Global Graphics

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 298

Re: Global Graphics

Berichtdoor marcator » 08 Feb 2019 17:40

supplement aan de prospectus is gepubliceerd :

CONGRA SOFTWARE AND GLOBAL GRAPHICS ANNOUNCE THE PUBLICATION OF A SUPPLEMENT TO THE PROSPECTUS
Cambridge, U.K. & Belgium 8 February 2019 (17:30 CET)
Global Graphics PLC (Euronext: GLOG) (Global Graphics) and Congra Software S.à.r.l. (Congra) announce the publication of a supplement to the prospectus relating to the mandatory public takeover bid in cash by Congra for all shares not yet owned by Congra (and its affiliates/concert parties) in Global Graphics (the Supplement).
The Supplement is available free of charge at the counters of KBC Bank NV or by phone at +32 (0)78 15 21 53 (KBC Bank NV/SA), +32 (0) 800 92 020 (CBC Banque NV/SA) or +32 32 83 29 81 (Bolero by KBC Securities NV/SA). An electronic version of the Supplement is available on the websites of KBC Securities NV in cooperation with KBC Bank NV
(https://www.kbcsecurities.com/prospectu ... s-overview, https://www.kbc.be, https://www.cbc.be and https://www.bolero.be) and Global Graphics (https://www.globalgraphics.com/investor ... cquisition).

Komt erop neer dat het planB dat GVDS in De Tijd opperde (KV) , formeel wordt tegengesproken en zelfs ingetrokken.
Laatst gewijzigd door marcator op 08 Feb 2019 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.

Registreer u binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

WAFFLES
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 10

Berichtdoor WAFFLES » 08 Feb 2019 17:41

Daar gaan we weer ... de ene press-release na de andere...man man man... is me dat een zootje .

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 298

Berichtdoor marcator » 08 Feb 2019 18:58

De addendum is een blamage voor Guido Vanderschueren en een opsteker voor de tegenstanders van de overname.

Zijn dreigement met een kapitaalsverhoging is nu helemaal van de baan en dus stijgt de kans dat GLOG een langere tijd op de beurs blijft.

De jaarcijfers zullen dan wel later komen maar worden dus wel een belangrijke mijlpaal voor het neen kamp , en zullen Congra dwingen tot een hoger bod, zoniet blijft iedereen lekker op zijn dikke matras met GLOG aandelen liggen!!!

Proficiat aan Bart Goemaere van Beurstips voor deze overwinning !!
RikSimon liked last!

RikSimon
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 4

Berichtdoor RikSimon » 09 Feb 2019 10:13

Wat is er veranderd door dit addendum?

serie 1
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 33

Berichtdoor serie 1 » 09 Feb 2019 10:26

eigenlijk niets.......oftewel gedurende de biedingsperiode maakt ie geen gebruik van plan B............daarna blijft GvdS een nietsontziende medeaandeelhoudernaaier............ :oops:
WAFFLES liked last!

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 900

Berichtdoor K/w » 11 Feb 2019 10:41

De vuile en smerige VAN DER SHUEREN strijd lijkt me gestreden? De FSMA klacht die tot nul is gedegradeerd. De AV die is afgeketst, God mag weten waarom? Alle middelen die in zijn bevoegdheid lagen heeft hij gretig gebruikt van gemaakt, en
iedere keer is hij daar ongeschonden uitgekomen. Het één was al wat properder dan het andere. Hij had nu éénmaal het voordeel dat Fry en Huttley hem voor de volle 100% hun steun hadden gegeven. Wees maar zeker dat ze achteraf rijkelijk beloond zullen worden. Op die manier is het een strijd die nagenoeg niet te winnen valt. Nu kunnen we misschien de jaarresultaten nog afwachten (nog > 2 maanden), maar volgens mij gaat dit het verschil niet meer maken?

En dan hebben we hier nog een ronddolende rat, hij kan met veel moeite een citytrip naar Scherpenheuvel bekostigen maar bewierookt wel de Rijken der Aarde? WAAROM???
Maar ik vergeef het hem, hij stond namelijk niet op de eerste rij toen ze de intelligentie uitdeelden!
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 319

Berichtdoor ancaoli » 11 Feb 2019 11:01

Guido heeft er nog 2500 bijgeharkt aan 4.25€...
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Kiadis, Accsys,Pure Gold Mining, Vendetta

RikSimon
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 4

Berichtdoor RikSimon » 11 Feb 2019 21:54

K/w schreef:De vuile en smerige VAN DER SHUEREN strijd lijkt me gestreden? De FSMA klacht die tot nul is gedegradeerd. De AV die is afgeketst, God mag weten waarom? Alle middelen die in zijn bevoegdheid lagen heeft hij gretig gebruikt van gemaakt, en
iedere keer is hij daar ongeschonden uitgekomen. Het één was al wat properder dan het andere. Hij had nu éénmaal het voordeel dat Fry en Huttley hem voor de volle 100% hun steun hadden gegeven. Wees maar zeker dat ze achteraf rijkelijk beloond zullen worden. Op die manier is het een strijd die nagenoeg niet te winnen valt. Nu kunnen we misschien de jaarresultaten nog afwachten (nog > 2 maanden), maar volgens mij gaat dit het verschil niet meer maken?

En dan hebben we hier nog een ronddolende rat, hij kan met veel moeite een citytrip naar Scherpenheuvel bekostigen maar bewierookt wel de Rijken der Aarde? WAAROM???
Maar ik vergeef het hem, hij stond namelijk niet op de eerste rij toen ze de intelligentie uitdeelden!

waarom nu ineens zo pessimistisch k/w??

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 900

Overnamebod

Berichtdoor K/w » 12 Feb 2019 00:05

Ik erger me mateloos aan het onsportieve gedrag en de arrogante mentaliteit van VdS. Slag om slinger is er
altijd wel iets en komt er bijna iedere keer een aap uit de mouw?

Het begint op 05 oktober 2018 waar we op zijn minst in mineur starten met een véél te laag overnamebod. Op
10 oktober mogen we de 3e Kw cijfers inkijken, die zijn opnieuw zeer goed! Een natuurlijk verschijnsel is dan
wel dat de koers hier niet op reageert. Elf oktober laten ze weten dat de informatieve vergadering op 18 oktober
zal doorgaan.

Op 18 oktober horen de aandeelhouders in Zaventem dat € 4.25 een correcte en faire prijs is. Alleen gaan ze
vergelijken met cijfers van een aantal jaren terug, voor de rest enorm véél bla bla bla bla …

Dinsdag 13 november gaat VdS overstag, “Congra Software and Global Graphics decide not to proceed with
Scheme of Arrangement”. Hij neemt wel de aandelen van Vockaerts over en komt zo boven de 30% uit, verplicht bod. Voorlopig is het nog wachten op de goedgekeurde prospectus. VdS smijt zich op de beursvloer en koopt alles aan € 4.25
en minder.

Maandag 24 december is er een PR dat URW++ een netto contract op zak heeft van netto 900 K. Het viel hier al duidelijk op dat de PR zéér geminimaliseerd geschreven was!

Op 15 januari 2019 mogen we eindelijk de Financial Calendar inkijken. Hier vernemen we dat de jaarcijfers meer
dan anderhalve maand later gepubliceerd worden dan voorgaande jaren. Nog een pittig detail, de kwartaalupdates
zijn met deze ook afgeschaft!

Woensdag 23 januari maken ze bekend dat het overnamebod kan starten op 24 januari. De dag nadien vind hij het
nodig om een interview te geven met De Tijd. Een artikel dat overspoeld is met de nodige arrogantie en nog meer
bangmakerij! Aan de hand van dit interview komt er een klacht binnen bij de FSMA en op 30 januari stellen zij een
onderzoek in. Op 08 februari melding dat de prospectus is aangepast, that’s it! Nog steeds blijft VdS op de beurs
aandelen aankopen.

Op 31 januari gaat BeursTips in het offensief en vraagt een AV aan. Woensdag 06 februari melden ze via een PR dat
de AV niet doorgaat, citaat “without a valid requisition”. Ik begrijp het niet, Joost mag weten waarom?

Intussen gebeurde al zoveel, dat ik me afvraag, aan welke strohalm moeten we ons nu nog vasthouden? Eender wat
hij uitspookt, hij komt er altijd mee weg en eveneens ongeschonden uit?!!
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1251

Berichtdoor USSENTERPRISE » 12 Feb 2019 08:57

Kalm blijven K/w. Het gaat maar over geld.