Crescent

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

frikandel75
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 600

Crescent

Bericht door frikandel75 »

Voor alle believers dit nieuwe forum :geek:
handset liked last!

frikandel75
Forum elite
Forum elite

Re: Lang leve Crescent

Ik verwacht nu snel nieuws ivm bepaalde gunstige evoluties binnen het nieuwe bedrijf ... lang leve :ugeek:

VWarena
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 602

Bericht door VWarena »

Idd frik ... Laat maar komen die handel, cijfers, contracten ... :roll:
We zien wel van Zele & co in petto heeft en wat de toekomst brengt ... GOOD LUCK :!:
verschil liked last!

frikandel75
Forum elite
Forum elite

Zoveel potentieel hier ... techno and management :ugeek:
sempy liked last!

Hamster
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 228

Crescent

Bericht door Hamster »

grepolis
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 519

Re: Crescent

Bericht door grepolis »

Deels heb je gelijk Hamster,

Vanaf heden (beslissing BAV) zou er eerder op Crescent forum verder gediscussieerd moeten worden maar ik denk dat het wel enige tijd zal vergen voor de OPTI-ticker omgezet is naar (gokje) CRES-ticker.

Op zich bestaat het bedrijf OPTION niet meer want het heeft zich omgekeerd ingekocht bij Crescent. Creativiteit ten top!
Überzeugungen sind gefährlichere Feinde der Wahrheit als Lügen. Friedrich Wilhelm Nietzsche

VWarena
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 602

Bericht door VWarena »

Meesterzet van de heer van Zele.
Is nu beursgenoteerd, heeft adelbrieven, kan eventueel geld gaan lenen bij de bank indien nodig, heeft een masterplan en businessmodel uitgewerkt en is niet over een nachtje ijs gegaan.
Ziet gegarandeerd een unieke mogelijkheid in deze constuctie en filtert oppurtuniteiten om deze turnaround tot een goed einde te brengen. Klasbak en ervaren rat die het klappen van de zweep kent. Succes aan allen die Crescent een hart onder de riem steken en er voor gaan... bye bye en au revoir verzuurde Optionezen uit de tijd van toen... Jantje zag eens pruimen hangen :roll: Met al de Cccccccchinezen maar niet met Option! ;) RIP JC & zijn Option. VIVA CRESCENT!!!
handset liked last!

frikandel75
Forum elite
Forum elite

Spijtig dat je mijn forum poging gemist hebt greppel :geek:
Geen TT voor forum elitairen wslk :roll:
raminvest liked last!

frikandel75
Forum elite
Forum elite

Re: Crescent (voorheen Option)

Het nieuwe forum is nu echt geboren ...
Lang leve Crescent !!!

jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 3928

Re: Crescent (voorheen Option)

Bericht door jens_dev »

Een nieuwe thread, maar nog altijd even toxisch als de vorige.

Ik zie dat ze er toch in zijn geslaagd om een jaarverslag gepubliceerd te krijgen. Hoera! Misschien duurde het gewoon lang voor de commissaris zijn goedkeuring gaf? Ah nee, toch niet. De commissaris kon geen oordeel vellen over de jaarrekening bij gebrek aan informatie.

"Tijdens 2017 heeft de groep opnieuw haar vooropgestelde omzet en marge-objectieven niet gerealiseerd. Als gevolg hiervan heeft de groep significante negatieve kasstromen geleden die haar financiële positie per 31 december 2017 ernstig aantasten. De groep heeft deze negatieve kasstromen in de eerste maanden van 2018 niet kunnen stoppen. Bijgevolg en ondanks het verzekeren van een bijkomende brugfinanciering voor €2,1m in maart 2018, waarvan momenteel reeds €1,6m is ontvangen, zijn de financiële middelen van de groep op datum van dit verslag zeer beperkt. Er bestaat m.a.w. een belangrijke onzekerheid omtrent de verderzetting van de ondernemingsactiviteit. [...]"

Nou nou.

By the way, hoeveel uitstaande aandelen zijn er? Vergeef me, maar ik ben de tel kwijt. Wat is bijgevolg de beurskapitalisatie en ondernemingswaarde? En welke verwachte winst staat hier tegenover? De verwatering van de kleine aandeelhouder in de afgelopen jaren doet me denken aan die van Dexia destijds.
Never waste a good crisis
https://jensdev.blogspot.com

Plaats reactie