Acacia Pharma Group plc

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

1966
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 57
Contacteer:

Re: Acacia Pharma Group plc

Bericht door 1966 »

MADNESS schreef:
08 jan 2021 11:49
1966 schreef:
08 jan 2021 09:48
Zoals jullie kunnen zien is er een duidelijk overwicht aan aankopen.
Ziet er goed uit .... :D
En weinig volume nu terwijl we al enkele dagen stevig standhouden na de recente stijging. Stevige fond dus om verder te knallen binnen afzienbare tijd.. :up: :clap:
Als de verkoopcijfers ( volgende maand ) goed blijken te zijn en de vooruitzichten positief dan staat er geen rem meer op.
Zelfs de zoektocht naar extra geld zal dan via een nasdaq-notering een "walk in the park" zijn, ... of zoals ik eerder verwacht,: Een vette overname tussen de 6€ en 10€. Dit jaar nog ! :up:

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

krikkelke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 210
Contacteer:

Bericht door krikkelke »

De verkoopscijfers van 2020 zullen al wel bekend zijn, veel moet en kun je daar nog niet van verwachten.
Als ze nog wat geld willen ophalen en dit aan een redelijkere ppa willen doen dan de vorige keer dan zullen we dit eerstdaags wel merken. ;)

Berre
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 9
Contacteer:

Bericht door Berre »

Goeiemorgen forumleden,

Ben zeer benieuwd wat 2021 gaat brengen voor Acacia. Om te beginnen de inpact op de koers bij de lancering van Bafyo en dan in Februari de langverwachte verkoopcijfers. De verkoopcijfers zullen nog een vertekend beeld geven mi, dus bij mindere cijfers door Corona zou daar enigszins rekening mee moeten gehouden worden vind ik. Afwachten maar... We gaan spannende weken tegemoet, hopelijk bij een stijging van de koers kan ze deze ook vast houden want dat is met Acacia nog nooit niet lang gebeurd. Fingers crosting🤞zou ik zeggen . Voila ik wens jullie nog een fijne Zondag,gr Berre.
kronos liked last!

fran
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 4
Contacteer:

Bericht door fran »

Mijn pronostiek voor 2021

Bij goede verkoopcijfers koers maal 2
en dan nog een overname plus 75 %

kom je rond de 10 euro uit :up: :up: :up:

grt :wave:
1966 liked last!

mikske
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 193
Contacteer:

Bericht door mikske »

Berre schreef:
10 jan 2021 09:35
Goeiemorgen forumleden,

Ben zeer benieuwd wat 2021 gaat brengen voor Acacia. Om te beginnen de inpact op de koers bij de lancering van Bafyo en dan in Februari de langverwachte verkoopcijfers. De verkoopcijfers zullen nog een vertekend beeld geven mi, dus bij mindere cijfers door Corona zou daar enigszins rekening mee moeten gehouden worden vind ik. Afwachten maar... We gaan spannende weken tegemoet, hopelijk bij een stijging van de koers kan ze deze ook vast houden want dat is met Acacia nog nooit niet lang gebeurd. Fingers crosting🤞zou ik zeggen . Voila ik wens jullie nog een fijne Zondag,gr Berre.
Natuurlijk weten we dat Corona de verkoopcijfers wat in toom zal houden maar we weten ook dat het enkel maar beter zal worden in de toekomst. Ook voor jou een fijne zondag. :up:

Jelle R
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 159
Contacteer:

Bericht door Jelle R »

Laten we wat realistischer blijven en stoppen met dromen. Ik verwacht dat er zo goed als niks is verkocht. Ziekenhuizen hebben tot nu toe niet het geld en de tijd gehad om dergelijke nieuwe producten aan te kopen of verkoopteams te ontmoeten vanwege de pandemie. En zo te zien gaat het nog wel iets langer duren vooraleer de verkoop begint aan te trekken. Ik verwacht ook voor een groot deel van dit jaar weinig vooruitgang.

Kristri3
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0
Contacteer:

Bericht door Kristri3 »

Jelle R schreef:
12 jan 2021 13:18
Laten we wat realistischer blijven en stoppen met dromen. Ik verwacht dat er zo goed als niks is verkocht. Ziekenhuizen hebben tot nu toe niet het geld en de tijd gehad om dergelijke nieuwe producten aan te kopen of verkoopteams te ontmoeten vanwege de pandemie. En zo te zien gaat het nog wel iets langer duren vooraleer de verkoop begint aan te trekken. Ik verwacht ook voor een groot deel van dit jaar weinig vooruitgang.
Nagel op de kop. Ziekenhuizen hebben momenteel andere prioriteiten dan nieuwe medicatie op het formularium. Benieuwd ook welke impact alle extra uitgaven van 2020 gaan hebben op hun begroting van 2021.

Ivel
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 23
Contacteer:

Bericht door Ivel »

Jelle R schreef:
Is deels waar, maar het zijn wel 2 producten die een vlottere doorstroom van patiënten kunnen realiseren,
Byfavo vanwege de tekorten van sedatieproducten.
Barhemsys een korter verblijf door ponv preventie.

mikske
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 193
Contacteer:

Bericht door mikske »

Jelle R schreef:
Dan maar snel kopen want kan enkel beter :lol:

MADNESS
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1546
Contacteer:

Bericht door MADNESS »

Jelle R schreef:
Straffe uitleg; stoppen met dromen, zo goed als niks verkocht, ziekenhuizen die geen geld hebben, zelfs geen tijd... En 'voor een groot deel van dit jaar weinig vooruitgang'... U klinkt een beetje als Trumpie.. :roll:

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie