AB InBev
AB InBev
Klik hier voor meer informatie over AB InBev (link zal op korte termijn werken)
timborius liked last! Bulls Make Money, Bears Make Money, Pigs Get Slaughtered
[Dit account modereert niet meer]
[Dit account modereert niet meer]
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

- Mannie
- Premiummember
- waarderingen: 348
Re: AB InBev
Als enige in de plus vandaag...
Misschien toch eens een pakketje aanschaffen?
Misschien toch eens een pakketje aanschaffen?
Boeleke schreef:
Wat een kinderachtig forum is dit hier. Dit werd me aangeraden door een vriend. Heeft dit met de beurs te maken of met een muppetshow? Een wandelende eend,La vache qui rit en nog wat belachelijke bewegende beelden.Allesbehalve beursgerelateerd mijn gedacht .
Wat een kinderachtig forum is dit hier. Dit werd me aangeraden door een vriend. Heeft dit met de beurs te maken of met een muppetshow? Een wandelende eend,La vache qui rit en nog wat belachelijke bewegende beelden.Allesbehalve beursgerelateerd mijn gedacht .
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 5
- Contacteer:
Het aandeel staat behoorlijke duur tegenwoordig, als ik jou was zou ik afwachten tot het een beetje terugvalt. Neerwaarts potentieel is beperkt maar op dit moment ook het opwaartse.
http://thecrazyinvestor.blogspot.com/
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 6
AB InBev dichtbij miljardenovername'
Vier jaar nadat bierreus AB InBev de helft van zijn Mexicaanse sectorgenoot Modelo verwierf, staat het dichtbij een deal om de andere helft op te slorpen. Dat meldt The Wall Street Journal. De overname zou 12 miljard dollar (9,6 miljard euro) waard zijn.
Vier jaar nadat bierreus AB InBev de helft van zijn Mexicaanse sectorgenoot Modelo verwierf, staat het dichtbij een deal om de andere helft op te slorpen. Dat meldt The Wall Street Journal. De overname zou 12 miljard dollar (9,6 miljard euro) waard zijn.
In port Tigenix Thrombogenics Ablynx Transics Ageas goud zilver (fysiek) welke jullie?
- mariocath
- Premiummember
- waarderingen: 285
ANTWERPEN (Express) - Brouwer AB InBev gaat zich bij zijn internationale biermerken in de toekomst toeleggen op het Belgische Stella Artois, het Amerikaanse Budweiser en het Mexicaanse Corona.
Het Duitse biermerk Beck's zou daarentegen aan populariteit inboeten. Dat heeft Carlos Brito, chief executive van AB InBev, tegenover het magazine Trends gezegd. AB InBev heeft Corona door de recente overname van de Mexicaanse brouwer Grupo Modelo aan zijn portfolio toegevoegd.
Brito merkt op dat de drie internationale merken op het gebied van uitstraling bijzonder complementair zijn, waarbij Stella Artois de gesofisticeerde Belgische biertraditie moet vertegenwoordigen. AB InBev werkt al bijna twintig jaar samen met Grupo Modelo, waarin het concern tot nu toe een belang van 50 procent had. AB InBev heeft nu echter ook de rest van de aandelen overgenomen. (MH)
charel01 liked last! Het Duitse biermerk Beck's zou daarentegen aan populariteit inboeten. Dat heeft Carlos Brito, chief executive van AB InBev, tegenover het magazine Trends gezegd. AB InBev heeft Corona door de recente overname van de Mexicaanse brouwer Grupo Modelo aan zijn portfolio toegevoegd.
Brito merkt op dat de drie internationale merken op het gebied van uitstraling bijzonder complementair zijn, waarbij Stella Artois de gesofisticeerde Belgische biertraditie moet vertegenwoordigen. AB InBev werkt al bijna twintig jaar samen met Grupo Modelo, waarin het concern tot nu toe een belang van 50 procent had. AB InBev heeft nu echter ook de rest van de aandelen overgenomen. (MH)
Mario
- mariocath
- Premiummember
De Leuvense brouwer Anheuser-Busch InBev heeft maandagmorgen even de grens van de 100 miljard euro beurswaarde doorbroken. Het is de eerste keer dat een Belgisch bedrijf die mijlpaal bereikt.
charel01 liked last! Mario
Ben te gierig geweest met mijne aankooplimiet, ga ze niet meer kunnen kopen aan mijne vooropgestelde prijs.
- mariocath
- Premiummember
Wanneer alle zonden oud in ons zijn en op krukken gaan, ligt de gierigheid nog pas in de wieg!!! 

Mario
Amai mario jij pent hier altijd mooie zinnen neer.
Ik heb AB inbev nu 2.5jaar bijgehouden en dus een mooi verhaal met dit aandeel kunnen schrijven. Nu zit ik eigenlijk in een luxepositie dat dit aandeel teveel doorweegt in mijn portefeuille.
Ik heb het echter moeilijk met de beslissing om alles weg te doen of maar een deel. Normaal deed ik altijd alles in één keer weg, maar nu heb ik wel enige affectie voor dit aandeel gekregen.
iemand advies?
Ik heb het echter moeilijk met de beslissing om alles weg te doen of maar een deel. Normaal deed ik altijd alles in één keer weg, maar nu heb ik wel enige affectie voor dit aandeel gekregen.
iemand advies?