Acacia Pharma Group plc

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Beste broker van 2020 (volgens Beleggers Belangen)
Profiteer van voorbeurs en nabeurs handelen!
Aandelen kopen voor €3.000: €1,80 kosten (o.a. BE&NL)
Vraag het informatiepakket van MeXeM aan

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 777

Re: Acacia Pharma Group plc

Bericht door sepan »

Augustinus schreef:
21 apr 2021 08:40
Nog steeds koopjes bij Acacia, in ieder geval.

Een derde verloren sinds zijn piek dit jaar, dat is niet in verhouding met de KV en vooral niet met het enorme potentieel.

Hopelijk wat volume vandaag: gisteren nog geen 100.000. Nog weinig verkopers, dus.
Ik heb gisteren helft van mijn Acacia's verkocht om andere aankoop aandelen te financieren en met hoop om ze binnen korte termijn terug te kopen rond deze koers....Lees ik vanmorgen de PR en dacht dat ik gechareld was en dat de koers nu wel een opstoot(je) zou krijgen, maar niks daarvan...amper volume en de laat wordt zoals steeds in de voorbije weken weer "computergestuurd" opgevuld.

sperweroog
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 218

Bericht door sperweroog »

Augustinus schreef:

Een derde verloren sinds zijn piek dit jaar, dat is niet in verhouding met de KV en vooral niet met het enorme potentieel.

Hopelijk wat volume vandaag: gisteren nog geen 100.000. Nog weinig verkopers, dus.
Beste Augustinus,

Wat versta jij onder enorm potentieel?

groeten,

Augustinus
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 126

Bericht door Augustinus »

sperweroog schreef:
21 apr 2021 10:18
Augustinus schreef:

Beste Augustinus,

Wat versta jij onder enorm potentieel?

groeten,
Twee goedgekeurde medicijnen en mogelijk al winstgevend in 2023.

Voor mij hoeft de koers niet maal 5. Maar een waardering van 230 miljoen is toch niets vergeleken met de gebakken lucht van andere pharmareuzen die een veel hogere beurswaarde hebben.

Het potentieel van een vogel in de hand tegenover het potentieel van 10 vogels in de lucht: kortom: ENORM.
Daniël liked last!

VWarena
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 683

Bericht door VWarena »

Wereldwijde door chemotherapie veroorzaakte misselijkheid en braken. Drugs Marktonderzoekrapport 2021 – Sectoromvang, aandeel, segment, voorspelling.

De wereldwijde Chemotheraphy Induced Nausea and Vomitting Drugs – markt schetst de uitgebreide studie van de bedrijfsanalyse van de trend in de jaren 2021-2031 resp.

... Dit rapport biedt een gedetailleerd sectiegewijs met een compleet overzicht van de belangrijkste belangrijkste fabrikanten, waaronder GlaxoSmithKline, Helsinn, Heron Therapeutics, Merck & Co, Tesaro, Acacia Pharma, Aphios, Barr Laboratories, Baxter Healthcare, Eisai, Especificos Stendhal, F.Hoffmann La Roche, Mundipharma, Mylan Pharmaceuticals, OPKO Health, Orchid Healthcare...

https://prachtigveendam.nl/wereldwijde- ... miek-2021/

https://prachtigveendam.nl/global-door- ... ifactoren/

Augustinus
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 126

Bericht door Augustinus »

Als we naar de grafiek van de koersevolutie kijken, Dan zien we dat de curve aan het afvlakken is. Sinds 1 april staat de koers ongeveer op zijn huidige niveau. Bovendien zie je op de langetermijncurve dat er in 2018 en 2019 en 2020 ook een sterke opleving van de koers was eind april. Daarnaast zijn de volumes laag, wat volgens mij een teken is dat de angsthazen er uit zijn.

Naar MIJN aanvoelen is de correctie dus voorbij.

