Crescent
-
- Forum elite
- waarderingen: 1893
Re: Crescent
Dacht 'misschien put iemand moed uit het nieuws', maar helaas. Stabiele koers bij een omzet vandaag van 270€.
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
Mijn klok staat op winteruur...
Mijn klok staat op winteruur...
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Even iets uitleggen.
Als een koersgrafiek telkens lager gaat, dan maak je verlies. Als je een voorbeeldje wil hoe dat er uitziet, kijk dan naar opti.br. Aandelen kopen voor 1€ en dan verkopen voor 0,016€ is niet goed, dan scheur je je broek.
Het tegenvoorbeeld, een grafiek die mooi omhoog gaat zie je bij heel veel aandelen. Dat zijn de echte winnaars.
@ Blackbelt,
Heb je die bedenking helelemaal alleen gevonden?
Ik heb geen aandelen gekocht aan 1 euro.
Ik verlies een paar procenten, idd.
Maar zolang ik niet verkoop is dit geen verlies, maar papieren verlies.
Ik heb ondertussen een berg aandelen omdat ik in de superioriteit van de Crescent/ Option technologie geloof.
Volgens mij wordt het een winnende technologie.
Vooralsnog is het een duur ontwikkelingsproces.
We zien wel wat het wordt.
Ik blijf Optionist tot in de kist.
Heb je die bedenking helelemaal alleen gevonden?
Ik heb geen aandelen gekocht aan 1 euro.
Ik verlies een paar procenten, idd.
Maar zolang ik niet verkoop is dit geen verlies, maar papieren verlies.
Ik heb ondertussen een berg aandelen omdat ik in de superioriteit van de Crescent/ Option technologie geloof.
Volgens mij wordt het een winnende technologie.
Vooralsnog is het een duur ontwikkelingsproces.
We zien wel wat het wordt.
Ik blijf Optionist tot in de kist.

Geen restjes...
JA!!!! Knap hé.
Ik ben er helemaal fier op.
Als je maar een paar procent verliest, dan heb je zowat alles onder de 0,020 gekocht.
Dus toen het nog 0,03 stond was je helemaal aan het blazen, want daar zou je nu bijna 50% op verliezen.
Hé... ik ontdek net dat ik een beetje kan rekenen. Ik sta helemaal paf van mezelf.
@Blackbelt,
Om positief te zijn over de technologie hoef je niet veel aandelen te bezitten.
Om positief te zijn over de technologie hoef je niet veel aandelen te bezitten.

Geen restjes...
@Blackbelt,
Ik vind de Option technologie uitmuntender dan die van Sierra Wireless, alleen heeft Eric door de enorme historische balast voorlopig niet de mogelijkheid gehad om enig gewicht in de schaal te leggen met het kleine bedrijfje.
Ik vind de Option technologie uitmuntender dan die van Sierra Wireless, alleen heeft Eric door de enorme historische balast voorlopig niet de mogelijkheid gehad om enig gewicht in de schaal te leggen met het kleine bedrijfje.
Geen restjes...
Zonder een beetje geloof in beursmagie moet je niet in aandelen gaan beleggen Hamster.
Een feit is dat de technologie op punt staat.
Dat hebben ze al bewezen.
De ombuiging tot succes is volgens mij ook mogelijk, anders had ik geen aandelen.
Een feit is dat de technologie op punt staat.
Dat hebben ze al bewezen.
De ombuiging tot succes is volgens mij ook mogelijk, anders had ik geen aandelen.
Geen restjes...
En of er mensen zijn die in dit aandeel geloven ,het volume vanaf 9u00min 17sec tot 11u02 is 1 aandeel .Das toch om te lachen,de onkosten zijn duizenden maal meer dan de aankoop van 1 aandeel aan 0,02 .De believers zullen daar wel een antwoord op verzinnen. Ik vraag me nog steeds af wat voor een soort mensen (om het beleefd te houden)zich daar nog mee bezig houden om nietszeggende Posts te plaatsen terwijl dit aandeel ,ten tijde van option tientallen euro’s stond ! Mvg,aka Stany.