Acacia Pharma Group plc

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Augustinus
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 126

Re: Acacia Pharma Group plc

Bericht door Augustinus »

Putbruy schreef:
25 mei 2021 15:35
helaas wat gelijk gekregen, kleine opleving die weer wegsmelt zonder nieuws
We hebben deze maand nog niets anders gehad dan nieuws. Voor de hoofdbrok is het nog een maand wachten. Is dat dan zo lang? ;)

Cambridge, UK and Indianapolis, US – 25 May 2021 Acacia Pharma Group plc (“Acacia Pharma”, the “Company”) (EURONEXT: ACPH), a hospital pharmaceutical company focused on the development and commercialization of new products aimed at improving the care of patients undergoing significant treatments such as surgery, other invasive procedures or cancer chemotherapy, announces that its annual general meeting of shareholders (“AGM”) will be held at 2:00pm BST on Monday 28 June 2021 at the offices of Acacia Pharma Inc, 8440 Allison Pointe Boulevard, Suite 100, Indianapolis, IN 46250, United States.

The formal notice convening the AGM (including agenda, information on attending the meeting in person or by proxy, requirements for notification and registration for the meeting) together with the Form of Proxy, and the Company’s Annual Report and Accounts for the year ended 31 December 2020, will be posted to shareholders today and are available from today on the Company’s website www.acaciapharma.com in the Investors/Shareholder Meetings section and the Investors/Financial Reports section, respectively.

pipsi
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 113

Bericht door pipsi »

pipsi schreef:
25 mei 2021 16:41
Putbruy schreef:
Toen ik de bied op 2,40 zag wegsmelten vanmorgen heb ik toch ook verkocht, je weet het nooit met Acacia wat het gaat doen, voorlopig nog niet lager terug gekocht ik wacht nog even af.
Volume in het aandeel weer totaal verdwenen en het gaat weer langzaam maar zeker naar beneden, het spelletje begint opnieuw, had gisteren nog een aankoop order staan aan 2,25 maar toch maar even weggehaald.

USSENTERPRISE
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1839

Bericht door USSENTERPRISE »

pipsi schreef:
26 mei 2021 12:22
pipsi schreef:
Putbruy schreef:
Toen ik de bied op 2,40 zag wegsmelten vanmorgen heb ik toch ook verkocht, je weet het nooit met Acacia wat het gaat doen, voorlopig nog niet lager terug gekocht ik wacht nog even af.
Volume in het aandeel weer totaal verdwenen en het gaat weer langzaam maar zeker naar beneden, het spelletje begint opnieuw, had gisteren nog een aankoop order staan aan 2,25 maar toch maar even weggehaald.
Allée, net nu uw target van 2,25 bijna bereikt is, geef je het op. Er is toch niets veranderd ?

sperweroog
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 234

Bericht door sperweroog »

USSENTERPRISE schreef:
26 mei 2021 12:37
pipsi schreef:
26 mei 2021 12:22
pipsi schreef:
Putbruy schreef:
Allée, net nu uw target van 2,25 bijna bereikt is, geef je het op. Er is toch niets veranderd ?
Er is idd niks veranderd. 🥴

groeten,

pipsi
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Bericht door pipsi »

Inderdaad fundamenteel is er niets veranderd maar als je naar de koers kijkt volgens TA zie ik toch 2 dikke vette rode candles welke aangeeft dat het zuidwaarts gaat en een Bollinger Band op 2,45 welke niet wil opengaan en daar is de koers ook op afgeketst, als je dan ziet dat een aankoop order van 27000 stuks op 2,40 word gesloopt dan weet ik wel wat te doen, ik koop ze nog wel terug maar ik geef alleen maar aan dat ik vermoed dat dit aan een lagere prijs kan.
Acacia is het best presterende aandeel in mijn portefeuille en dit door te proberen op tijd te kopen en ook te verkopen, wat niet altijd lukt uiteraard.
Ik lees ook van sommigen die long zitten en niets doen dat ze al 2 of 3 jaar op winst zitten te wachten, dan vraag ik mij toch af wat de beste methode is.
Succes aan ieder op zijn eigen manier :wave:
neku liked last!

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1288

Bericht door Putbruy »

Amai wat een handel vandaag..sommigen hier hebben er meer in port dan het huidige volume :?
KorteTermijnSpeler : beter één vogel in de hand dan 10 in de lucht

Ollie
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 8

Bericht door Ollie »

De verkopers nemen weer de bovenhand pff😟

jokkev
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 3

Bericht door jokkev »

Als ze nog wat zakken koop ik bij

pipsi
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Bericht door pipsi »

jokkev schreef:
03 jun 2021 21:35
Gisteren terug gekocht, eerste aan 2,22 tweede aan 2,15, we gaan het zien, misschien zoeken ze wel terug de steunlijn op die ligt momenteel op 2,07, succes allen.

USSENTERPRISE
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1839

Bericht door USSENTERPRISE »

jokkev schreef:
03 jun 2021 21:35
Dat zal vandaag wel lukken : er worden er 7000 aangeboden op 1,97 EUR. Iemand die er persé vanaf wil maar er toch geen marktorder wil of durft insteken.

Plaats reactie