Hyloris Pharmaceuticals
Re: Hyloris Pharmaceuticals
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
Dat wil daarom niet zeggen dat ik vies ben van geld.
In één bepaald bedrijf ( dat het nog moet maken ) zit ik Full in.
...en mogen we weten welk bedrijf dat is ?1966 schreef: ↑20 aug 2024 14:17Dat wil daarom niet zeggen dat ik vies ben van geld.
Cliffhanger van vandaag: gaat Hyloris onder de 6? (momenteel Dag Laag 6,10)
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
6,18€, toch lager dan vrijdagavond en maandagochtend vóór de Pump en Dump.sjos schreef: ↑20 aug 2024 16:48...en mogen we weten welk bedrijf dat is ?1966 schreef: ↑20 aug 2024 14:17Dat wil daarom niet zeggen dat ik vies ben van geld.
Dit was weer een staaltje van perfecte onzin op de beurs. Schrijnend !
Onward is mijn favoriet Sjos, mag ik u toch adviseren om u eerst grondig in te lezen, het blijft een risico met nog een lange weg te gaan ( ze hebben nog geld nodig )
Ook een goed management en hun technologie heeft een enorm potentieel die mensen echt gaat helpen.
Ik ben zeer grote Fan voor de lange termijn.
"Verwachtingen voor de koers van Onward Medical NV1966 schreef: ↑20 aug 2024 19:196,18€, toch lager dan vrijdagavond en maandagochtend vóór de Pump en Dump.sjos schreef: ↑20 aug 2024 16:48...en mogen we weten welk bedrijf dat is ?
Dit was weer een staaltje van perfecte onzin op de beurs. Schrijnend !
Onward is mijn favoriet Sjos, mag ik u toch adviseren om u eerst grondig in te lezen, het blijft een risico met nog een lange weg te gaan ( ze hebben nog geld nodig )
Ook een goed management en hun technologie heeft een enorm potentieel die mensen echt gaat helpen.
Ik ben zeer grote Fan voor de lange termijn.
De voorbije maanden gaven 5 analisten een advies voor het aandeel van Onward Medical NV. Hun gemiddelde verwachting is dat het aandeel de komende maanden een koers van 13,54 EUR zal bereiken. Dat betekent dat het aandeel van Onward Medical NV met 182,7% kan stijgen van de huidige koers tot het koersdoel."
Bron: Trivano
Veel belovende nieuwe farma bedrijven, daar heb mijn lesjes van geleerd. Ik hou het bij Pfizer en consoorten.
Succes toegewenst.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
Ik sta ook zeer weigerachtig tegenover nieuwe techfarma Sjos maar er is altijd wel een uitzondering en voor mij is dat Onward.
De adviezen van die analisten zijn voor mij trouwens lucht en zeker geen indicator.
Het gaat om de unieke technologie die wel degelijk werkt en die veel sukkelaars kan helpen ...
De adviezen van die analisten zijn voor mij trouwens lucht en zeker geen indicator.
Het gaat om de unieke technologie die wel degelijk werkt en die veel sukkelaars kan helpen ...
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 401
Beursblik: markt zit mis met Hyloris
21-aug-2024 10:41
HYL
+5,18%
(ABM FN) De waarschuwing die toezichthouder FSMA uitstuurde over Hyloris schaadt de reputatie van het bedrijf. Dit stelden analisten van Kepler Cheuvreux woensdag in een rapport.
"De sterke daling van de koers is niet gerechtvaardigd", merkte Kepler echter op, wijzend op de outlook en het groeipotentieel. "Ook is Hyloris financieel stabiel" en zijn er volgens Kepler "voldoende middelen" om in 2025 door te kunnen.
Zolang Hyloris zijn strategische agenda afwerkt en nieuwe mijlpalen haalt, "beschouwen we de huidige koersval als een tijdelijke inschattingsfout".
Kepler heeft een koopadvies op Hyloris met een koersdoel van 16,00 euro. Het aandeel steeg woensdag met 1,0 procent naar 6,24 euro.
21-aug-2024 10:41
HYL
+5,18%
(ABM FN) De waarschuwing die toezichthouder FSMA uitstuurde over Hyloris schaadt de reputatie van het bedrijf. Dit stelden analisten van Kepler Cheuvreux woensdag in een rapport.
"De sterke daling van de koers is niet gerechtvaardigd", merkte Kepler echter op, wijzend op de outlook en het groeipotentieel. "Ook is Hyloris financieel stabiel" en zijn er volgens Kepler "voldoende middelen" om in 2025 door te kunnen.
Zolang Hyloris zijn strategische agenda afwerkt en nieuwe mijlpalen haalt, "beschouwen we de huidige koersval als een tijdelijke inschattingsfout".
Kepler heeft een koopadvies op Hyloris met een koersdoel van 16,00 euro. Het aandeel steeg woensdag met 1,0 procent naar 6,24 euro.
Deze post lijkt me eerder meer aannemelijk.Brotherhood schreef: ↑06 aug 2024 15:04Beursblik: KBC hervat opvolging Hyloris met Houden advies
06-aug-2024 11:54
HYL
-15,00%
(ABM FN) KBC Securities is de opvolging van Hyloris hervat met een Houden advies en een koersdoel van 5,00 euro. Dit bleek dinsdag uit een analistenrapport.
Na de meldingen van de FSMA en de uitkomst van het onafhankelijke onderzoek naar de QliniQ-transacties, zal Hyloris een overgangsproces starten naar een nieuwe CEO en zullen de CFO en CLO terugtreden. Daarbij is de QliniQ-kwestie inmiddels doorverwezen naar het Openbaar Ministerie.
KBC stelde dat het vertrouwen van beleggers is geschaad en dat maakt nieuwe financiering in de toekomst moeilijker.
Het aandeel Hyloris daalde dinsdag met 14,0 procent naar 4,30 euro.
Koersdoel van KBC is 5€ en die van Kepler 16€. Pure kolder.
Ik denk dat Kepler bepaalde belangen te verdedigen heeft en dat hiervoor alle onzin voor hen gerechtvaardigd is ...
Niet te geloven maar worden wel betaald
Zouden ze bij Kepler de uitkomst van de arbitrage met AltaThera kennen? Als AltaThera gelijk zou krijgen (wat niet zeker is natuurlijk) dan is Hyloris alles behalve "financieel stabiel". Ik blijf er ver van weg totdat die arbitrage uit de voeten is.Brotherhood schreef: ↑21 aug 2024 12:46"Ook is Hyloris financieel stabiel" en zijn er volgens Kepler "voldoende middelen" om in 2025 door te kunnen.