Global Graphics

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 995
Contacteer:

Re: Global Graphics

Bericht door K/w » 31 jul 2019 10:50

gert schreef:Goed idee dat iedereen zijn eigen problemen oplost. Ik heb nog een ander voorstel: dat iedereen zich tot de feiten beperkt en niet van alles gaat verzinnen, of insinuaties lanceert enzoverder. De persberichten over gebeurtenissen in grafische sector zijn concrete feiten en heel nuttig, die helpen iedereen. Maar het gedoe over koersmanipulatie is dat helemaal niet.
Nu nog wat werken aan de voorbereiding van de conference call van straks. Maar spijtig genoeg zal ik op dit forum hierover niets melden. Ik zal mijn eigen probleem oplossen en voor mijn eigen deur vegen
Oei oei, kort lontje en lange tenen, voel je je aangesproken? (citaat stond nochtans onder dat van filantroop)

Maakt niks uit, het zou mij verwonderen dat ze nu wel eens iets nieuws te vertellen hebben?

Alle zin voor realiteit is volledig uit de koers, wie zijn schuld is dat denk je?
RT € 3.67 (min 4.43 %)
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

powered by Surfing Waves

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1273
Contacteer:

Bericht door USSENTERPRISE » 31 jul 2019 11:01

Er lijkt een stevige verkoper in te zitten : als hij aandelen verliest uit de laat, gaat hij direct een eurocent lager liggen. Kan Vds eigenlijk niet gewoon in de markt kopen. ?Als het zo voortgaat dan kan hij onder de 4 EUR binnenhalen wat hij wil en dan moet hij niet terug door de miserie van een officieel bod.
K/w liked last!

K/w
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door K/w » 31 jul 2019 11:27

Beheerder schreef:'Goed bezig' om iemand weg te jagen die er een objectieve kijk op heeft en niet een mening wil verkondigen. De informatievoorziening omtrent Global Graphics is al zeer beperkt, dit zal er op deze manier niet beter op worden.
Als ik hier kort mag op terugkomen Beheerder? Filantroop mag hier zonder gevolg zijn dagelijkse portie onzin en leedvermaak spuien. Als ik hem hierover aanspreek, ga je mij terechtwijzen en de schuld geven dat er iemand niet meer wil posten? Het is alsof iedereen hier nogal gespannen lijkt? Maar ja, een logische en gezonde situatie is de beurskoers allang niet meer?

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 3598
Contacteer:

Bericht door Beheerder » 31 jul 2019 11:38

Het is een offtopic discussie omdat het niet over Global Graphics gaat maar tig keer per maand berichten melden die volgens het forumreglement geen probleem zijn gaat wat te ver. Een betere en effectievere oplossing is dan iemand op negeren zetten, dat is hier al vaker uitgelegd: klik diens naam aan en dan op ongewenst persoon klikken. Daarnaast bedoelde ik niet alleen uw maar ook Filantroops berichten die bij Gert verkeerd vallen.

Laat het nu weer over Global Graphics gaan en verdere offtopic berichten worden verwijderd.
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

serie 1
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 48
Contacteer:

Bericht door serie 1 » 31 jul 2019 11:49

gert schreef:Goed idee dat iedereen zijn eigen problemen oplost. Ik heb nog een ander voorstel: dat iedereen zich tot de feiten beperkt en niet van alles gaat verzinnen, of insinuaties lanceert enzoverder. De persberichten over gebeurtenissen in grafische sector zijn concrete feiten en heel nuttig, die helpen iedereen. Maar het gedoe over koersmanipulatie is dat helemaal niet.
Nu nog wat werken aan de voorbereiding van de conference call van straks. Maar spijtig genoeg zal ik op dit forum hierover niets melden. Ik zal mijn eigen probleem oplossen en voor mijn eigen deur vegen
Dat zou ik zeer spijtig vinden, Gert.
Je mening wordt door velen wel zeer gewaardeerd.
Hopelijk horen we toch van je visie na de conference call en nog vaak daarna..... :up: :up:
ancaoli liked last!

gert
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 267
Contacteer:

Bericht door gert » 31 jul 2019 13:05

nog een laatste korte opmerking: ik had het niet over filantroop, die schijnt zijn leven te beteren. Had het over k/w zijn commentaar (voor eigen deur vegen .... ). En zijn gedoe over koersmanipulatie en over gvds. Is helemaal niets van aan en kan veel mensen schrik aanjagen. Er is blijkbaar wel wat goede wil vanwege management en GVDS, vandaar vervroegde rapportering en conference call. En nog iets, GVDS was niet aanwezig bij conf call, is op vakantie. Dit zijn toch niet onbelangrijke feiten, de strijdbijl mag (voor een tijdje) begraven worden

serie 1
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 48
Contacteer:

Bericht door serie 1 » 31 jul 2019 14:56

gert schreef:nog een laatste korte opmerking: ik had het niet over filantroop, die schijnt zijn leven te beteren. Had het over k/w zijn commentaar (voor eigen deur vegen .... ). En zijn gedoe over koersmanipulatie en over gvds. Is helemaal niets van aan en kan veel mensen schrik aanjagen. Er is blijkbaar wel wat goede wil vanwege management en GVDS, vandaar vervroegde rapportering en conference call. En nog iets, GVDS was niet aanwezig bij conf call, is op vakantie. Dit zijn toch niet onbelangrijke feiten, de strijdbijl mag (voor een tijdje) begraven worden
Fijn te horen, Gert.
Ik heb meegeluisterd met de earnings call en beaam graag je bovenstaande bemerkingen.
Nogmaals, ik hoop dat je blijft posten op dit forum.

K/w
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door K/w » 31 jul 2019 15:32

gert schreef:nog een laatste korte opmerking: ik had het niet over filantroop, die schijnt zijn leven te beteren. Had het over k/w zijn commentaar (voor eigen deur vegen .... ). En zijn gedoe over koersmanipulatie en over gvds. Is helemaal niets van aan en kan veel mensen schrik aanjagen. Er is blijkbaar wel wat goede wil vanwege management en GVDS, vandaar vervroegde rapportering en conference call. En nog iets, GVDS was niet aanwezig bij conf call, is op vakantie. Dit zijn toch niet onbelangrijke feiten, de strijdbijl mag (voor een tijdje) begraven worden
Het is al goed, je mag jouw punt maken en ik zal uw mening respecteren. Omgekeerd lijkt het duidelijk moeilijker, het zij dan maar zo. Uit respect voor de andere aandeelhouders, laat ik deze discussie voor wat ze is. Indien het toch nodig zou blijken, kom ik hier volgend jaar zéker op terug.

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 377
Contacteer:

Bericht door marcator » 31 jul 2019 15:46

Cambridge (UK), 31 July 2019: Global Graphics PLC (Euronext: GLOG) has made available the recording of the conference call held earlier today.

The recording can be accessed using the link shown below and will be available for two weeks, until Wednesday 14 August 2019.
https://zoom.us/recording/play/zW8ravhv ... jV1JeTxOqR

WAFFLES
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 20
Contacteer:

Bericht door WAFFLES » 05 aug 2019 12:20

@ Gert
Ik waardeer altijd jouw berichten en zou het dan ook jammer vinden niks meer van jou te vernemen. Ik negeer sommige opmerkingen gewoon , maar de jouwe nooit omdat die tenminste correct gestaafd zijn.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen

Plaats reactie