Acacia Pharma Group plc

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 8605
Contacteer:

Re: Acacia Pharma Group plc

Bericht door sanderus »

sepan schreef:
09 okt 2020 20:55
USSENTERPRISE schreef:
09 okt 2020 16:37
Jaja, die post ken ik wel. Maakt noch op de markt noch op mij veel indruk.
"we are already registering product sales"
Een beetje te vaag. Een beetje zoals nevels boven het moeras van de beurs waarin reeds zoveel biotechs met veelbelovende producten weggezonken zijn.
Als je nu meldt dat je al productverkopen registreerd dan vermoed ik dat er toch wel meer dan een beetje werd verkocht...anders zouden ze er nog over zwijgen en hopen dat het snel aanslaat...
Ik heb vertrouwen in hun verkopen die de komende kwartalen we naar boven zullen komen in de resultaten. :up:
Sepan,

Dat is CEO praat. Natuurlijk zegt hij dat er al verkoop is en dat klopt natuurlijk. Maar velen gaan zwaar verschieten als ze de verkoopscijfers zien in februari.

Vooral onderstaande zin uit het laatste PB moet je eens goed lezen.

We will be working hard over the next 12 months, during our initial launch phase, to ensure formulary access for our products as a key first step in establishing a base from which to drive sales in hospitals in the US.
USSENTERPRISE liked last!

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Kristri3
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0
Contacteer:

Bericht door Kristri3 »

sanderus schreef:
10 okt 2020 08:18
sepan schreef:
USSENTERPRISE schreef:
Een beetje te vaag. Een beetje zoals nevels boven het moeras van de beurs waarin reeds zoveel biotechs met veelbelovende producten weggezonken zijn.
Als je nu meldt dat je al productverkopen registreerd dan vermoed ik dat er toch wel meer dan een beetje werd verkocht...anders zouden ze er nog over zwijgen en hopen dat het snel aanslaat...
Ik heb vertrouwen in hun verkopen die de komende kwartalen we naar boven zullen komen in de resultaten. :up:
Sepan,

Dat is CEO praat. Natuurlijk zegt hij dat er al verkoop is en dat klopt natuurlijk. Maar velen gaan zwaar verschieten als ze de verkoopscijfers zien in februari.

We will be working hard over the next 12 months, during our initial launch phase, to ensure formulary access for our products as a key first step in establishing a base from which to drive sales in hospitals in the US.
Voilà, ik reken ook op zeker een jaar. En dan moet je nog afwachten wat nog allemaal op het formularium staat voor dezelfde indicatie. Spreek uit ervaring. 😉

Ivel
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 8
Contacteer:

Bericht door Ivel »

sanderus schreef:
10 okt 2020 08:18
sepan schreef:
USSENTERPRISE schreef:
Sepan,

Heb je volkomen gelijk in, het zou naiëf zijn om te denken dat de verkoop per direct vertrekt als een trein.

Hier gaat tijd over gaan, enig voordeel is wel dat beide producten aan dezelfde man kunnen gebracht worden.

En wat het koersverloop betreft, rally's zijn wel degelijk mogelijk indien er bvb partners gevonden worden voor licenties buiten de V.S.
Dat zou de kaarten enigsinds doorschudden en de outlook aanzienlijk verhogen.

Stany
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 193
Contacteer:

Bericht door Stany »

Wat is er verkeerd aan positiviteit, op voorhand hun hoofd laten hangen dan zal het heel moeilijk worden....ze hebben 2 producten die goedgekeurd zijn die in hetzelfde domein zitten ge zou voor minder positief worden. Dat het niet gemakkelijk is voor de Amerikaanse markt te betreden ben ik volledig met akkoord (zeker met een salesteam) maar geef ze de voordeel van de twijfel ik ben in ieder geval positief :D
sepan liked last!

MADNESS
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1514
Contacteer:

Bericht door MADNESS »

Stany schreef:
10 okt 2020 11:56
Wat is er verkeerd aan positiviteit, op voorhand hun hoofd laten hangen dan zal het heel moeilijk worden....ze hebben 2 producten die goedgekeurd zijn die in hetzelfde domein zitten ge zou voor minder positief worden. Dat het niet gemakkelijk is voor de Amerikaanse markt te betreden ben ik volledig met akkoord (zeker met een salesteam) maar geef ze de voordeel van de twijfel ik ben in ieder geval positief :D
Inderdaad Stany.

Ik wil er ook even op wijzen dat we nog geen februari zijn, m.a.w. kunnen er nog nieuwe licenties, strategieën enz. ontstaan tegen die tijd + het feit dat de beurs vaak vooruitziend is.

Maar natuurlijk, diegenen die er niet in geloven kopen best geen Acacia. Ge besteld op restaurant ook geen koninginnenhapje als ge geen kip lust, nietwaar? :)
kronos liked last!

Behremoth
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 76
Contacteer:

Bericht door Behremoth »

Interessante samenvatting van de verschillende producten van Acacia:
Er wordt ook een vergelijking gemaakt met concurrerende producten
https://acaciapharma.com/files/download/181
besportie liked last!

MADNESS
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door MADNESS »

Behremoth schreef:
12 okt 2020 16:12
Zeer professioneel, als je dat vergelijkt met Ablynx destijds.. :roll: Dit rapport is gedetailleerd en overzichtelijk, waaruit blijkt dat Acacia een parel in wording is. ;)

Ivel
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door Ivel »

MADNESS schreef:
12 okt 2020 17:46
Behremoth schreef:
Zeer professioneel, als je dat vergelijkt met Ablynx destijds.. :roll: Dit rapport is gedetailleerd en overzichtelijk, waaruit blijkt dat Acacia een parel in wording is. ;)
Ze geven trouwens weer dat de fase 3 van apd403 uitgevoerd wordt tegen 2022.
Verder een heel nette presentatie idd
Laatst gewijzigd door Ivel op 12 okt 2020 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.

MADNESS
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door MADNESS »

Ivel schreef:
12 okt 2020 18:33
MADNESS schreef:
12 okt 2020 17:46
Behremoth schreef:
Ze geven trouwens weer dat de fase 3 van apd403 start in 2022.
Verder een heel nette presentatie idd
Allee jong, een beetje serieus blijven hè. 2/3-de van de veelbelovende products op de markt!.. :clap:
Trouwens, wat verwacht jij van een bedrijf als je dat niet correct vindt? :roll:

Ivel
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door Ivel »

Ik ben positief hoor :up:
Ik vermelde apd403 omdat het mij eerder niet duidelijk was wanneer men van start ging gaan met de fase3, bij deze :)

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie