Crescent
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum elite
- waarderingen: 1681
Re: Crescent
Dat helpt ook al niet. Klein volume nog altijd, maar met de richting waarin de koers nu gaat, zou ik direct aan LDA denken. Noch op de site van crescent, nog bij Euronext enige aankondiging ivm het uitgeven van een nieuwe put. Verwachtte dat toch kortelings.
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
Mijn klok staat op winteruur...
-
- Forum elite
thx KKY
-
- Forum elite
Vergat het er bij te plaatsen: 1.063M aandelen gemiddeld volgens Bd.
Best dat je ging stoppen met reageren... Kan de beheerder hier niets aan doen vraag ik me af? Hele dagen al die nutteloze zever...
-
- Forum elite
$HNT Binance will remove and cease trading on the following trading pairs at 2022-10-12 03:00 (UTC):
Cross & Isolated Margin Pairs: HNT/BUSD, HNT/USDT
Binance will remove and cease trading on the following trading pairs at 2022-10-14 03:00 (UTC):
Heel die Helium hype loopt op zijn einde. Verkoop bij crescent: nul.
Waarom? Omdat ze voor de helium light gingen, niet voor een bestaand type. En de software daarvoor vertraagd was. Wat kort na nieuwjaar moest zijn werd 31mei, en dat werd weer ergens in november. Weer een zijsprong van Crescent, zo'n opportuniteit, die tot echt niets geleid heeft.
De hele stock hiervan werd waarschijnlijk wel gerecupereerd voor een ander doel, maar toch. Behalve de aankondiging, wat verloren R&D en managementtijd, nada.
Van de koers van Kerlink bvb, die zo'n 3 jaar lang rond de 5€ draaide, schiet minder dan 2€ over.
https://live.euronext.com/nl/product/eq ... 56007-ALXP
En die stonden wel prominent op de Helium website.
Cross & Isolated Margin Pairs: HNT/BUSD, HNT/USDT
Binance will remove and cease trading on the following trading pairs at 2022-10-14 03:00 (UTC):
Heel die Helium hype loopt op zijn einde. Verkoop bij crescent: nul.
Waarom? Omdat ze voor de helium light gingen, niet voor een bestaand type. En de software daarvoor vertraagd was. Wat kort na nieuwjaar moest zijn werd 31mei, en dat werd weer ergens in november. Weer een zijsprong van Crescent, zo'n opportuniteit, die tot echt niets geleid heeft.
De hele stock hiervan werd waarschijnlijk wel gerecupereerd voor een ander doel, maar toch. Behalve de aankondiging, wat verloren R&D en managementtijd, nada.
Van de koers van Kerlink bvb, die zo'n 3 jaar lang rond de 5€ draaide, schiet minder dan 2€ over.
https://live.euronext.com/nl/product/eq ... 56007-ALXP
En die stonden wel prominent op de Helium website.