Crescent

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Beste broker van 2020 (volgens Beleggers Belangen)
Profiteer van voorbeurs en nabeurs handelen!
Aandelen kopen voor €3.000: €1,80 kosten (o.a. BE&NL)
Vraag het informatiepakket van MeXeM aan

Blackbelt
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 512

Re: Crescent

Bericht door Blackbelt »

Mattienr6 schreef:
30 apr 2021 16:50
Zalig om sommige hun reacties te lezen :lol: 80% van de mensen hier geloven niet in Crescent maar ze steken wel hun tijd erin om te reageren op het forum hier. :lol:
Het is gewoon amusement hier. En ik ken de markt van telematica voor voertuigen wel vrij goed. Die groeit wel heel snel, en de spelers zijn gekend.

Jaar na jaar voorspellen de believers hier double en zelfs triple digit growth.
En die komt er iedere keer weer niet, met iedere keer een ander excuus en de belofte dat het dit jaar weer wel gaat lukken. En ondertussen gaat de verwatering verder, want iedere keer moeten ze op zoek naar extra geld. Nu weer 4 mio verlies. Als Coucke nog eens in zijn zakken moet schieten, dan gaat die ook een pak extra aandelen eisen. Maar ja, als de koers dan nog eens zakt tot 2 ct kan je blijven bijkopen.

Iedere keer weer lees je dat Crescent op toptech zit.... maar die toptech verkoopt niet. De cloudgate is als een zwitsers zakmes, kan alles, maar waarschijnlijk te duur voor serietoepassingen. Ondertussen vliegt de markt van IOT omhoog met meer dan double digit. Crescent slaagt er gewoon niet in om daar zijn plaats in op te eisen.

Ik zou willen weten met welke producten ze het nu wel ineens gaan waar maken.
Karl liked last!

dochter123
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 614

Bericht door dochter123 »

Mattienr6 schreef:
30 apr 2021 16:50
Zalig om sommige hun reacties te lezen :lol: 80% van de mensen hier geloven niet in Crescent maar ze steken wel hun tijd erin om te reageren op het forum hier. :lol:
Als aandeelhouder van bedrijven heb ik me nooit gestoord aan al dan niet (terecht kritische) opmerkingen van niet aandeelhouders van die bedrijven. Wat ik geleerd heb is om de commentaren van bepaalde mensen te volgen en met hun opmerkingen rekening te houden, ook al pasten die niet in mijn visie betreffende een bepaald bedrijf. Zolang de opmerkingen de regels van het forum niet schonden en respectvol naar de andere poster gebeurde, vond ik het goed kunnen. Wat mij persoonlijk betreft, door zo te handelen haalde ik er op bepaalde momenten voordeel uit.
Blackbelt liked last!

Karl
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 769

Bericht door Karl »

Op naar 2 miljard aandelen binnen een aantal jaar. Reken eens uit hoeveel winst het bedrijf moet maken om een koerswinstverhouding van 20 te halen bij een koers van €0,10. Dat lijkt mij in deze vegatieve toestand bijna onmogelijk.
against the wind liked last!

handset
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1224

Bericht door handset »

Karl schreef:
30 apr 2021 14:59
Dat KBC Securities nog moeite doet om dit op te volgen:

Beurshuis KBC Securities
Aandeel Crescent (ex Option)
Datum 30 april 2021
Advies Houden
Koersdoel 0,04 EUR

Ook ik geloof niet in Crescent, een markt die zo snel ontwikkeld en waar Crescent nog steeds weinig van kan profiteren dat zie ik in de komende jaren ook niet meer veranderen.
Ik heb je een duimpje gegeven omdat ik het de komende jaren zie spetteren in positieve zin.
Een beetje gek heeft mij geen windeieren gelegd. :P

EarthNvstr1
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 43

Bericht door EarthNvstr1 »

EarthNvstr1 schreef:
30 apr 2021 10:24
Momenteel 7,5% winst (niet-gerealiseerd) op 14 dagen :D
Momenteel -3,95% "winst" (niet-gerealiseerd) op 20 dagen :D

Wat was de aanleiding van de daling vandaag ?

Karl
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 769

Bericht door Karl »

EarthNvstr1 schreef:
05 mei 2021 19:13
EarthNvstr1 schreef:

Geef maar een goede reden waarom het niet zou dalen? Volgens mij is er geen enkel aandeel in de Benelux met zoveel uitstaande aandelen. Als er dan ook geen winst is werkt de zwaartekracht naar €0,00 door en daar kunnen alleen sterke cijfers verandering in brengen.

handset
Forum elite
Forum elite

Bericht door handset »

Karl schreef:
05 mei 2021 21:25
EarthNvstr1 schreef:
EarthNvstr1 schreef:

Geef maar een goede reden waarom het niet zou dalen? Volgens mij is er geen enkel aandeel in de Benelux met zoveel uitstaande aandelen. Als er dan ook geen winst is werkt de zwaartekracht naar €0,00 door en daar kunnen alleen sterke cijfers verandering in brengen.

Denk jij dat?
Ik kan wel meer en beter bedenken waarom het met zoveel aandeeltjes wel kan stijgen.
Een beetje geduld.

DMDaan
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 3

Bericht door DMDaan »

Karl schreef:
05 mei 2021 21:25
EarthNvstr1 schreef:
EarthNvstr1 schreef:

Het aantal aandelen helpt natuurlijk niet, maar ik denk ( eigen mening dus ) dat het geldpaardje van Crescent juist gestart is, hun Smartcity Project.

" Na een Europese mededingingsprocedure met onderhandelingen, werd de maatschap Smartville op 8 januari 2021 geselecteerd en dit voor een periode van 5 jaar voor de levering van voornoemde smart city oplossingen. De maatschap Smartville is een samenwerking van Cegeka, Crescent, Cipal Schaubroeck en Belfius dochter The Studio."

Sommige mogen het misschien naïef en optimistisch vinden maar ik kijk redelijk positief naar die 5 jaar :)

Lotus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 636

Bericht door Lotus »

VWarena schreef:
30 apr 2021 11:22
Blablabla... Het verleden van een bedrijf en zijn beurskoers vergelijken met het heden na een transformatie en een zoektocht naar nieuwe oppurtuniteiten & innovatie... Zelfs de naam verandert wel eens om een nieuwe start te maken ;)
Ja het verleden vind ik wel een maatstaf voor de verwachtingen naar de toekomst. Echt succesvolle turnarounds zijn er bijna niet en die verwacht ik bij Crescent zeker niet. Succes met nog wat zieltjes binnenhalen maar die mogen ook gewaarschuwd worden.

handset
Forum elite
Forum elite

Bericht door handset »

Lotus schreef:
06 mei 2021 09:24
VWarena schreef:
30 apr 2021 11:22
Blablabla... Het verleden van een bedrijf en zijn beurskoers vergelijken met het heden na een transformatie en een zoektocht naar nieuwe oppurtuniteiten & innovatie... Zelfs de naam verandert wel eens om een nieuwe start te maken ;)
Ja het verleden vind ik wel een maatstaf voor de verwachtingen naar de toekomst. Echt succesvolle turnarounds zijn er bijna niet en die verwacht ik bij Crescent zeker niet. Succes met nog wat zieltjes binnenhalen maar die mogen ook gewaarschuwd worden.

En ik verwacht die wel.
Jammer dat COVID roet in het eten gooide.
Maar ze hebben partners, grote partners. Het is wachten op hun groeiontwikkelingen.
VWarena liked last!

Plaats reactie