Acacia Pharma Group plc

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
sepan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 642
Contacteer:

Re: Acacia Pharma Group plc

Bericht door sepan »

alwaysright schreef:
22 mei 2020 12:02
Een tijdje geleden postte ik al eens dat de FDA uiterlijk 5 juli een eventuele goedkeuring zou geven.
Er werd toen gereageerd dat,de FDA kennende,dat zeker niet eerder zou gebeuren....nou,als je ziet wat er nu gebeurt..
Uiterlijk 5 juli werd aangegeven...dat FDA zelden vroeger beslist, kan zijn...maar dit werd normaal in april ergens al ter goedkeuring voorgelegd maar werd uitgesteld...? Weet niet of dit uitstel te maken had met Corona.
Misschien dat er na uitstel wel vroeger kan beslist worden door FDA ???? :clap:

In ieder geval is het volume terug hoog naar Acacia normen en dat is een leuke opsteker.

Als je de namen ziet waartussen ze allemaal staan...Roche, Novartis, GSK, Merck,Sanofi,... daar zou er wel is ééntje (of meer) van geïnteresseerd kunnen zijn ???
rouches liked last!

BodeSan
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 209
Contacteer:

Bericht door BodeSan »

sepan schreef:
22 mei 2020 15:12
alwaysright schreef:
22 mei 2020 12:02
Een tijdje geleden postte ik al eens dat de FDA uiterlijk 5 juli een eventuele goedkeuring zou geven.
Er werd toen gereageerd dat,de FDA kennende,dat zeker niet eerder zou gebeuren....nou,als je ziet wat er nu gebeurt..
Uiterlijk 5 juli werd aangegeven...dat FDA zelden vroeger beslist, kan zijn...maar dit werd normaal in april ergens al ter goedkeuring voorgelegd maar werd uitgesteld...? Weet niet of dit uitstel te maken had met Corona.
Misschien dat er na uitstel wel vroeger kan beslist worden door FDA ???? :clap:

In ieder geval is het volume terug hoog naar Acacia normen en dat is een leuke opsteker.

Als je de namen ziet waartussen ze allemaal staan...Roche, Novartis, GSK, Merck,Sanofi,... daar zou er wel is ééntje (of meer) van geïnteresseerd kunnen zijn ???
Dat ze zich maar aan de deadline houden....
Komt mij beter uit.
En misschien komen we ook in een beter beursklimaat waardoor de koersdoelen 5,5€ - 6,5€ bij goedkeuring effectief kunnen gehaald worden
Knowledge is Betting
Acacia Pharma - Virgin Galactic (NYSE:SPCE) - NioCorp (NB:CN)

stoppelbaard
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 26
Contacteer:

Bericht door stoppelbaard »

daar sluit ik mij volledig bij aan, die overname verhalen geloof ik ook niet direct in.
vooral een gematigd positief beursklimaat zal de koers ten goede komen, zeker bij goedkeuring begin Juli

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1102
Contacteer:

Bericht door Putbruy »

mooie start van de week, lijkt nog steeds op een geruchtenrally, ga een deel aandelen op stoploss zetten, zit er zwaar in voor mijn doen
in port : vanalles..

MADNESS
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1481
Contacteer:

Bericht door MADNESS »

Putbruy schreef:
25 mei 2020 09:11
mooie start van de week, lijkt nog steeds op een geruchtenrally, ga een deel aandelen op stoploss zetten, zit er zwaar in voor mijn doen
Welke geruchtenrally?.. :?
Buy or sell, short or long? One thing is sure, a trader must be strong!

alwaysright
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 300
Contacteer:

Bericht door alwaysright »

Stoploss is altijd een risico,zeker als deze zichtbaar.
ancaoli liked last!

stoppelbaard
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 26
Contacteer:

Bericht door stoppelbaard »

opletten met stop loss, het zijn gewiekste lui..., al 2 keer vooraf hebben ze voor de "klim", alle stop lossen eraf geblazen terwijl je ernaar stond te kijken
BodeSan liked last!

strever
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 213
Contacteer:

Bericht door strever »

Putbruy schreef:

Hebben we iets gemist??Verklaar u nader aub!!Welke geruchten bedoel je juist?
!!!!Ben ik nu zo slim of is een ander zo dom?

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1102
Contacteer:

Bericht door Putbruy »

strever schreef:
25 mei 2020 10:28
Putbruy schreef:

soms wordt er een grote aankoop gedaan waardoor de koers zonder verdere reden stijgt en dan volgt de kudde omdat ze vermoeden dat er nieuws komt...en na enkele dagen komen de winstnemingen en zakt de bubbel in elkaar.
Pas op dit aandeel heeft potentieel, zelfs tot een verdubbeling van de huidige koers

Daarom dat ik ook 5k aandelen heb maar voor biotech is dit wat zwaar in mijn port
Laatst gewijzigd door Putbruy op 25 mei 2020 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.
in port : vanalles..

Phil007
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 143
Contacteer:

Bericht door Phil007 »

Putbruy schreef:
25 mei 2020 11:06
strever schreef:
25 mei 2020 10:28
Putbruy schreef:

soms wordt er een grote aankoop gedaan waardoor de koers zonder verdere reden stijgt en dan volgt de kudde omdat ze vermoeden dat er nieuws komt...en na enkele dagen komen de winstnemingen en zakt de bubbel in elkaar.
Pas op dit aandeel heeft potentieel, zelfs tot een verdubbeling van de huidige koers
lijkt me gewoon FOMO, en verkopen komen er zoiezo, niet iedereen blijft zitten tot 5 Juli

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen.

Plaats reactie