Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Hyloris Pharmaceuticals

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses
Pidb
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 24
Contacteer:

Re: Hyloris

Bericht door Pidb »

Karl schreef:
29 jun 2020 13:36
ugeerts schreef:
29 jun 2020 12:52
ugeerts schreef:
19 jun 2020 16:08
Financieel directeur stapt op net voor de IPO introductie!

De naam HYLORIS alleen al doet het ergste vermoeden. High yield (hoge opbrengst), LOw RIsk (laag risico) is een boekhoud term die vooral bij belegger goeroes zeer populair is. Hyloris lijkt dus sterk op een club die alleen focust op snel geld gewin (voor hunzelf, een exploderende beurskoers), en dit alles onder de "dekmantel" van een farma bedrijf dat wat verder bouwt (prutst?) aan bestaande geneesmiddelen, waarbij nog niks gezegd is over de patenten op die al bestaande middelen.

IK RAAD DE LEZER STERK AAN DEZE ZWENDEL ABSOLUUT TE VERMIJDEN. :twisted:

Shorters kunnen daarentegen kunnen best instappen als de koers gepiekt heeft enige tijd na de introductie.
Tja, ik had de lezer gewaarschuwd al op 19 juni. Wie niet luisteren wil moet voelen, zegt het spreekwoord.
Hopelijk kunnen ze vandaag, eerste dag vd IPO, de €10 grens houden, maar ik zie ze binnen een maand gehalveerd. :ugeek:
Hopelijk hebben de lezers uw rare gokken bij Nyrstar en Wirecard niet opgevolgd. Op uw borst slaan na een voorbarige 'voltreffer' zegt nog niks zeker niet na twee van die eerdere missers.
Achteraf idd altijd makkelijk praten maar tis niet dat ugeert er niet voor uit komt dat hij verlies had op die posities en dus de bal missloeg. Hier kan het ook trouwens nog altijd anders gaan.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

ugeerts
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 659
Contacteer:

Re: Hyloris Pharmaceuticals

Bericht door ugeerts »

Voila Pidb, zo is dat. Als ik al een trade doe, wat ik normaal zelden doe als LT belegger, dan zal ik dat steeds eerlijk melden, met aankoop posities en verkoop posities en tijdstippen.
Het is jammer dat typische luizen of beter gezegd stalkers zoals een karl(tje) dat komen verpesten.

NB: heb geen positie in Hyloris en ook niet van plan er een te openen. Met mijn posts probeer ik de lezer te waarschuwen voor overdreven enthousiasme in dit aandeel.
__________________________________________________________________________________

Pidb
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 24
Contacteer:

Bericht door Pidb »

ugeerts schreef:
29 jun 2020 14:29
Voila Pidb, zo is dat. Als ik al een trade doe, wat ik normaal zelden doe als LT belegger, dan zal ik dat steeds eerlijk melden, met aankoop posities en verkoop posities en tijdstippen.
Het is jammer dat typische luizen zoals een karl(tje) dat komen verpesten.

NB: heb geen positie in Hyloris en ook niet van plan er een te openen. Met mijn posts probeer ik de lezer te waarschuwen voor overdreven enthousiasme in dit aandeel.
Missen is menselijk, liefst natuurlijk zo weinig mogelijk 😊. Als beginnend belegger net dankbaar voor de tips and tricks van de wat meer ervarenen. En voor een eigen visie te delen dient net dit forum. Het is dus idd laag iemand aan te vallen op zijn andere visie of fouten, zeker indien hij ze kan toegeven.
Zit hier zelf ook niet in hoor probeer in het algemeen de meeste forums wat bij te houden voor de beurs beter te begrijpen.

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 570
Contacteer:

Bericht door sjos »

MONEYCAT schreef:
29 jun 2020 11:07
Chukky2 schreef:
27 jun 2020 16:57
Hanky schreef:
26 jun 2020 23:03
Paul dhoore zijn mening

79232553_10224437207024898_3115229733094578646_o.jpg
Eigenlijk triestig als je weer in zo een aandelen instapt of beter gezegt je laat vangen .
Ik ben ook al dikwijls zo ingetrapt.
Asiat, biocartis ,mdxhealth enz.....

Nooit meer
Hanky, bedankt om dit hier te posten ! Ik heb dit gisterenavond gelezen en wist meteen genoeg...Als grootaandeelhouders aan tot aan 1/8 van de prijs kunnen aankopen en dan nog wanneer er winst zou komen alle "crème fraîche" via alle mogelijke soorten boekhoudige constructies kunnen "afromen", dan worden wij kleine beleggers voor de gek gehouden, méér nog voor onnozelaars aanzien ! Deze morgen gelukkig direct uitgestapt en alléén € 10 kwijt aan de KBC bank die dit aandeel WARM aanbevolen heeft...Mijn conclusie : ik heb mij nog eens laten vangen...(hoe is het mogelijk ?!) maar aan dit soort inschrijvingen doe ik NOOIT nog mee ! Ik moet jou en Paul D'hoore bedanken, dat ik mijn geld niet kwijt ben : Dikke Merci ! :up:
...aan de KBC bank die dit aandeel WARM aanbevolen heeft."
Ze kunnen het daar inderdaad heet bakken.
MONEYCAT liked last!
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 570
Contacteer:

Bericht door sjos »

Freddy schreef:
29 jun 2020 13:08
Hanky schreef:
Paul dhoore zijn mening
Dus typische poengraaierij zoals we ook zagen bij WeWork. Het inspireert weinig vertrouwen als men zijn bedrijf al afroomt nog voordat er inkomsten laat staan winsten zijn.
Ah ja, WeWork. Die konden hun business case ook goed verwoorden. En het werd overgenomen in allerlei (financiele) pers, gesneden brood voor joernalistieke luiheid.
neku liked last!
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

sperweroog
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 166
Contacteer:

Bericht door sperweroog »

sjos schreef:
29 jun 2020 17:18
Freddy schreef:
29 jun 2020 13:08
Hanky schreef:
Paul dhoore zijn mening
Dus typische poengraaierij zoals we ook zagen bij WeWork. Het inspireert weinig vertrouwen als men zijn bedrijf al afroomt nog voordat er inkomsten laat staan winsten zijn.
Ah ja, WeWork. Die konden hun business case ook goed verwoorden. En het werd overgenomen in allerlei (financiele) pers, gesneden brood voor joernalistieke luiheid.
Misschioen kunnen ze binnen een paar jaar hun naam veranderen in Hylaris...

groeten,
neku liked last!

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1308
Contacteer:

Bericht door bertje »

MONEYCAT
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 77
Contacteer:

Bericht door MONEYCAT »

Omzet : € 63.000 !!! De bakker van om de hoek draait 10 x zoveel... :lol: :up: :clap:
panamapapers liked last!

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1308
Contacteer:

Bericht door bertje »

Had hier vandaag toch wat meer verwacht
10,66
Wijziging (0,27)
2,60%

4 geneesmiddelen per jaar, zou om de 3 maanden een extra product erbij zijn.
2 hebben ze alles binnen en staan klaar om op de markt gebracht te worden.

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1470
Contacteer:

Bericht door USSENTERPRISE »

bertje schreef:
30 jun 2020 12:09
Had hier vandaag toch wat meer verwacht
10,66
Wijziging (0,27)
2,60%

4 geneesmiddelen per jaar, zou om de 3 maanden een extra product erbij zijn.
2 hebben ze alles binnen en staan klaar om op de markt gebracht te worden.
Het zal zeer moeilijk worden om op korte termijn ver boven de IPO prijs van 10,75 EUR te gaan. Er is die over allotment en verder zullen er heel wat blij zijn om zonder verlies te kunnen uitstappen.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie