wil dit zeggen dat dit nog altijd grootaandeelhouders zijn die verkopen?

Koers zal maar beïnvloed worden wanneer hij op de markt koopt. Ondanks goeie resultaten staan de terug op 35 euro. Koers zou al lang hoger moeten liggen
Tack zal er wel voor zorgen dat je als kleine aandeelhouder niets verdiend , hij koopt telkenmale pakketten op van institutionele beleggers ..waarom gooien die Tessenderlo buiten ?
Omdat er niets aan valt te verdienen en dividend nada :!:
Een grafiek op 5j zegt voldoende ..dood geld, oh ja ...wie vorig jaar in maart - april instapte heeft verdiend, niet moeilijk trouwens want dit geld voor alle aandelen op de markt.
issueCloseprice.png
U kunt zich hier registreren waarna u de bijlage kunt bekijken.

Brecht
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 99

Bericht door Brecht »

KAATSCLUB schreef:
04 jun 2021 09:18
Brecht schreef:
a21 schreef:

Tack zal er wel voor zorgen dat je als kleine aandeelhouder niets verdiend , hij koopt telkenmale pakketten op van institutionele beleggers ..waarom gooien die Tessenderlo buiten ?
Omdat er niets aan valt te verdienen en dividend nada :!:
Een grafiek op 5j zegt voldoende ..dood geld, oh ja ...wie vorig jaar in maart - april instapte heeft verdiend, niet moeilijk trouwens want dit geld voor alle aandelen op de markt. issueCloseprice.png
Als ik geen interesse heb in een aandeel, dan volg ik meestal die topics niet. Ik moet zeggen dat jij hier wel actief bent en veel moeite doet en zelfs met grafieken bepaalde zaken wil aantonen. Ik zit al jaren in tessenderlo en heb zelfs mooie winst. Zelfs indien je cagr uitrekent.

Nochtans zijn er al veel kleine aandeelhouders die mooie winsten hebben op picanol, tessenderlo en nu zelfs op het Zwitsers bedrijf rieters. Dus uw punt dat tack de kleine aandeelhouder niets gunt, slaat op niets.
sperweroog liked last!

reteiP
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 599

Bericht door reteiP »

Bleitclub gefrustreerd omdat hij niet op korte termijn winst kon pakken en dan zijn aandelen waarschijnlijk aan Tack zelf verkocht.
Oli4 liked last!

KAATSCLUB
Forum elite
Forum elite

Bericht door KAATSCLUB »

reteiP schreef:
04 jun 2021 12:27
Bleitclub gefrustreerd omdat hij niet op korte termijn winst kon pakken en dan zijn aandelen waarschijnlijk aan Tack zelf verkocht.
Gefustreerd? Zou niet weten waarom ...want als je dit forum volgt dan weet je dat ik ben uitgestapt met winst, en wie dan wel gekocht heeft zal mij worst wezen.

RE: TESSENDERLO
KAATSCLUB schreef: ↑02 sep 2020 13:58
Helft van mijn pakket verkocht aan 32,20 ( winst 16%) da andere helft hou ik voorlopig in port . :think:
De andere helft ook verkocht aan 33,80 ..winst is binnen .
Voor de forumleden die ze in port hebben , veel succes verder met TESB :wave:

Tessenderlo is dood geld en daar blijf ik bij en Tack is blij met slaafse volgelingen voor wie het niet uitmaakt of hun aandelen nu wel of niets opbrengen.
Banner liked last!

reteiP
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 599

Bericht door reteiP »

KAATSCLUB schreef:
04 jun 2021 14:30
reteiP schreef:
Gefustreerd? Zou niet weten waarom ...want als je dit forum volgt dan weet je dat ik ben uitgestapt met winst, en wie dan wel gekocht heeft zal mij worst wezen.

Helft van mijn pakket verkocht aan 32,20 ( winst 16%) da andere helft hou ik voorlopig in port . :think:

Tessenderlo is dood geld en daar blijf ik bij en Tack is blij met slaafse volgelingen voor wie het niet uitmaakt of hun aandelen nu wel of niets opbrengen.
Wie slaafs Tack volgde in Rieter Holding op 16 maart ging van 125 CHF naar 170 CHF in minder dan 3 maand.
Het zal hem worst wezen wat zijn "volgers" doen
a21 liked last!

a21
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 3980

Bericht door a21 »

KAATSCLUB schreef:
reteiP schreef:
als je er niet meer inzit en je ben eruit gestapt met winst wat sta jij dan hier al maanden te *** , gaat elders gaan zeveren waar je grote winsten aan het maken zijt , :think:

je heb verkocht sept 2020 aan 32.20 € dit jaar half maart stonden ze bijna 40 € nu begrijp ik je frustratie :wave:
XtremeSpooky liked last!

KAATSCLUB
Forum elite
Forum elite

Bericht door KAATSCLUB »

reteiP schreef:
04 jun 2021 14:43
KAATSCLUB schreef:
reteiP schreef:

Wie slaafs Tack volgde in Rieter Holding op 16 maart ging van 125 CHF naar 170 CHF in minder dan 3 maand.
Het zal hem worst wezen wat zijn "volgers" doen
En TESB van 40 naar 35 in minder dan 3 maand.

Blackadder
Moderator
Moderator
waarderingen: 3058

Bericht door Blackadder »

Beste forumleden,

Gelieve inhoudelijke berichten te plaatsen in plaats van zinloze discussies te voeren over de koers van het aandeel... ;)
Wimpie85 liked last!

Brammeke
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 545

Bericht door Brammeke »

doodgeld? Tja, zal ik uitzondering zijn zeker? ;)
.
"Voorlopig" +86%. Ge moet ook wel wat "geluk" hebben met tijdstip aankoop.

Wat Tack doet heeft daar geen enkele invloed op. U bent zelf verantwoordelijk voor uw aankopen. Wanneer, hoeveel, wanneer de verkoopknop wordt ingedrukt, enz, enz....

Veel plezier nog allemaal.
a21 liked last!

Plaats reactie