Global Graphics

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
Steven1979
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Re: Global Graphics

Berichtdoor Steven1979 » 07 Feb 2019 12:30

Vroeg mezelf ook al af waar de 6€ eigenlijk vandaan komt... De 8-8,5€ lijkt me veel realistischer. Blijkbaar ben ik niet de enige die daarover denkt.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.

Registreer u binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 319

Berichtdoor ancaoli » 07 Feb 2019 12:35

Steven1979 schreef:Vroeg mezelf ook al af waar de 6€ eigenlijk vandaan komt... De 8-8,5€ lijkt me veel realistischer. Blijkbaar ben ik niet de enige die daarover denkt.

Die 6 komt van Gert de M als ik me niet vergis . Beurstips ligt eerder rond 8,5 en meer.
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Kiadis, Accsys,Pure Gold Mining, Vendetta

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 298

Re: A bumpy road

Berichtdoor marcator » 07 Feb 2019 13:11

K/w schreef:Cambridge, UK 06/02/2019
Notice of Requisition of General Meeting
https://tinyurl.com/yb397ee7

Het is nog niet helemaal naar de bommen - in de laatste paragraaf van de persmededeling geeft Glog toch aan dat ze de indieners van het verzoek gaan adviseren hoe ze wel een geldige AV aanvragen, dus toch een teken dat ze ook de - nog steeds? - meerderheid van de aandeelhouders, genegen zijn, en niet alleen voor Congra koersen.

Ondertussen wordt er precies wel harder gevochten om de knikkers en loopt de GLOG koers regelmatig boven de 4.25 euro !!\
ik vermoed dat Guido nu extra geld inzet op het behalen van de 50pct grens : ze hadden al 35.7 pct, plus de ongeveeer 2.4pct die KBC Asset Mgt. via diverse fondsen in handen heeft, plus wellicht een 10pct kleine beleggers die al lang content zijn met 4.25 Euro en ingetekend hebben.
Dus ik vermoed dat Guido nu alles op alles zet om de ontbrekende stuks nog bij te kopen die hem boven 50pct tillen , zelfs al kost hem dat wat meer dan 4.25 euro.

Op die manier wordt de zin van de aangevraagde aandeelhoudersvergadering meteen weggenomen.

De focus blijft om van het overnameproces een processie van Echternach te maken, maw. proberen het zo lang mogelijk te rekken, zodat de 2018 cijfers boven water komen en we op die manier een betere prijs kunnen afdwingen. Jammer dat er nog steeds mensen verkopen aan 4.25.

gert
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 242

Berichtdoor gert » 07 Feb 2019 13:41

Die 6 komt allerminst van Gert De M, fake news, sorry

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 319

Berichtdoor ancaoli » 07 Feb 2019 13:56

gert schreef:Die 6 komt allerminst van Gert De M, fake news, sorry

Excuses, ik dacht dit ergens gelezen te hebben . Wat is dan trouwens uw juiste prijs? Mvg
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Kiadis, Accsys,Pure Gold Mining, Vendetta

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 298

Berichtdoor marcator » 07 Feb 2019 14:02

de faire overnameprijs prijs van 6 euro is opgegooid door team Beurstips, zie ook artikel in De Standaard hieromtrend, waarvan hieronder extract :
"
Ze zijn in de eerste plaats allergisch voor het volgens hen te lage bod van referentieaandeelhouder Guido Van der Schueren, die Global Graphics van de beurs wil halen. Een bod van 4,25 euro per aandeel loopt van 24 januari tot 25 februari. Ze vinden dat 6 euro de correcte prijs is."

BeursTips
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 64

Berichtdoor BeursTips » 07 Feb 2019 14:32

Verduidelijking:

Ik heb nooit 6 euro gezegd.

Ik zei tegen de journalist: Had hij een bod gedaan tussen de huidige koers en mijn koersdoel (8 euro) dan had hij direct kunnen landen want het protest zou veel minder geweest zijn...

Mvg,

BG
BeursTips
ancaoli liked last!

BeursTips
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 64

Berichtdoor BeursTips » 07 Feb 2019 14:32

Verduidelijking:

Ik heb nooit 6 euro gezegd.

Ik zei tegen de journalist: Had hij een bod gedaan tussen de huidige koers en mijn koersdoel (8 euro) dan had hij direct kunnen landen want het protest zou veel minder geweest zijn...

Mvg,

BG
BeursTips
WAFFLES liked last!

WAFFLES
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 10

Berichtdoor WAFFLES » 07 Feb 2019 15:26

Had men van bij het begin 6€ geboden , dan waren we in deze situatie nooit beland ...niettegenstaande een minimum van 8€ per aandeel correcter zou geweest zijn...maar goed. Zoals het nu gespeeld wordt is dit echt een vernedering naar de trouwe (kleine ) aandeelhouders toe .Wat denkt die blaaskaak VDS wel ??? Respect heeft die alleszins verloren . Ik hoop dat die dik op zijn bek valt . Ik verkoop in de verste verte niet en ik denk de meesten onder ons ook niet . Ik ben alleszins heel tevreden over
de steun van BG en Beurstips !
tops liked last!

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 900

Berichtdoor K/w » 07 Feb 2019 15:46

WAFFLES schreef:Zoals het nu gespeeld wordt is dit echt een vernedering naar de trouwe (kleine ) aandeelhouders toe .Wat denkt die blaaskaak VDS wel ??? Respect heeft die alleszins verloren . Ik hoop dat die dik op zijn bek valt . Ik verkoop in de verste verte niet en ik denk de meesten onder ons ook niet . Ik ben alleszins heel tevreden over
de steun van BG en Beurstips !

Dat vind ik ook, het probleem is met dergelijke kerels, dat ze altijd op hun poten terechtkomen. Sedert 05 oktober is het begonnen met een (veel) te lage biedprijs! Hoeveel keer heeft hij het spel al niet naar zijn hand gezet en onder de gordel gespeeld? Telkenmale komt hij er zonder kleerscheuren vanaf?
WAFFLES liked last!
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.