Acacia Pharma Group plc

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing

djeeten007
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 38

Re: Acacia Pharma Group plc

Berichtdoor djeeten007 » 04 Jan 2019 10:34

1966 schreef:Het sombere beursklimaat deed risicoschuwe beleggers donderdag winst nemen op biotech.
Behalve als ze overgenomen kunnen worden, natuurlijk. ( volgens De Tijd )
Tiens, ik denk net hetzelfde ... ;)

dus jij ziet ze overgenomen worden voor begin mei?
Acacia, Biocartis, Galapagos, Mithra, Novavax, Nyrstar, Oxurion, Pharming

powered by Surfing Waves

1966
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 35

Berichtdoor 1966 » 04 Jan 2019 10:36

djeeten007 schreef:
1966 schreef:Het sombere beursklimaat deed risicoschuwe beleggers donderdag winst nemen op biotech.
Behalve als ze overgenomen kunnen worden, natuurlijk. ( volgens De Tijd )
Tiens, ik denk net hetzelfde ... ;)

dus jij ziet ze overgenomen worden voor begin mei?

Neen, het is aan deze koers een koopje en ( blijvende ) koopjes worden overgenomen.
Wanneer ?
Weet ik niet, ... wie zal het zeggen ... ??

1966
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor 1966 » 04 Jan 2019 10:39

Als ze binnen afzienbare tijd terug op 4€ staan is het geen koopje meer en worden ze niet meer overgenomen.

1966
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor 1966 » 04 Jan 2019 11:07

Volgende week ook aanwezig op het J.P. Morgan Healthcare conference.
Wat publiciteit kan voor de volgende stijgingen zorgen, het is tenslotte door de onbekendheid van het bedrijf dat ze naar deze koers zijn gezakt.
Naar mijn mening volledig onterecht voor een product dat reeds door de FDA is goedgekeurd en enkel wordt gestopt door een klein probleempje met een leverancier.
Emotie troef op de beurs, gezond verstand vaak afwezig ... ( al dan niet door de algoritmes )
Ik laat me in ieder geval niet vangen. 8-)
BodeSan liked last!

BodeSan
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 127

Berichtdoor BodeSan » 04 Jan 2019 11:36

Een overname zal er niet komen vooraleer de fase 3 resultaten van APD er zijn (en positief uiteraard). Want voor een overnemer zit hierin het kapitaalspotentieel. Dus rustig iedere dag er 5% bij en in mei gezellig een glaasje drinken.
Mijn bescheiden mening uiteraard ;)
Zwabbertje liked last!
Knowledge is Betting
Mithra Kiadis Acacia Akers Neovasc

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 582

Berichtdoor sepan » 04 Jan 2019 13:58

Freeze....! Is deze al lang bezig ?...nu toch al kleine 10 minuten dat ik het gezien heb....? Of schorsing ?

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sepan » 04 Jan 2019 14:06

'Meer biotechovernames in 2019 mogelijk'
Sectoranalist Peter Welford van Jefferies haalt aan dat een paar biotechwaarden zo aantrekkelijk geprijsd zijn dat de kans op overnames stijgt. Gisteren begon het al met een bod op het Amerikaanse Celgene. Tot de wereldwijde topfavorieten van Welford behoren Kiadis KDS9,98% en Galapagos GLPG5,35% .

Ik hoop dat er enkele van de aandelen in mijn portefeuille ook in aanmerking komen voor overname :

Acacia Pharma
Pharming
Arry (nasdaq)
Asit Biotech
Econocom
Umicore

Vooral de 3 bovenste en econocom zie ik bij de grote kanshebbers om in 2019 te worden overgenomen.
Laatst gewijzigd door sepan op 04 Jan 2019 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Sweetheart
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 143

Berichtdoor Sweetheart » 04 Jan 2019 14:09

sepan schreef:Freeze....! Is deze al lang bezig ?...nu toch al kleine 10 minuten dat ik het gezien heb....? Of schorsing ?

T was ne freeze wegens meer dan 10% stijging
Life sucks, full of misery and lonelinnes, boring but for all much too short!!

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sepan » 04 Jan 2019 14:12

04 januari 201912:33
Euronext Brussel: Overnamekoorts bij Brusselse biotechbeleggers

De biotech-pitch op Finance Avenue in november. ©Sofie Stevens
De sectoranalist van Jefferies acht een paar sappige deals in 2019 realistisch, maar noemt geen namen. Dus schiet alle biotech omhoog.
De Brusselse beurs (Bel20 +1,7%, 3275,22 punten) bleef gisteren gespaard van de wereldwijde dip voor technologiewaarden, maar geniet op de laatste beursdag van de week wel mee van de heropleving. Binnen de sterindex gaat enkel Proximus (-1,1%) lager, Aperam maakt de verliezen van de voorbije dagen goed als grootste stijger.
Maar eens te meer ging de biotechsector met alle aandacht lopen. In de aanloop naar het 37ste grote farmacongres van JPMorgan in San Francisco (vanaf maandag) is het knokken om in het voetlicht te staan. Het ene na het andere bedrijf kondigt aan dat ze aanwezig zullen zijn, terwijl analisten zo veel mogelijk relevante rapporten afvuren.
Na Galapagos en ArgenX (+4,1%, 92,1 euro) weten we sinds vanmorgen ook dat er een delegatie van Mithra naar de Amerikaanse westkust vliegt. In tegenstelling tot de twee Bel20'ers komt er geen presentatie van de CEO, maar zijn er wel 'drie dagen vol meetings' ingepland, laat de woordvoerder weten. Pro memorie: de CEO van Galapagos spreekt maandag om 20u30 Belgische tijd, ArgenX komt aan de beurt om 19u op donderdag.
CEO Tim Van Hauwermeiren steekt net voor zijn vertrek nóg een koopadvies voor zijn aandeel op zak. Morgan Stanley begint de opvolging van het Belgische aandeel met een koopadvies en een koersdoel van 140 dollar (vrijdagmiddag 122,72 euro). Het is het zevende koopadvies voor het Belgische aandeel, tegenover nul keer 'houden' of laat staan 'verkopen'. Voor de Amerikaanse aandelen staat de teller op 13, nul en nul.
Logischerwijs stuwt dat ArgenX naar de kop van de Bel20, maar moet het nog Galapagos voor zich dulden. Sectoranalist Peter Welford van Jefferies haalde vrijdagochtend aan dat een aantal biotechnamen zo aantrekkelijk geprijsd zijn dat er wel eens een overnamebod kan komen. Die redenering volgt op het miljardenbod dat het Amerikaanse Celgene een dag eerder ontvingt.
Welford noemt geen namen, maar bij zijn topfavorieten horen wel Kiadis (+11,2%, 9,81 euro) en Galapagos (+5,1%, 83,32 euro).

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sepan » 04 Jan 2019 14:13

Sweetheart schreef:
sepan schreef:Freeze....! Is deze al lang bezig ?...nu toch al kleine 10 minuten dat ik het gezien heb....? Of schorsing ?

T was ne freeze wegens meer dan 10% stijging

Ja maar duurt nog steeds ...? Is toch wel lang

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen