Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Hyloris Pharmaceuticals

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses
Karl
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 663
Contacteer:

Re: Hyloris Pharmaceuticals

Bericht door Karl »

Krampachtig proberen ze de koers niet door de €10,75 te laten zakken. Dat zou voor de grote participanten en begeleidende banken een afgang zijn. Iets waar juist groot nieuws was zoals Inventiva Pharma heeft meer potentieel maar minder aandacht dan een IPO waar wat bekende Vlamingen aan meedoen.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1308
Contacteer:

Bericht door bertje »

Wie tekent nu in op een ipo om ze dan meteen met verlies te verkopen??

Had van de banken toch ook meer verwacht, die extra aandelen zullen ze nu ook wel niet kunnen verkopen.

Freddy
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 563
Contacteer:

Bericht door Freddy »

bertje schreef:
29 jun 2020 09:46
Wie tekent nu in op een ipo om ze dan meteen met verlies te verkopen??

Had van de banken toch ook meer verwacht, die extra aandelen zullen ze nu ook wel niet kunnen verkopen.
Degenen die er al in zaten en er uit willen

bertje
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door bertje »

Die moeten 360 dagen wachten.

Pursuant to the lock-up arrangement, the holders of Locked Securities will not, for a period ending 360 days after the closing of the Offering, (i) directly or indirectly, issue, offer, pledge, exchange, lend, assign by way of security, grant any right "in rem", deliver or market, sell, contract to sell, sell or grant any option, right, warrant or contract to purchase, exercise any option to sell, purchase any option or contract to sell, or otherwise transfer or dispose of any of their Locked Securities, (ii) enter into any swap, any arrangement, any derivative transaction or issue any instruments that transfer
(conditionally or unconditionally, now or in the future) to a third party all or part of the economic risk, benefits, rights or ownership of any Locked Securities, or (iii) publicly announce such an intention to effect any such transfer.

bertje
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door bertje »

Ook al achterhaald

The first Belgian newcomer in the Brussels stock exchange in a year and a half takes a cautious start: Hyloris rose shortly after the opening bell to 11.15 euros, 3.7 percent above the tender price set at 10.75 euros.
Ondertussen al bijna 5% in het rood.

geebee
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 68
Contacteer:

Bericht door geebee »

Ik had ingetekend met een klein bedrag en gehoopt op een 10%-stijging ... nu er zoveel nieuwe beleggers op de beurs zitten en misschien "enthousiast" gingen zijn ;) - maar zag al in voorbeurs dat het geen vetten ging zijn ... verkocht aan 11.00 ... succes aan de blijvers !

MONEYCAT
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 77
Contacteer:

Bericht door MONEYCAT »

Chukky2 schreef:
27 jun 2020 16:57
Hanky schreef:
26 jun 2020 23:03
Paul dhoore zijn mening

79232553_10224437207024898_3115229733094578646_o.jpg
Eigenlijk triestig als je weer in zo een aandelen instapt of beter gezegt je laat vangen .
Ik ben ook al dikwijls zo ingetrapt.
Asiat, biocartis ,mdxhealth enz.....

Nooit meer
Hanky, bedankt om dit hier te posten ! Ik heb dit gisterenavond gelezen en wist meteen genoeg...Als grootaandeelhouders aan tot aan 1/8 van de prijs kunnen aankopen en dan nog wanneer er winst zou komen alle "crème fraîche" via alle mogelijke soorten boekhoudige constructies kunnen "afromen", dan worden wij kleine beleggers voor de gek gehouden, méér nog voor onnozelaars aanzien ! Deze morgen gelukkig direct uitgestapt en alléén € 10 kwijt aan de KBC bank die dit aandeel WARM aanbevolen heeft...Mijn conclusie : ik heb mij nog eens laten vangen...(hoe is het mogelijk ?!) maar aan dit soort inschrijvingen doe ik NOOIT nog mee ! Ik moet jou en Paul D'hoore bedanken, dat ik mijn geld niet kwijt ben : Dikke Merci ! :up:

bertje
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door bertje »

Mikte ook op de kt maar het is nu aan hen om te bewijzen.

Niet vergeten dat Stijn ruim 27% van het bedrijf bezit na de kapitaalverhoging.
Die willen er ook zoveel mogelijk mee verdienen en sinds opening toch ook al enkele miljoenen euro's minder voor hem.

geebee
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 68
Contacteer:

Bericht door geebee »

MONEYCAT schreef:
29 jun 2020 11:07
Deze morgen gelukkig direct uitgestapt en alléén € 10 kwijt aan de KBC bank die dit aandeel WARM aanbevolen heeft...Mijn conclusie : ik heb mij nog eens laten vangen...(hoe is het mogelijk ?!) maar aan dit soort inschrijvingen doe ik NOOIT nog mee ! Ik moet jou en Paul D'hoore bedanken, dat ik mijn geld niet kwijt ben : Dikke Merci ! :up:
Ik heb dan nog iets meer "geluk" gehad dan jij ... ik heb er uiteindelijk 74 euro aan overgehouden ... :roll:

nu ja, het kan zijn dat dit op termijn wel iets kan worden maar het zal zonder mij zijn alvast ;)

bertje
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door bertje »

Had bij mij 300 euro winst kunnen zijn, het is nu 425 euro verlies.

Rond de 10 koop ik wat extra in.

Negatieve beursdag en kritische pers zal ook wel meespelen.

Die waardering van 250 miljoen zullen ze wel ergens gehaald hebben.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie