Crescent

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Beste broker van 2020 (volgens Beleggers Belangen)
Profiteer van voorbeurs en nabeurs handelen!
Aandelen kopen voor €3.000: €1,80 kosten (o.a. BE&NL)
Vraag het informatiepakket van MeXeM aan

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 629

Re: Crescent

Bericht door Lotus »

vlaanderenwest schreef:
18 apr 2021 09:21
hallo ik heb een vraagje zijn de aandelen crescent vlot verhandelbaar op de beurs of verloopt dit moeilijk ?
of werkt men hier best met een limiet order ?

grt
Gewoon niet doen, soms is er een opleving maar op de lange termijn is de trend nog steeds dalende. Daarnaast moet er echt fundamenteel verbetering komen om dit aandeel serieus te overwegen, er zijn honderden aandelen die ik eerder zou willen kopen dan het aandeel Crescent.
Blackbelt liked last!

kopke1
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 161

Bericht door kopke1 »

met de adviezen van lotus heb ik mij ondertussen 1 miljoen stuks aangekocht.
Lotus zit er nooit naast :-)

VWarena
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 683

Bericht door VWarena »

Lotus schreef:
18 apr 2021 19:14
vlaanderenwest schreef:
hallo ik heb een vraagje zijn de aandelen crescent vlot verhandelbaar op de beurs of verloopt dit moeilijk ?

grt
Gewoon niet doen, soms is er een opleving maar op de lange termijn is de trend nog steeds dalende. Daarnaast moet er echt fundamenteel verbetering komen om dit aandeel serieus te overwegen, er zijn honderden aandelen die ik eerder zou willen kopen dan het aandeel Crescent.
Ronduit schandalige reactie :wtf: U ziet niet wat anderen eventueel wel zien... Een huzarenstukje van Van Zele & Co... De puzzel die in mekaar valt in een wereld en maatschappij waar IOT een prominente rol moet en zal gaan spelen. Nog steeds een ontluikende markt met oneindige mogelijkheden. Woekerwinsten haal je uit hightech en biotech ;) Parels van onder het stof halen of instappen voor de massa het ontdekt!
Uiteraard high-risk en wat lef voor nodig :clap:
Iedereen is oud en wijs genoeg om al dan niet een beredeneerde belegging of gok te doen ...
Deze post van u is echt wel een screenshot waard en zou wel eens als een boomerang kunnen terugkeren :wave: Succes

Blackbelt
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 512

Bericht door Blackbelt »

Dat IOT gaat boomen en sterk gaat groeien, daar twijfel ik niet aan.

Maar of Crescent er nog in gaat slagen een relevante rol gaat spelen, daar twijfel ik sterk aan.
Als een markt al jaren groeit met 20-30% per jaar en je slaagt er niet in om 10% te groeien, dan weet je dat er iets fout gaat.
Kan wel zijn dat Crescent partnerships sluit, maar anderen doen het beter en sneller en zijn ondertussen miljardenbedrijven.

https://www.softwaretestinghelp.com/top-iot-companies/

Ter vergelijking, Crescent heeft amper 100 werknemers
jean de florette liked last!

handset
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1221

Bericht door handset »

Lotus schreef:
18 apr 2021 19:14
vlaanderenwest schreef:

grt
Leuke tussenkomsten.
Geef mij er 10 die ik eerder zou moeten kopen, en ik wordt stinkend rijk. :-)

handset
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1221

Bericht door handset »

Blackbelt schreef:
19 apr 2021 13:17

Maar of Crescent er nog in gaat slagen een relevante rol gaat spelen, daar twijfel ik sterk aan.
Als een markt al jaren groeit met 20-30% per jaar en je slaagt er niet in om 10% te groeien, dan weet je dat er iets fout gaat.
Kan wel zijn dat Crescent partnerships sluit, maar anderen doen het beter en sneller en zijn ondertussen miljardenbedrijven.

Ik zie in de achtergrond sterke tot zeer sterke groeimogelijkheden, het kan van één partij gaan afhangen.
Crescent staat redelijk gezond, dat is voor het ogenblik als jong IOT bedrijf enorm belangrijk.
Let them dig the gold!

Kruger
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 828

Bericht door Kruger »

Beheerder is nog altijd een volstrekte idioot.

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 5425
Contacteer:

Bericht door Beheerder »

Kruger schreef:
19 apr 2021 15:32
Beheerder is nog altijd een volstrekte idioot.
Bij deze een permanente ban, uw gedrag is verre van fatsoenlijk naar mede-forumleden laat staan richting beheerder of moderators. Uw berichten zijn vaak op niks gebaseerd en veelal misleidend. Na vele langere bans kunt u het niet laten uw gedrag niet te verbeteren dus bij deze niet meer welkom.
Lotus liked last!
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

EarthNvstr1
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 43

Bericht door EarthNvstr1 »

handset schreef:
19 apr 2021 15:20
Ik zie in de achtergrond sterke tot zeer sterke groeimogelijkheden, het kan van één partij gaan afhangen.
Crescent staat redelijk gezond, dat is voor het ogenblik als jong IOT bedrijf enorm belangrijk.
Let them dig the gold!
Heb vorige vrijdag een pakketje aangekocht... you never know.

Edit: ook leuk om eens een transactie te doen van >10000 aandelen 8-)

Blackbelt
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 512

Bericht door Blackbelt »

handset schreef:
19 apr 2021 15:20
Blackbelt schreef:
19 apr 2021 13:17

Let them dig the gold!
Jong..... 1986....

Plaats reactie