Global Graphics
-
- Forum elite
- waarderingen: 685
Re: Global Graphics
Laatste artikelen op Beursig.com
Favoriete aandelen AEX en BEL20 +11% in 3 maanden
Stille periode bij beleggen op de beurs, wat is dit precies?
Timing met beleggen in combinatie met irrationele ...
Volg Beursig.com

Guido hier, Guido daar, Guido overal? Zeg, ga samenwonen hé!Filantroop schreef: ↑08 apr 2021 12:39Guido is vlot bij de pinken om telkens relatief kleine(re) pakketten in te lijven, zo explodeert de koers niet!
Doe je dat nu helemaal gratis, zo iemand constant ophemelen?
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.
wees angstig als de markt hebberig is.
Anders moet iedere aandeelhouder hier op het forum nog een budget voorzien bv 5000€ voor de prijs nog wat verder op te drijven kunnen we een robinhoodje doen als ge dan toch de Guido
ne *** wil zetten(excuses voor het taal gebruik) ...is toch een zeer lage handel in en als de koers dan toch te laag staat
ne *** wil zetten(excuses voor het taal gebruik) ...is toch een zeer lage handel in en als de koers dan toch te laag staat

-
- Forum verkenner
- waarderingen: 4
Heb juist mijn 5000€ ingezet en mijn order is gedeeltelijk uitgevoerd.
Aan k/w en filantroop,
Het gestechel tussen jullie beiden is echt niet leuk.
Daar hebben de forumleden geen boodschap aan.
Het gestechel tussen jullie beiden is echt niet leuk.
Daar hebben de forumleden geen boodschap aan.
HoubyTelli liked last!Re: Global Graphics
Order aan 3,94 zekers heb er een deel aan 4 juist geteld 500 nog effe de kat uit de boom kijken.Agouti goudhaas schreef: ↑08 apr 2021 13:46Heb juist mijn 5000€ ingezet en mijn order is gedeeltelijk uitgevoerd.
-
- Forum elite
- waarderingen: 685
Momenteel staan er ruim 11000 aandelen in de laat aan €4,00 maar tóch wilt niemand ze blijkbaar aan deze 'spotprijs' in port nemen!
Dat druist volledig in tegen de talrijke meningen hier dat er mogelijk meer, véél meer in het vat zou zitten...
Het zou anderzijds én opnieuw een mooi geschenk zijn aan de voorzitter maar ik denk dat hij vandaag zijn portie al binnen heeft.
Dat druist volledig in tegen de talrijke meningen hier dat er mogelijk meer, véél meer in het vat zou zitten...
Het zou anderzijds én opnieuw een mooi geschenk zijn aan de voorzitter maar ik denk dat hij vandaag zijn portie al binnen heeft.

Het gaat precies niet lang duren alvorens de Guido het omgekeerde doet van wat hij paar weken terug zei.Zal nog rapper van de beurs gaan dan ik dacht.Guido heeft ergens geld geroken.