ZyppBe
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 351

Bericht door ZyppBe »

Augustinus schreef:
22 apr 2021 08:45
Als we naar de grafiek van de koersevolutie kijken, Dan zien we dat de curve aan het afvlakken is. Sinds 1 april staat de koers ongeveer op zijn huidige niveau. Bovendien zie je op de langetermijncurve dat er in 2018 en 2019 en 2020 ook een sterke opleving van de koers was eind april. Daarnaast zijn de volumes laag, wat volgens mij een teken is dat de angsthazen er uit zijn.

Naar MIJN aanvoelen is de correctie dus voorbij.
Los van alle inhoud: voorlopig respecteert de koers de KT downtrend.

Zakken tot rond de 2 euro lijkt me niet onmogelijk?

Al is er wel wat "steun" rond 2,3 euro + inderdaad opgedroogd volume :up:

Afbeelding
Core: ABI / ADBE / BABA / EMBRAC / ESPO / FB / INGA / PAVM / PNL / PRX / SQ
Edge: ACPH / GLPG / IVA / KAHOT / MWK / PHARM / PLTR / TDOC / TIGR / U // BTC

BodeSan
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 233

Bericht door BodeSan »

Collega Acacia houders,

Sinds enkele weken hebben wij op fb een acacia-believers groep
https://www.facebook.com/groups/1059343 ... ?ref=share

Daar hebben wij het initiatief genomen om in groep te kijken hoe we de koers een opstoot kunnen geven.
Dit naar analogie met Wallstreetbets/Gamestop

In deze gaan wij morgen, woensdag, 17u
een gezamenlijke blokbuy aan market doen
Dit zouden we op de volgende wijze bewerkstelligen.
Indien mogelijk zou iedereen om 17u, 5% bijkopen van zijn huidig acacia-aantal, aan mrkt prijs
(strevend naar minimum 500) en maximaal ....

Wat denken jullie hiervan, en in hoeverre gaan jullie erin mee?

Mvg
Laatst gewijzigd door BodeSan op 27 apr 2021 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Knowledge is Betting
Acacia Pharma - Virgin Galactic (NYSE:SPCE) - GoldmanSachs Aquisition (NYSE:GSAH) - Alpha Healthcare (NYSE:AHAC)

Naz-T
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 565

Bericht door Naz-T »

Ik geloof hier niet echt in. Dit heeft volgens mij een zeer korte termijn effect en dat heeft geen enkele meerwaarde als LT belegger. Ik had zo een aandeel in port dat door die Reddit beleggers "to the moon" ging en is ondertussen meer dan 50% gezakt :(
Wat je gaat hebben is dat er nu al een pakketje zullen beginnen inslaan om dit morgen om 17u05 te verkopen. Succes!
ancaoli liked last!

ancaoli
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1173

Bericht door ancaoli »

Naz-T schreef:
27 apr 2021 13:53
Ik geloof hier niet echt in. Dit heeft volgens mij een zeer korte termijn effect en dat heeft geen enkele meerwaarde als LT belegger. Ik had zo een aandeel in port dat door die Reddit beleggers "to the moon" ging en is ondertussen meer dan 50% gezakt :(
Wat je gaat hebben is dat er nu al een pakketje zullen beginnen inslaan om dit morgen om 17u05 te verkopen. Succes!
Inderdaad, pure romantiek en beurs is er niet voor romantische zielen, hoe mooi ook het verhaal. Met een beetje cynisme zou ik zelfs durven zeggen dat ik morgen klaar sta om bij een sterk opverende koers mijn stukjes in de verkoop te plaatsen ;)
Vaste Portefeuille:Recticel, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Agfa, Ontex, OCI, Sorrento, Inventiva

BodeSan
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 233

Bericht door BodeSan »

Met 50man die 500-1000st koopt,
Heb je een piek van het dagelijks volume in 1minuut
Dus is wel significante hoeveelheid aandelen die gekocht worden.
Verkopen na de jump is geen schande en logisch, maar t kan wel de koers stuwen
Knowledge is Betting
Acacia Pharma - Virgin Galactic (NYSE:SPCE) - GoldmanSachs Aquisition (NYSE:GSAH) - Alpha Healthcare (NYSE:AHAC)

Plaats reactie