Acacia Pharma Group plc

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Jelle R
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 128
Contacteer:

Re: Acacia Pharma Group plc

Bericht door Jelle R »

beursfre schreef:
13 okt 2020 17:15
Jelle R schreef:
13 okt 2020 17:11
USSENTERPRISE schreef:
13 okt 2020 16:20
Berre schreef:
13 okt 2020 14:51

Goeiemiddag forumgenoten,

Ik bezit als sinds Oktober 2018 Acacia aandelen aan 3,45€ dus ik sta serieus in de min momenteel. Maar ik ga nu niet verkopen hoor. Heb er terug vertrouwen in dat wel goed komt op LT. Nu de voorstelling gezien te hebben van hun producten en toekomstvisie. Het bedrijf moet nog maar beginnen met de verkoop van hun producten en dan nog doorgroeien.En dan hebben ze nog een veelbelovend product in de pijplijn. Dus nog een jaartje of 2 , 3 geduld zou ik zeggen. Een belegging de naam zegt het zelf is voor een hele periode. Alleen hoop ik bij de eerste verkoopcijfers als die nog niet optimaal zijn dat het aandeel weer niet zwaar afgestraft word. Gr Berre.
Fantastisch Berre, maar laat het nu juist de verkoop van hun producten zijn waar ik niet in geloof ...
En de markt ook niet zo te zien.
De markt moet het aandeel ook niet echt zien zitten...
als het product maar verkocht kan worden
Dat is juist de reden waarom de markt het niet ziet zitten. De huidige beurskoers weerspiegelt het wantrouwen in hun verkoop. Vergeet niet dat het ze 3 (!!!) aanvragen heeft gekost om een vrij simpel medicijn zonder bijwerkingen te laten goedkeuren. Ik had er terug vertrouwen in met de deal met Cosmo en omdat ze nu 2 goedgekeurde medicijnen hebben, maar die blunder met de KV heeft het verpest. Misschien maak ik wel een fout door nu niet met verlies te verkopen, maar we zullen zien. Met een korte opleving zoals dat wel eens gebeurt is mijn verlies al weg dus ik hoop daar nog op.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 711
Contacteer:

Bericht door sepan »

Diepte van de markt: Euronext Brussels (XBRU)
Bid Ask
Orders Aantal Koers Koers Aantal Orders
2 1.984 2,045 2,09 2.060 2
2 502 2,04 2,13 4.169 1
1 6 2,035 2,135 1.400 1
2 2.006 2,03 2,14 2.500 1
2 306 2,025 2,145 850

Er komt beweging in...
Laatzijde was aan t opdrogen maar toch waren er die net boven de 2 € wilde verkopen...Dan opeens stijging naar 2.14 maar onmiddellijk moet de laatzijde weer gevuld worden met computerorders.

Zo opvallend maar ook zo raar in het waarom dat deze koers momenteel zo laag moet blijven ?? :roll:

de zinker
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 681
Contacteer:

Bericht door de zinker »

Telkens 1 aandeel in de bied, dus koers moet hoger om dan te dumpen ?

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1546
Contacteer:

Bericht door USSENTERPRISE »

DJ Acacia Pharma Group plc Issue Of Shares To Employee Benefit Trust
TIDMACPH Issue of Shares to Employee Benefit Trust This announcement contains inside information for the purposes of Article 7 of the Market Abuse Regulation (EU) No 596/2014. Cambridge, UK and Indianapolis, US -- 13 October 2020: Acacia Pharma Group plc ("Acacia Pharma", the "Group" or the "Company") (EURONEXT: ACPH), a hospital pharmaceutical company focused on the development and commercialization of new products aimed at improving the care of patients undergoing significant treatments such as surgery, other invasive procedures or cancer chemotherapy, was notified on 8 October 2020 that the Company´s Employee Benefit Trust ("EBT") intends to subscribe for 2,218,264 new ordinary shares in the Company at their par value of 2p each and at an aggregate cost to the EBT of GBP44,365.28. ("New Ordinary Shares"). The Company has agreed to lend GBP44,365.28 to the EBT to fund its subscription for the New Ordinary Shares. The New Ordinary Shares to be held in the EBT are intended to be used to satisfy previously announced awards arising from the Company´s employee incentive schemes. Accordingly, on 13 October 2020, the Company allotted the New Ordinary Shares to the EBT and such shares will rank pari passu in all respects with the existing ordinary shares of the Company. The New Ordinary Shares were admitted to trading on Euronext on 12 October 2020 ("Admission"). Following the issue of the New Ordinary Shares, the Company´s total issued share capital consists of 87,497,993 ordinary shares with one voting right per share. The Company does not hold any ordinary shares in treasury. Therefore, following the issue of the New Ordinary Shares, the total number of voting rights in the Company is 87,497,993. Contacts Acacia Pharma Group plc International Media Mike Bolinder, CEO Mark Swallow, Frazer Hall, David Gary Gemignani, CFO Dible +44 1223 919760 / +1 317 505 1280 Citigate Dewe Rogerson

Ondertussen zijn er weeral een dikke 2,2 mio aandelen bijkomend gecreëerd voor het personeel aan 0,02 GBP. Zoals jullie hierboven kunnen zien, wordt zelfs de schamele 44.365 GBP die het personeelsfonds nodig heeft om deze aandelen te verwerven, geleend door Acacia.
Droevig!
mver liked last!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie