Global Graphics

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 685

Re: Global Graphics

Bericht door Filantroop »

mulder schreef:
08 apr 2021 14:41
K/w schreef:
02 apr 2021 09:05
mulder schreef:
02 apr 2021 08:50
Als je dergelijke onzin die een bedrijf uitkraamt ook maar overweegt om dat ernstig te nemen hoor je eigenlijk niet thuis op de beurs.Gewijzigde marktomgeving en we draaien 180°dus dat heeft niks,nul nada te betekenen.
Als ik je goed begrijp en je mag geloven, zijn het daar allemaal "leugenaars" in Cambridge?

Als jij het zegt?
Het gaat precies niet lang duren alvorens de Guido het omgekeerde doet van wat hij paar weken terug zei.Zal nog rapper van de beurs gaan dan ik dacht.Guido heeft ergens geld geroken.
Het zou kunnen Mulder maar daar ben ik niet zo zeker van..
Als het opkopen te duur wordt, is het best mogelijk dat hij zich een tijdje terugtrekt om later opnieuw toe te slaan!
Ik heb geen enkele band of verwantschap met Guido maar oordeel volledig objectief in deze saga.
Blijkbaar lezen de 'grote' mannen mee hier want de €4,00 EURO in de laat, is bijna voor de bijl!

Karl
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 734

Bericht door Karl »

Die orders op €4,00 gaan toch ook uitgevoerd worden en ik kocht er een paar honderd voorlopig. Filantroop lijkt wel een stromannetje van Guido, bijna opzichtig hoe hoog hij Guido heeft zitten. Met die lage free float zou ik ook niks in verkoop zetten, misschien opportunistisch pas alles boven €5,00 of €6,00 in verkoop zetten maar daaronder nee bedankt.
MONEYCAT liked last!

Filantroop
Forum elite
Forum elite

Karl schreef:
08 apr 2021 15:18
Die orders op €4,00 gaan toch ook uitgevoerd worden en ik kocht er een paar honderd voorlopig. Filantroop lijkt wel een stromannetje van Guido, bijna opzichtig hoe hoog hij Guido heeft zitten. Met die lage free float zou ik ook niks in verkoop zetten, misschien opportunistisch pas alles boven €5,00 of €6,00 in verkoop zetten maar daaronder nee bedankt.
Hahaha Karl, ik ben GEEN stromannetje van wie dan ook hoor!
Alléén heb ik wel een zekere bewondering voor Guido met zijn sublieme geest om bedrijven te leiden...
Die fusie tussen Global Graphics en Hybride Software is zonder meer een meesterzet.
Tenslotte zijn deze heren/dames keiharde zakenlui en geen zeemzoete doetjes. :)

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1223

Bericht door K/w »

Karl schreef:
Die orders op €4,00 gaan toch ook uitgevoerd worden en ik kocht er een paar honderd voorlopig. Filantroop lijkt wel een stromannetje van Guido, bijna opzichtig hoe hoog hij Guido heeft zitten.
Klopt Karl, hij zegt van niet, maar het ligt er vingerdik op en is ook véél te nadrukkelijk aanwezig!!
MONEYCAT liked last!
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 230

Bericht door mulder »

Karl schreef:
Je mag toch de leepheid van iemand bewonderen zonder je te vereenzelvigen met die persoon.Als minderheidsaandeelhouder is dat natuurlijk minder goed voor ons.
Filantroop liked last!

Lucien
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 600

Bericht door Lucien »

Ik zou voorlopig nog geen verkooporder in de laat zetten tenzij hoger dan 5 euro ;)
K/w liked last!

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 465

Bericht door marcator »

verhip, Glog staat op 4 euro !

heb ik ergens een major deal of aankondiging gemist ?!? :D

als Guido weer een schamele 15pct boven de laatste 3 maand gemiddelde koers gaat bieden voor een overname, dan moeten we nog wel een tijdje doorstijgen ! met vereende krachten lukt het wel
Buy low, Sell high.

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1223

1e Kwartaal

Bericht door K/w »

Lucien schreef:
08 apr 2021 15:36
Ik zou voorlopig nog geen verkooporder in de laat zetten tenzij hoger dan 5 euro ;)
Zoals meerdere personen hier reeds hebben aangegeven, lijkt het me niet onverstandig om eventuele verkooporders naar hogere regionen te brengen? Maar iedereen doet wat hem het beste lijkt!

Het is altijd mooi dat de beurswaarde stijgt. Ik kan me niet van de mening ontdoen, dat het misschien neigt naar voorkennis? Men kan zich afvragen,waarom nu, net na het eerste kwartaal? Het is maar een idee?
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

Filantroop
Forum elite
Forum elite

Re: 1e Kwartaal

K/w schreef:
08 apr 2021 16:41
Lucien schreef:
Zoals meerdere personen hier reeds hebben aangegeven, lijkt het me niet onverstandig om eventuele verkooporders naar hogere regionen te brengen? Maar iedereen doet wat hem het beste lijkt!

Het is altijd mooi dat de beurswaarde stijgt. Ik kan me niet van de mening ontdoen, dat het misschien neigt naar voorkennis? Men kan zich afvragen,waarom nu, net na het eerste kwartaal? Het is maar een idee?
K/w ik denk dat jij het begrip 'voorkennis' totaal verkeerd interpreteert hoor...
Zolang Guido via zijn vennootschap Congra Software Sarl keurig rapporteert over bepaalde transacties, is er van voorkennis TOTAAL geen sprake!
Je hebt een klokje horen luiden maar weet precies niet waar de klepel hangt.. :)

mulder
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 230

Re: 1e Kwartaal

Bericht door mulder »

Filantroop schreef:
08 apr 2021 16:51
K/w schreef:
08 apr 2021 16:41
Lucien schreef:

K/w ik denk dat jij het begrip 'voorkennis' totaal verkeerd interpreteert hoor...
Zolang Guido via zijn vennootschap Congra Software Sarl keurig rapporteert over bepaalde transacties, is er van voorkennis TOTAAL geen sprake!
Je hebt een klokje horen luiden maar weet precies niet waar de klepel hangt.. :)
Hij heeft allicht voorkennis maar dat heeft elke grote met belang van 80%,maar daar kan je niks aan veranderen.Maar niks illegaals aan.
Filantroop liked last!

Plaats reactie