Crescent
Re: Crescent
De Option producten zijn zo uitmuntend
.
Eric zou het gebruik er van moeten monopoliseren. In de plaats dat iedereen zijn naam er mag op plaatsen moet hij partneren met één gigant en er gezamenlijk hun naam op plaatsen.
Daarnaast zorgen voor een gigantische SAAS fee per toestel om het ook nog maar te mogen gebruiken.
Zo zou hij de hoge kosten voor vernieuwing kunnen blijven sponsoren.
Organisaties, bedrijven, steden, gemeenten, besparen gigantisch met het gebruik er van...
Hij is oud en wijs genoeg, we zien wel wat het wordt.

Eric zou het gebruik er van moeten monopoliseren. In de plaats dat iedereen zijn naam er mag op plaatsen moet hij partneren met één gigant en er gezamenlijk hun naam op plaatsen.
Daarnaast zorgen voor een gigantische SAAS fee per toestel om het ook nog maar te mogen gebruiken.

Zo zou hij de hoge kosten voor vernieuwing kunnen blijven sponsoren.
Organisaties, bedrijven, steden, gemeenten, besparen gigantisch met het gebruik er van...

Hij is oud en wijs genoeg, we zien wel wat het wordt.
Geen restjes...
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum elite
- waarderingen: 1681
KPMG wordt wellicht nieuwe revisor Crescent
De ondernemingsrechtbank van Leuven heeft KPMG aangewezen als commissaris-revisor van Crescent. Zonder bijkomende hordes zal het kantoor de rekeningen van het technologiebedrijf controleren. (Tijd.be)
Verdikkeme, kortste strootje. Werk voor ne stagair...
De ondernemingsrechtbank van Leuven heeft KPMG aangewezen als commissaris-revisor van Crescent. Zonder bijkomende hordes zal het kantoor de rekeningen van het technologiebedrijf controleren. (Tijd.be)
Verdikkeme, kortste strootje. Werk voor ne stagair...
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
Mijn klok staat op winteruur...
-
- Forum elite
Was me aan 't afvragen of die zoektocht naar een commissaris een slecht omen is.
Denk het niet. Iets zoals de Lijn die busritten schrapt wegens gebrek aan chauffeurs. Tandarts- en huisartspraktijken die een patiëntenstop ingelast hebben. Algemene trend vermoed ik.
Denk het niet. Iets zoals de Lijn die busritten schrapt wegens gebrek aan chauffeurs. Tandarts- en huisartspraktijken die een patiëntenstop ingelast hebben. Algemene trend vermoed ik.
-
- Forum elite
Dacht 'misschien put iemand moed uit het nieuws', maar helaas. Stabiele koers bij een omzet vandaag van 270€.
Even iets uitleggen.
Als een koersgrafiek telkens lager gaat, dan maak je verlies. Als je een voorbeeldje wil hoe dat er uitziet, kijk dan naar opti.br. Aandelen kopen voor 1€ en dan verkopen voor 0,016€ is niet goed, dan scheur je je broek.
Het tegenvoorbeeld, een grafiek die mooi omhoog gaat zie je bij heel veel aandelen. Dat zijn de echte winnaars.
@ Blackbelt,
Heb je die bedenking helelemaal alleen gevonden?
Ik heb geen aandelen gekocht aan 1 euro.
Ik verlies een paar procenten, idd.
Maar zolang ik niet verkoop is dit geen verlies, maar papieren verlies.
Ik heb ondertussen een berg aandelen omdat ik in de superioriteit van de Crescent/ Option technologie geloof.
Volgens mij wordt het een winnende technologie.
Vooralsnog is het een duur ontwikkelingsproces.
We zien wel wat het wordt.
Ik blijf Optionist tot in de kist.
Heb je die bedenking helelemaal alleen gevonden?
Ik heb geen aandelen gekocht aan 1 euro.
Ik verlies een paar procenten, idd.
Maar zolang ik niet verkoop is dit geen verlies, maar papieren verlies.
Ik heb ondertussen een berg aandelen omdat ik in de superioriteit van de Crescent/ Option technologie geloof.
Volgens mij wordt het een winnende technologie.
Vooralsnog is het een duur ontwikkelingsproces.
We zien wel wat het wordt.
Ik blijf Optionist tot in de kist.

Geen restjes...