Acacia Pharma Group plc

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses
Jelle R
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 89
Contacteer:

Re: Acacia Pharma Group plc

Bericht door Jelle R »

Ik vind er weinig spannends aan. Nauwelijks volume en beweging de laatste 2 weken. Beleggers durven niet in te stappen, maar niemand wilt uit stappen met een eventuele goedkeuring die eraan komt.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Rhiannon
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 2
Contacteer:

Bericht door Rhiannon »

De eventuele fda goedkeuring voor Byfavo is een leuk extraatje. Maar Barhemsys is toch de hoofdvogel. Goede verkoopcijfers hiervoor maken of breken Acacia.

emma
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 372
Contacteer:

Bericht door emma »

Hopelijk begin volgende week een PB met bekendmaking goedkeuring ByFavo en de start verkoop Barhemsys in de US.
Onderstaand de verkoopcijfers die Edison ziet in de US voor Barhemsys en ByFavo in hun laatste rapport ;) .
laat ons hopen dat deze cijfers realistisch zijn.

Mvg Emma

BARHEMSYS and potential ByFavo launches ahead

Recently, the FDA granted a broad label for BARHEMSYS for ‘rescue treatment’ (patients who are uncontrolled following prophylactic treatment with standard-of care antiemetics) and prophylaxis of PONV as monotherapy and in combination with standard-of-care antiemetics. We forecast $386.7m peak sales for BARHEMSYS in PONV with launch in H220. In January, Acacia in-licensed ByFavo (remimazolam), an ultra-short-acting and reversible intravenous benzodiazepine sedative/anaesthetic for use during procedural sedation (NDA under review, PDUFA date 5 April) and launch, if approved, is expected late 2020. We forecast ByFavo peak sales of $126m based on H220 launch.
David1972 liked last!
In port,Acacia,Oxurion,Econocom,Euronav,Biocartis,Mithra en ne berg Crescent aandelen.

BodeSan
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 225
Contacteer:

Bericht door BodeSan »

emma schreef:
30 jun 2020 16:57
Hopelijk begin volgende week een PB met bekendmaking goedkeuring ByFavo en de start verkoop Barhemsys in de US.
Onderstaand de verkoopcijfers die Edison ziet in de US voor Barhemsys en ByFavo in hun laatste rapport ;) .
laat ons hopen dat deze cijfers realistisch zijn.

Mvg Emma

BARHEMSYS and potential ByFavo launches ahead

Recently, the FDA granted a broad label for BARHEMSYS for ‘rescue treatment’ (patients who are uncontrolled following prophylactic treatment with standard-of care antiemetics) and prophylaxis of PONV as monotherapy and in combination with standard-of-care antiemetics. We forecast $386.7m peak sales for BARHEMSYS in PONV with launch in H220. In January, Acacia in-licensed ByFavo (remimazolam), an ultra-short-acting and reversible intravenous benzodiazepine sedative/anaesthetic for use during procedural sedation (NDA under review, PDUFA date 5 April) and launch, if approved, is expected late 2020. We forecast ByFavo peak sales of $126m based on H220 launch.
Edison.....
betaald door Acacia om rapporten te schrijven.
Dus veel zout erbij, maar het potentieel is wel enorm.
Dus alles delen door 3 en dat zal ook al sterk zijn en zorgen voor mooie aandeelkoersen
emma liked last!
Knowledge is Betting
Acacia Pharma - Virgin Galactic (NYSE:SPCE) - NioCorp (NB:CN)

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1152
Contacteer:

Bericht door Putbruy »

er is nog wat tijd maar voorlopig is er nog geen spoor van een rally, :( , nu sta ik nog wel stevig op winst door een crisisaankoop van €1,9 maar ik hoop toch wel richting de 4 te gaan de komende dagen/weken
in port : vanalles..

BodeSan
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 225
Contacteer:

Bericht door BodeSan »

Putbruy schreef:
01 jul 2020 09:51
er is nog wat tijd maar voorlopig is er nog geen spoor van een rally, :( , nu sta ik nog wel stevig op winst door een crisisaankoop van €1,9 maar ik hoop toch wel richting de 4 te gaan de komende dagen/weken
Sluit ik mij volledig bij aan
Maar t zal toch snel moeten gaan....
want met vandaag tot nu nog maar 22 transacties :!:
Daar krijgen we geen rally mee.
T zal last hours zijn vrees ik
Knowledge is Betting
Acacia Pharma - Virgin Galactic (NYSE:SPCE) - NioCorp (NB:CN)

alwaysright
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 302
Contacteer:

Bericht door alwaysright »

Correct me if I am wrong...maar was het niet zo dat Cosmo kon kiezen tussen aandelen of cash,stel dat ze aandelen beter vinden dan hebben ze er tot 5 juli alle baat bij dat de koers laag wordt gehouden.
Het kan zijn dat ze al een koers gemiddelde hebben afgesproken,zover ben ik nog niet gekomen..weet iemand dat?

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1152
Contacteer:

Bericht door Putbruy »

alwaysright schreef:
01 jul 2020 10:27
Correct me if I am wrong...maar was het niet zo dat Cosmo kon kiezen tussen aandelen of cash,stel dat ze aandelen beter vinden dan hebben ze er tot 5 juli alle baat bij dat de koers laag wordt gehouden.
Het kan zijn dat ze al een koers gemiddelde hebben afgesproken,zover ben ik nog niet gekomen..weet iemand dat?
is altijd zo, dacht dat het een maandgemiddelde was tot aan 5 juli, maar cosmo is zeker niet aan het 'manipuleren'
BodeSan liked last!
in port : vanalles..

Naz-T
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 429
Contacteer:

Bericht door Naz-T »

Putbruy schreef:
01 jul 2020 10:39
alwaysright schreef:
01 jul 2020 10:27
is altijd zo, dacht dat het een maandgemiddelde was tot aan 5 juli, maar cosmo is zeker niet aan het 'manipuleren'
Laatste dagen inderdaad geen manipulatie, maar elke mini-rally om door 3,2 en hoger te gaan is toch vakkundig in de kiem gesmoord afgelopen maand. Maar is ook bij gebrek aan grote kopers. :|

alwaysright
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 302
Contacteer:

Bericht door alwaysright »

Als dat zo is,dat het over een maandgemiddelde zou gaan,zit ik er misschien niet zo ver naast...ongeveer een maand wordt de koers rond de 3 gehouden.
Wij weten niet wat er buiten de beurs wordt gedaan.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie