Global Graphics

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 489

Re: Global Graphics

Berichtdoor ancaoli » 22 Mei 2019 16:22

K/w schreef:
serie 1 schreef:Jammer genoeg heb je gelijk, K/w

Een melding omtrent een nieuwe technologie en/of partner, dat lukt nog net. Maar oh wee als het om cijfers gaat, die moeten altijd zo laag mogelijk onder de radar blijven.

Als ze nu ook al géén presentatie meer houden op de AV, dat zegt méér dan genoeg! Om nog maar te zwijgen over VdS al zijn vuile en lepe truken sedert 05 oktober 2018!!! Wat betreft de cijfers 2019, tot de andere aandeelhouders de cijfers kunnen of mogen inkijken, is hij bijna een half jaar op de hoogte?!

De waarde van het PrintFlat™ software contract met Ellerhold Gruppe, Durst Group, Mark Andy etc...???
Who knows ... VdS zeker!

Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet, integendeel, zie de opportuniteit en koop stukjes bij wanneer ze in solden staan. Voor LT believers/beleggers is dit toch ideaal; waarde zal op een bepaald moment wel bovendrijven.
Voor KT beleggers is dit vervelend maar daarvoor zie ik Glog als een mooi trading aandeel; bij opstootjes verkopen en in nieuwsarme periodes terug instappen. Ik doe de 2 en ben tevreden met deze strategie en de opportuniteiten.
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Pure Gold Mining, Ontex, OCI, Onespan

powered by Surfing Waves

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 954

AV

Berichtdoor K/w » 24 Mei 2019 10:18

Zo een AV als vorige week lijkt me duidelijk een maat voor niks, de verplaatsing niet waard. En al zeker, als blijkt dat de gewone aandeelhouder er eerst niet inkwam. Zo kunnen moeilijke vragen makkelijk ontweken worden, duidelijk dat ze het potje zo goed mogelijk gedekt willen houden!

Als je het dan zo hoort of leest kan men in dit anderhalf uur niks nieuws terugvinden. Pas op, dat ligt niet aan de schrijver van het verslag, maar gewoon omdat het management niks nieuws te vertellen had (lees "niks wil vertellen").

Waar is hun gedrevenheid en enthousiasme van weleer??
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 954

Huidig en toekomstig verloop?

Berichtdoor K/w » 27 Mei 2019 11:00

Twee gerenommeerde beurzen, FESPA 2019 en TheIJC USA 2019 liggen alweer achter ons, communicatie NIHIL! Een zeldzame melding over een nieuwe technologie en wat getwitter, verder komen ze niet. Waar is hun gedrevenheid en enthousiasme van weleer? Je moet er de PR van 24 december maar eens bijnemen, een schoolvoorbeeld hoe ze het minimaliseren!
Global Graphics announces new URW font contract
https://www.globalgraphics.com/investor ... t-contract

Ook in het boekje is het schuiven met kleine hoeveelheden, zodoende de koers laag te houden. Iedereen weet dat dit in de huidige omstandigheden allesbehalve moeilijk is. Communicatie is een belangrijke factor voor de aandeelhouders, maar aangezien … Het is dan nog maar de vraag wat ze ons op 24 september gaan voorschotelen en welke goocheltrucs ze gaan hanteren? We weten allemaal dat kapitalist VdS wat gefoefel zeker niet schuwt, alle middelen zijn goed om zijn gram binnen te halen!

Hij zal zeker proberen de koers laag te houden en zoals we al zeiden, dit is heus niet moeilijk en het kan met (zeer) kleine hoeveelheden. Dit om ons te bewijzen dat die € 4.25 toch nog niet zo slecht (althans volgens de kapitalist). Ook de AV van onlangs was een grote schijnvertoning, ze hebben zelfs nog niet eens de moeite genomen om een presentatie te maken, zoiets zegt meer dan voldoende. De passiviteit druipt ervan af, ze zullen er alles aan doen om koersgevoelige info naar buiten toe tot het strikte minimum herleiden en nog liefst van al, NIET.

Op die manier zie ik dan ook geen enkele katalysator of drijfveer die de werkelijke waarde van het aandeel kan doen bovendrijven? Op basis van die elementen, zie ik hem in maart 2020 zelfs een nieuw bod te doen, gelijkaardig aan dat van 05 oktober. Tenslotte tussen nu en maart gaan we juist geteld nog éénmaal cijfers zien (24 september), that’s it! Maar de vraag is hoe gaan ze eruit zien, foefelare, trucare, manipulare? Eén gangster zwaait daar met de scepter en het management stond erbij en keek ernaar?

Fry & Co zal ons dom houden, en VdS ons vooral arm!!
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 489

Berichtdoor ancaoli » 27 Mei 2019 11:44

Kw, akkoord met je analyse maar dat kan toch geen verrassing meer zijn? Het omgekeerde zou uiteraard niet stroken met zijn strategie. We zitten nu in een Accentis scenario met bandieten trukjes en we zullen geduld moeten oefenen. Een aandeeltje om te vergeten in afwachting van een echt serieus bod.
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Pure Gold Mining, Ontex, OCI, Onespan

Karl
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 619

Berichtdoor Karl » 28 Mei 2019 14:01

Helaas lijkt Filantroop dan toch gelijk te hebben met de vegatieve toestand of misschien wel bijna comateuze toestand van de koers van het aandeel. Als ik dan van sommige believers lees dat ze niet meer willen kopen en dat aan anderen willen overlaten omdat ze al genoeg hebben dan frons ik mijn wenkbrauwen. Vooral omdat het aandeel volgens die believers ver onder de faire waarde zou noteren. Voor BeursTips is het ook geen reclame om hier een tip te geven die voorlopig zo slecht uitpakt ondanks alle gemaakte reclame.
Engie Euronav KBC Galapagos Acacia ABN Amro Aegon

tosca
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 405

Berichtdoor tosca » 28 Mei 2019 14:19

Karl schreef:Helaas lijkt Filantroop dan toch gelijk te hebben met de vegatieve toestand of misschien wel bijna comateuze toestand van de koers van het aandeel. Als ik dan van sommige believers lees dat ze niet meer willen kopen en dat aan anderen willen overlaten omdat ze al genoeg hebben dan frons ik mijn wenkbrauwen. Vooral omdat het aandeel volgens die believers ver onder de faire waarde zou noteren. Voor BeursTips is het ook geen reclame om hier een tip te geven die voorlopig zo slecht uitpakt ondanks alle gemaakte reclame.

Beurstips is een voddenblad he beste. Veel blabla maar zeer weinig boemboem. Vroeger dat bladje gehad en massaal veel geld mee verloren :!: Enkele voorbeelden Hemispherx, Dynamotive Energy, La Jolla enz... lijst is te lang.

Karl
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 619

Berichtdoor Karl » 28 Mei 2019 14:25

Dan begrijp ik al beter waarom de eigenaar hier reclame wilde maken ;) maar dat is bijna altijd hetzelfde met die blaadjes. Waarom blaadjes uitgeven als je het zo goed weet? Liefdadigheid of toch vooral de inkomsten nodig hebben omdat het beleggen niet presteert?
Engie Euronav KBC Galapagos Acacia ABN Amro Aegon

tosca
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor tosca » 28 Mei 2019 14:55

Karl schreef:Dan begrijp ik al beter waarom de eigenaar hier reclame wilde maken ;) maar dat is bijna altijd hetzelfde met die blaadjes. Waarom blaadjes uitgeven als je het zo goed weet? Liefdadigheid of toch vooral de inkomsten nodig hebben omdat het beleggen niet presteert?

De lezertjes van beurstips die blindelings het advies volgde om global graphics te kopen aan 4.60 euro en meer staan al mooi in de min.

tosca
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor tosca » 28 Mei 2019 15:07

tosca schreef:
Karl schreef:Dan begrijp ik al beter waarom de eigenaar hier reclame wilde maken ;) maar dat is bijna altijd hetzelfde met die blaadjes. Waarom blaadjes uitgeven als je het zo goed weet? Liefdadigheid of toch vooral de inkomsten nodig hebben omdat het beleggen niet presteert?

De lezertjes van beurstips die blindelings het advies volgde om global graphics te kopen aan 4.60 euro en meer staan al mooi in de min.

En ook NYRSTAR vergeten bij te melden!

Lieve16
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 2861

Berichtdoor Lieve16 » 28 Mei 2019 15:08

tosca schreef:

Tosca, Beurstips heeft, bij mijn weten, haar lezers nooit aangeraden om GG te kopen aan 4,60€ en meer, maar ze vinden/vonden GG wel koopwaardig tot 4,25€.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen