Acacia Pharma Group plc
Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen
Re: Acacia Pharma Group plc
Als de verkoopcijfers ( volgende maand ) goed blijken te zijn en de vooruitzichten positief dan staat er geen rem meer op.
Zelfs de zoektocht naar extra geld zal dan via een nasdaq-notering een "walk in the park" zijn, ... of zoals ik eerder verwacht,: Een vette overname tussen de 6€ en 10€. Dit jaar nog !

-
- Forum actieveling
- waarderingen: 210
- Contacteer:
Als ze nog wat geld willen ophalen en dit aan een redelijkere ppa willen doen dan de vorige keer dan zullen we dit eerstdaags wel merken.

Ben zeer benieuwd wat 2021 gaat brengen voor Acacia. Om te beginnen de inpact op de koers bij de lancering van Bafyo en dan in Februari de langverwachte verkoopcijfers. De verkoopcijfers zullen nog een vertekend beeld geven mi, dus bij mindere cijfers door Corona zou daar enigszins rekening mee moeten gehouden worden vind ik. Afwachten maar... We gaan spannende weken tegemoet, hopelijk bij een stijging van de koers kan ze deze ook vast houden want dat is met Acacia nog nooit niet lang gebeurd. Fingers crosting
1966 liked last!-
- Forum veteraan
- waarderingen: 193
- Contacteer:
Natuurlijk weten we dat Corona de verkoopcijfers wat in toom zal houden maar we weten ook dat het enkel maar beter zal worden in de toekomst. Ook voor jou een fijne zondag.Berre schreef: ↑10 jan 2021 09:35Goeiemorgen forumleden,
Ben zeer benieuwd wat 2021 gaat brengen voor Acacia. Om te beginnen de inpact op de koers bij de lancering van Bafyo en dan in Februari de langverwachte verkoopcijfers. De verkoopcijfers zullen nog een vertekend beeld geven mi, dus bij mindere cijfers door Corona zou daar enigszins rekening mee moeten gehouden worden vind ik. Afwachten maar... We gaan spannende weken tegemoet, hopelijk bij een stijging van de koers kan ze deze ook vast houden want dat is met Acacia nog nooit niet lang gebeurd. Fingers crostingzou ik zeggen . Voila ik wens jullie nog een fijne Zondag,gr Berre.

-
- Forum actieveling
- waarderingen: 159
- Contacteer:
Nagel op de kop. Ziekenhuizen hebben momenteel andere prioriteiten dan nieuwe medicatie op het formularium. Benieuwd ook welke impact alle extra uitgaven van 2020 gaan hebben op hun begroting van 2021.Jelle R schreef: ↑12 jan 2021 13:18Laten we wat realistischer blijven en stoppen met dromen. Ik verwacht dat er zo goed als niks is verkocht. Ziekenhuizen hebben tot nu toe niet het geld en de tijd gehad om dergelijke nieuwe producten aan te kopen of verkoopteams te ontmoeten vanwege de pandemie. En zo te zien gaat het nog wel iets langer duren vooraleer de verkoop begint aan te trekken. Ik verwacht ook voor een groot deel van dit jaar weinig vooruitgang.
Is deels waar, maar het zijn wel 2 producten die een vlottere doorstroom van patiënten kunnen realiseren,Jelle R schreef: ↑12 jan 2021 13:18Laten we wat realistischer blijven en stoppen met dromen. Ik verwacht dat er zo goed als niks is verkocht. Ziekenhuizen hebben tot nu toe niet het geld en de tijd gehad om dergelijke nieuwe producten aan te kopen of verkoopteams te ontmoeten vanwege de pandemie. En zo te zien gaat het nog wel iets langer duren vooraleer de verkoop begint aan te trekken. Ik verwacht ook voor een groot deel van dit jaar weinig vooruitgang.
Byfavo vanwege de tekorten van sedatieproducten.
Barhemsys een korter verblijf door ponv preventie.
-
- Forum veteraan
- waarderingen: 193
- Contacteer:
Dan maar snel kopen want kan enkel beterJelle R schreef: ↑12 jan 2021 13:18Laten we wat realistischer blijven en stoppen met dromen. Ik verwacht dat er zo goed als niks is verkocht. Ziekenhuizen hebben tot nu toe niet het geld en de tijd gehad om dergelijke nieuwe producten aan te kopen of verkoopteams te ontmoeten vanwege de pandemie. En zo te zien gaat het nog wel iets langer duren vooraleer de verkoop begint aan te trekken. Ik verwacht ook voor een groot deel van dit jaar weinig vooruitgang.

- MADNESS
- Premiummember
- waarderingen: 1546
- Contacteer:
Straffe uitleg; stoppen met dromen, zo goed als niks verkocht, ziekenhuizen die geen geld hebben, zelfs geen tijd... En 'voor een groot deel van dit jaar weinig vooruitgang'... U klinkt een beetje als Trumpie..Jelle R schreef: ↑12 jan 2021 13:18Laten we wat realistischer blijven en stoppen met dromen. Ik verwacht dat er zo goed als niks is verkocht. Ziekenhuizen hebben tot nu toe niet het geld en de tijd gehad om dergelijke nieuwe producten aan te kopen of verkoopteams te ontmoeten vanwege de pandemie. En zo te zien gaat het nog wel iets langer duren vooraleer de verkoop begint aan te trekken. Ik verwacht ook voor een groot deel van dit jaar weinig vooruitgang.

Deelnemen aan het forum + meer functies?
Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!