Global Graphics

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 786

JAGAT 2018

Berichtdoor K/w » 07 Dec 2017 19:35

Feb 7, 2018 - Feb 9, 2018
Sunshine City Convention Center, Tokyo, Japan

For more information visit:
https://www.jagat.or.jp/cat8

Visit us on booth D-37

Page is Japan’s largest printing and media exhibition, now in its 31st year.

Join Global Graphics on booth D-37 where we will be unveiling our multi-platform document viewing, conversion and manipulation technology, Mako™ SDK. A very versatile technology, Mako is also an ideal tool for developing custom processes for prepress. Splitting, combining, color conversions, imposing, simplifying content complexity, adding new content such as 2D-barcodes are all examples that Harlequin customers have used Mako to accomplish.

Also on show will be the latest versions of Harlequin® Host Renderer, for high-speed single pass digital inkjet printing and Harlequin® MultiRIP, for plate-making for conventional print and light production digital printing.

Our team will be on hand to demonstrate how our range of technologies can overcome the key problem areas faced by press manufacturers today, such as how to achieve exceptional color control and accurately reproduce brand colors with Harlequin ColorPro™, and how to improve inkjet output quality with ScreenPro™. Our BreakThrough Engineering team will work with you to tackle your challenges.

We will also display Hybrid Software’s PDF editor, PACKZ, along with solutions from our subsidiary companies: URW++ fonts, with its range of Japanese and global fonts and, for the first time, Meteor Inkjet printhead driver systems.

To arrange a meeting email: sales@globalgraphics.co.jp or visit us on booth D-37.

We look forward to welcoming you.
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 508

Re: Global Graphics

Berichtdoor Filantroop » 08 Dec 2017 10:32

Niettegenstaande de regelmatige 'positieve' berichten blijven de ietwat grotere verkopen aanhouden, iets waarover ik me toch wat zorgen maak...
GLOG behoort zonder meer tot de zwakste aandelen over 2017, het is GEEN aandeel voor de lange termijn dat lijkt nu wel duidelijk!
Wie regelmatig in en uitstapt, kan al wel eens een graan(tje) meepikken...
Waarschijnlijk wachten op DRUPA van 2020 en zo worden we allemaal wat ouder en wijzer of is het grijzer? :?
MADNESS liked last!

Filantroop
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor Filantroop » 12 Dec 2017 12:59

Het is precies weer serieus aan het mislopen met het 'wonder'bedrijfje hier... :o
Neen, geen leedvermaak alleen maar een spijtige vaststelling!
Heb intussen een 2e aankoopschijf geplaatst ruim onder het huidige niveau.
De grote verkopen van de laatste weken waren al een hint in de richting van verdere dalingen... :(
MADNESS liked last!

Wilshare
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 42

Berichtdoor Wilshare » 12 Dec 2017 13:13

Filantroop schreef:Het is precies weer serieus aan het mislopen met het 'wonder'bedrijfje hier... :o
De grote verkopen van de laatste weken waren al een hint in de richting van verdere dalingen... :(

En nog net kunnen verkopen voor de daling zeker?
K/w liked last!
Geef je plantjes de tijd om te groeien en je krijgt een mooie moestuin.
No Wilshare/No glory

K/w
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor K/w » 12 Dec 2017 15:21

Filantroop schreef:Het is precies weer serieus aan het mislopen met het 'wonder'bedrijfje hier... :o

Wilshare schreef:En nog net kunnen verkopen voor de daling zeker?

Klopt Wilshare, maar voor een leugen meer of minder draait hij zijn hand niet om!!

Zie maar Eckert-Ziegler, daar staat een REUZE tegenstrijdigheid van formaat!

Filantroop
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor Filantroop » 12 Dec 2017 16:28

Wilshare schreef:

En nog net kunnen verkopen voor de daling zeker?

Neen hoor, zeker niet!
1e schijf aangekocht op 2,87 EURO, Ik boek momenteel dus 6,24% minderwaarde (geen verlies!)
Zoals eerder gepost, heb ik een nieuw aankooporder aan een véél lagere limiet geplaatst want voorlopig ziet het er echt niet goed uit... :shock:
MADNESS liked last!

K/w
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor K/w » 12 Dec 2017 16:31

[MODBREAK: Bericht verwijderd wegens provoceren]

MADNESS
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1425

Berichtdoor MADNESS » 13 Dec 2017 06:07

Filantroop schreef:Voorlopig is er nog niet veel te merken in het koersverloop integendeel...
Heb lage limiet gezet voor 1e aankoopschijf, nog even en deze wordt bereikt, in het andere geval heb ik pech gehad! :shock:

Bedankt voor het delen van jouw aankooptactieken Filantroop, het inspireert me en bijleren kan nooit kwaad denk ik dan. ;)
Filantroop liked last!
Buy or sell, short or long? One thing is sure, a trader must be strong!

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1168

Berichtdoor USSENTERPRISE » 13 Dec 2017 08:41

Ja Fille, je hebt de K/w weer serieus op zijn paard gekregen.

Voor de rest ben ik het met je eens dat de huidige 2,75 EUR geen goed instapniveau is. De daling vanaf de top van 3,85 EUR in maart-april is ergens in juli gestopt rond 2,50 EUR om dan terug te stijgen tot boven 3 EUR.
Ik ben van plan om op 2,50 EUR voor de helft weer in te stappen. Als deze vorige bodem nu niet standhoudt dan koop ik de andere helft in de zone net boven 2 EUR waar de koers zeer lang heeft rondgehangen voor de grote stijging naar 3,85 EUR begon.
Filantroop liked last!

Filantroop
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor Filantroop » 14 Dec 2017 16:34

Het wordt er hier inderdaad niet beter op...ik voelde het al tot in mijn kleine rechterteen!
Vele beleggers beginnen mogelijk te beseffen dat de zwak blijvende Amerikaanse dollar ongetwijfeld zijn impact zal hebben op de winstcijfers, GLOG werkt sowieso al met kleine marges die nu nog lijken te verengen...
Met mijn significante winst uit eerdere uitstappen tracht ik nu mijn participatie stelselmatig uit te breiden al blijf ik wel heel voorzichtig.
Ik boek nu immers 6,94% minderwaarde (geen verlies) op mijn eerste schijf en wacht betere tijden af...
Ben razend benieuwd hoe dat de meer professionelere analisten er zich gaan uitpraten nu GLOG zonder meer tot één van de minst rendabele aandelen uit het bijna voorbije beursjaar profileert...
Ik kan me uiteraard vergissen maar koersen van 4, 5, 6...EURO en zelfs hoger lijken me hééél ver weg om niet te zeggen: ongrijpbaar.