Order €1.000 aandelen ING = €2,30 bij DEGIRO
Beleg met zeer lage tarieven, meer informatie

Acacia Pharma Group plc

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

pipsi
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 43
Contacteer:

Re: Acacia Pharma Group plc

Bericht door pipsi »

Vanmorgen nog wat kunnen bijkopen bij opening 2,605 , vorige aankopen waren 2,71 en 2,82 zal nu even toeschouwer zijn of ze moesten nog eens verder dalen richting 2,45

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

alwaysright
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 321
Contacteer:

Bericht door alwaysright »

@ madness

Waar kan ik vinden dat het een Nederlands bedrijf is....bij mijn weten is het een Brits bedrijf dat gevestigd is in Dublin en genoteerd is op de Zwitserse markt.

strever
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 219
Contacteer:

Bericht door strever »

pipsi schreef:
23 jul 2020 19:41
Vanmorgen nog wat kunnen bijkopen bij opening 2,605 , vorige aankopen waren 2,71 en 2,82 zal nu even toeschouwer zijn of ze moesten nog eens verder dalen richting 2,45

Véél tevroeg !!Ik stap hier volgende week in aan 2,3/2,4!!
Een zalig aandeel,geen risico genomen voor de goedkeuring en toch mss kunnen instappen en nadien
hopelijk een schot in de roos.
Eigenlijk niet eerlijk tov die er voor de goedkeuring zijn ingestapt en mss aan hogere koers dan ik
Natuurlijk kan ik ook te laat zijn met instappen!Stel je voor,morgenvroeg om een uur of zeven :twisted: :twisted:
!!!!Ben ik nu zo slim of is een ander zo dom?

MADNESS
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1494
Contacteer:

Bericht door MADNESS »

alwaysright schreef:
23 jul 2020 20:39
@ madness

Waar kan ik vinden dat het een Nederlands bedrijf is....bij mijn weten is het een Brits bedrijf dat gevestigd is in Dublin en genoteerd is op de Zwitserse markt.
Ik dacht dat de Cosmo een Hollands bedrijf was?? :)

pipsi
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 43
Contacteer:

Bericht door pipsi »

strever schreef:
23 jul 2020 21:43
pipsi schreef:

Een zalig aandeel,geen risico genomen voor de goedkeuring en toch mss kunnen instappen en nadien
Eigenlijk niet eerlijk tov die er voor de goedkeuring zijn ingestapt en mss aan hogere koers dan ik
Natuurlijk kan ik ook te laat zijn met instappen!Stel je voor,morgenvroeg om een uur of zeven :twisted: :twisted:
De toekomst zal het uitwijzen maar soms moet je er al inzitten of je bent te laat :!:
kronos liked last!

mikske
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 192
Contacteer:

Bericht door mikske »

pipsi schreef:
23 jul 2020 23:21
strever schreef:
23 jul 2020 21:43
pipsi schreef:

De toekomst zal het uitwijzen maar soms moet je er al inzitten of je bent te laat :!:
Volkomen mee eens.Men heeft dit nooit zelf in de hand wat de koers doet of wil dat ze zou doen.

de zinker
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 641
Contacteer:

Bericht door de zinker »

Tweede API-leverancier voor BARHEMSYS-® ontvangt FDA-goedkeuring

Deze aankondiging bevat voorwetenschap in de zin van artikel 7 van de Verordening marktmisbruik (EU) nr.

Cambridge, UK en Indianapolis, VS – 27 juli 2020: Acacia Pharma Group plc ("Acacia Pharma" of het "Bedrijf") (EURONEXT: ACPH) kondigt aan dat de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA) een tweede leverancier heeft goedgekeurd voor de werkzame farmaceutische ingrediënt (API) voor BARHEMSYS® (amisulpride injectie). BARHEMSYS is goedgekeurd voor de behandeling en preventie van PONV in de VS in februari 2020.

De goedkeuring verhoogt aanzienlijk het bedrijf commerciële product voorraad niveaus voorafgaand aan de Amerikaanse lancering van BARHEMSYS. Het bedrijf verwacht dat de goedkeuring van een tweede leverancier zijn vermogen zal ondersteunen om een continu productaanbod van hoge kwaliteit te bieden om aan de verwachte aanhoudende vraag te voldoen.

"We zijn erg blij dat we goedkeuring hebben gekregen van de FDA voor onze tweede leverancier van API voor BARHEMSYS als we blijven goede vooruitgang boeken met onze voorbereidingen voor de Amerikaanse lancering," aldus Mike Bolinder, CEO van Acacia Pharma. "Wij geloven dat er een sterke vraag naar BARHEMSYS als Amerikaanse zorginstellingen proberen om chirurgische achterstanden gecreëerd door de Coronavirus crisis aan te pakken. De versterking van onze supply chain en de toename van onze beschikbare commerciële voorraad zullen belangrijk zijn om ons te helpen aan die vraag te voldoen en onze klanten consistente en tijdige toegang te bieden tot BARHEMSYS voor hun patiënten."
https://www.globenewswire.com/news-rele ... EMSYS.html
emma liked last!

de zinker
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 641
Contacteer:

Bericht door de zinker »

FDA keurt tweede leverancier Barhemsys Acacia Pharma goed

(ABM FN) De Amerikaanse Food and Drug Administration heeft een tweede leverancier goedgekeurd voor de distributie van Barhemsys van Acacia Pharma. Dit meldde het biotechbedrijf met een notering in Brussel maandagochtend.

Eind februari keurde de Amerikaanse toezichthouders het middel van Acacia Pharma tegen postoperatieve misselijkheid en braken reeds goed.

De goedkeuring van deze tweede leverancier zorgt voor meer voorraad in aanloop naar de Amerikaanse lancering van Barhemsys, benadrukte Acacia, en zorgt ook voor meer leverzekerheid na de lancering van het middel.

Door: ABM Financial News.
pers@abmfn.be
Redactie: +32(0)78 486 481

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 676
Contacteer:

Bericht door sepan »

de zinker schreef:
27 jul 2020 07:03

Deze aankondiging bevat voorwetenschap in de zin van artikel 7 van de Verordening marktmisbruik (EU) nr.

Cambridge, UK en Indianapolis, VS – 27 juli 2020: Acacia Pharma Group plc ("Acacia Pharma" of het "Bedrijf") (EURONEXT: ACPH) kondigt aan dat de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA) een tweede leverancier heeft goedgekeurd voor de werkzame farmaceutische ingrediënt (API) voor BARHEMSYS® (amisulpride injectie). BARHEMSYS is goedgekeurd voor de behandeling en preventie van PONV in de VS in februari 2020.

De goedkeuring verhoogt aanzienlijk het bedrijf commerciële product voorraad niveaus voorafgaand aan de Amerikaanse lancering van BARHEMSYS. Het bedrijf verwacht dat de goedkeuring van een tweede leverancier zijn vermogen zal ondersteunen om een continu productaanbod van hoge kwaliteit te bieden om aan de verwachte aanhoudende vraag te voldoen.

"We zijn erg blij dat we goedkeuring hebben gekregen van de FDA voor onze tweede leverancier van API voor BARHEMSYS als we blijven goede vooruitgang boeken met onze voorbereidingen voor de Amerikaanse lancering," aldus Mike Bolinder, CEO van Acacia Pharma. "Wij geloven dat er een sterke vraag naar BARHEMSYS als Amerikaanse zorginstellingen proberen om chirurgische achterstanden gecreëerd door de Coronavirus crisis aan te pakken. De versterking van onze supply chain en de toename van onze beschikbare commerciële voorraad zullen belangrijk zijn om ons te helpen aan die vraag te voldoen en onze klanten consistente en tijdige toegang te bieden tot BARHEMSYS voor hun patiënten."
Dat sterkt ons vertrouwen dat Barhemsys vlotjes aan de man zal kunnen gebracht worden en dat er toch wel vraag naar zal zijn. Geeft een goed gevoel ivm de verkoopsverwachtingen.
de zinker liked last!

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 676
Contacteer:

Bericht door sepan »

sepan schreef:
27 jul 2020 07:45
de zinker schreef:
27 jul 2020 07:03

Dat sterkt ons vertrouwen dat Barhemsys vlotjes aan de man zal kunnen gebracht worden en dat er toch wel vraag naar zal zijn. Geeft een goed gevoel ivm de verkoopsverwachtingen.
Schrale reactie van het aandeel momenteel :wtf:

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie