Hyloris Pharmaceuticals

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses
MONEYCAT
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 77
Contacteer:

Re: Hyloris Pharmaceuticals

Bericht door MONEYCAT »

geebee schreef:
29 jun 2020 11:48
MONEYCAT schreef:
29 jun 2020 11:07
Deze morgen gelukkig direct uitgestapt en alléén € 10 kwijt aan de KBC bank die dit aandeel WARM aanbevolen heeft...Mijn conclusie : ik heb mij nog eens laten vangen...(hoe is het mogelijk ?!) maar aan dit soort inschrijvingen doe ik NOOIT nog mee ! Ik moet jou en Paul D'hoore bedanken, dat ik mijn geld niet kwijt ben : Dikke Merci ! :up:
Ik heb dan nog iets meer "geluk" gehad dan jij ... ik heb er uiteindelijk 74 euro aan overgehouden ... :roll:

nu ja, het kan zijn dat dit op termijn wel iets kan worden maar het zal zonder mij zijn alvast ;)
Idem dito en proficiat met Uw € 74 : d.i. zowat de sterkste beursprestatie op dit aandeel tot hiertoe :clap:

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

ugeerts
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 659
Contacteer:

Re: Hyloris

Bericht door ugeerts »

ugeerts schreef:
19 jun 2020 16:08
Financieel directeur stapt op net voor de IPO introductie!

De naam HYLORIS alleen al doet het ergste vermoeden. High yield (hoge opbrengst), LOw RIsk (laag risico) is een boekhoud term die vooral bij belegger goeroes zeer populair is. Hyloris lijkt dus sterk op een club die alleen focust op snel geld gewin (voor hunzelf, een exploderende beurskoers), en dit alles onder de "dekmantel" van een farma bedrijf dat wat verder bouwt (prutst?) aan bestaande geneesmiddelen, waarbij nog niks gezegd is over de patenten op die al bestaande middelen.

IK RAAD DE LEZER STERK AAN DEZE ZWENDEL ABSOLUUT TE VERMIJDEN. :twisted:

Shorters kunnen daarentegen kunnen best instappen als de koers gepiekt heeft enige tijd na de introductie.
Tja, ik had de lezer gewaarschuwd al op 19 juni. Wie niet luisteren wil moet voelen, zegt het spreekwoord.
Hopelijk kunnen ze vandaag, eerste dag vd IPO, de €10 grens houden, maar ik zie ze binnen een maand gehalveerd. :ugeek:
__________________________________________________________________________________

Freddy
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 563
Contacteer:

Bericht door Freddy »

bertje schreef:
29 jun 2020 10:04
Die moeten 360 dagen wachten.

Pursuant to the lock-up arrangement, the holders of Locked Securities will not, for a period ending 360 days after the closing of the Offering, (i) directly or indirectly, issue, offer, pledge, exchange, lend, assign by way of security, grant any right "in rem", deliver or market, sell, contract to sell, sell or grant any option, right, warrant or contract to purchase, exercise any option to sell, purchase any option or contract to sell, or otherwise transfer or dispose of any of their Locked Securities, (ii) enter into any swap, any arrangement, any derivative transaction or issue any instruments that transfer
(conditionally or unconditionally, now or in the future) to a third party all or part of the economic risk, benefits, rights or ownership of any Locked Securities, or (iii) publicly announce such an intention to effect any such transfer.
Dan zullen het shorters zijn

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1470
Contacteer:

Bericht door USSENTERPRISE »

ugeerts schreef:
29 jun 2020 12:52
ugeerts schreef:

De naam HYLORIS alleen al doet het ergste vermoeden. High yield (hoge opbrengst), LOw RIsk (laag risico) is een boekhoud term die vooral bij belegger goeroes zeer populair is. Hyloris lijkt dus sterk op een club die alleen focust op snel geld gewin (voor hunzelf, een exploderende beurskoers), en dit alles onder de "dekmantel" van een farma bedrijf dat wat verder bouwt (prutst?) aan bestaande geneesmiddelen, waarbij nog niks gezegd is over de patenten op die al bestaande middelen.

Shorters kunnen daarentegen kunnen best instappen als de koers gepiekt heeft enige tijd na de introductie.
Tja, ik had de lezer gewaarschuwd al op 19 juni. Wie niet luisteren wil moet voelen, zegt het spreekwoord.
Hopelijk kunnen ze vandaag, eerste dag vd IPO, de €10 grens houden, maar ik zie ze binnen een maand gehalveerd. :ugeek:
Dat is redelijk extreem gesteld, ugeerts.
Ik ben absoluut niet medisch onderlegd maar denk wel dat het gaan testen van bestaande medicamenten in andere hoeveelheden en/of combinaties niet zo dom is. Vooral als je bekijkt dat dat ook gebeurt door een aantal gereputeerde firma's en onderzoeksinstituten in de zoektocht naar een coronamedicijn of -vaccin.
De ontwikkeling van een volledig nieuw medicijn vanaf nul lijkt me helemaal een hopeloze calvarietocht voor een nieuw bedrijf.
We zullen zien : ik heb in beperkte mate gekocht op 10,26 EUR.

ugeerts
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door ugeerts »

Die hebben wel goed geluisterd naar mijn "goede" raad:

@uss: ja, klopt, maar zoals bekend verwacht ik flink storm op de beurzen in juli voor de bekende redenen. Hyloris wordt ondergesneeuwd.
__________________________________________________________________________________

Freddy
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 563
Contacteer:

Bericht door Freddy »

Hanky schreef:
26 jun 2020 23:03
Paul dhoore zijn mening
Dus typische poengraaierij zoals we ook zagen bij WeWork. Het inspireert weinig vertrouwen als men zijn bedrijf al afroomt nog voordat er inkomsten laat staan winsten zijn.
MONEYCAT liked last!

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1470
Contacteer:

Bericht door USSENTERPRISE »

ugeerts schreef:
29 jun 2020 13:03
Die hebben wel goed geluisterd naar mijn "goede" raad:

@uss: ja, klopt, maar zoals bekend verwacht ik flink storm op de beurzen in juli voor de bekende redenen. Hyloris wordt ondergesneeuwd.
Ik had geen goesting om tot in augustus te wachten.

ugeerts
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door ugeerts »

Freddy schreef:
29 jun 2020 13:08
Hanky schreef:
26 jun 2020 23:03
Paul dhoore zijn mening
Dus typische poengraaierij zoals we ook zagen bij WeWork. Het inspireert weinig vertrouwen als men zijn bedrijf al afroomt nog voordat er inkomsten laat staan winsten zijn.
Misverstand, de naam HY-loris wil eigenlijk zeggen High Yield (hoge opbrengst) voor de poengraaiers.

(tussen haakjes, als dekmantel houden ze zich ook bezig met het draaien, fijnmalen en re-coaten van pilletjes).
neku liked last!

Karl
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 663
Contacteer:

Bericht door Karl »

ugeerts schreef:
29 jun 2020 12:52
ugeerts schreef:

Hopelijk hebben de lezers uw rare gokken bij Nyrstar en Wirecard niet opgevolgd. Op uw borst slaan na een voorbarige 'voltreffer' zegt nog niks zeker niet na twee van die eerdere missers.
Wimpie85 liked last!

ugeerts
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door ugeerts »

Provocaties worden consequent gemeld aan de beheerder. Typisch dat Karl aflogt na zijn provocatie, de lafaard :twisted:

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie