Global Graphics

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Beste broker van 2020 (volgens Beleggers Belangen)
Profiteer van voorbeurs en nabeurs handelen!
Aandelen kopen voor €3.000: €1,80 kosten (o.a. BE&NL)
Vraag het informatiepakket van MeXeM aan

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1239

Re: Global Graphics

Bericht door K/w »

Karl schreef:
27 apr 2021 10:02
€4,74 en er verkochten al een aantal laag in de €4,00. Volgens mij zelfs iemand die tweemaal verkocht :wtf: maar de €5,00 ligt nu binnen handbereik en veel aandeelhouders van onder de €4,00 lijken gevlogen terwijl overnames met aandelen met een hogere waarde gunstig zijn.
Die hogere waarde moet dan wel enigszins gerechtvaardigd zijn? Alleen die outlook tot vijf jaar ver, de aankoop van 50 K van de voorzitter en het breken van een technische weerstand lijken me niet voldoende? Af en toe eens een paar harde, positieve cijfers kunnen ook wonderen doen.

Maar we zien het allemaal graag gebeuren en je ziet welke reactie het geeft als de handrem eraf gaat! Ook vandaag gaan er alweer stevige aantallen over de toonbank!

13 January 2021
Global Graphics PLC completes acquisition of HYBRID Software Group
https://investor.globalgraphics.com/new ... ware-group
...
...

Consideration for the acquisition of HYBRID Software was EUR 80 million which was satisfied in full by issuing 21,074,030 Global Graphics shares to Congra.

...
...
Zoals men in het dialect en de spreekwoordelijke wijze zo mooi verwoord, op een paar maanden heeft hij hier goed geboerd!
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

K/w
Premiummember
Premiummember

Bericht door K/w »

K/w schreef:
27 apr 2021 10:27
Die hogere waarde moet dan wel enigszins gerechtvaardigd zijn? Alleen die outlook tot vijf jaar ver, de aankoop van 50 K van de voorzitter en het breken van een technische weerstand lijken me niet voldoende? Af en toe eens een paar harde, positieve cijfers kunnen ook wonderen doen.

Maar we zien het allemaal graag gebeuren en je ziet welke reactie het geeft als de handrem eraf gaat!
Wat ik hier de facto wil zeggen, dat deze huidige beurskoers, al maanden/jaren op de tabellen had moeten staan!

WinHorses
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 6

Bericht door WinHorses »

En toch zijn er nog altijd die het niet begrepen hebben ...

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 692

Bericht door Filantroop »

marcator schreef:
27 apr 2021 10:22
En deze keer is het niet Guido die de koers aan het opduwen is, geen FSMA rapport meer...
Klopt, maar OPNIEUW is hij dé grote winnaar, spotgoedkope kapitaalverhoging doorgevoerd aan €3,80 per aandeel, you know...dikke proficiat Guido! :clap:
Maar zelf klagen doen we ook niet want we pikken ook ons graantje mee! :up:

Karl
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 769

Bericht door Karl »

Filantroop schreef:
27 apr 2021 10:59
marcator schreef:
En deze keer is het niet Guido die de koers aan het opduwen is, geen FSMA rapport meer...
Klopt, maar OPNIEUW is hij dé grote winnaar, spotgoedkope kapitaalverhoging doorgevoerd aan €3,80 per aandeel, you know...dikke proficiat Guido! :clap:
U verkocht toch rond €4,00 in de hoop rond €3,80 weer terug te kopen? Guido misschien de winnaar maar u alvast niet ;)
WAFFLES liked last!

Filantroop
Forum elite
Forum elite

K/w schreef:
27 apr 2021 10:57
K/w schreef:
27 apr 2021 10:27

Maar we zien het allemaal graag gebeuren en je ziet welke reactie het geeft als de handrem eraf gaat!
Wat ik hier de facto wil zeggen, dat deze huidige beurskoers, al maanden/jaren op de tabellen had moeten staan!
Inderdaad K/w bijna 3j 'dood' kapitaal geweest terwijl het elders heel goed had kunnen opbrengen.
Met de forse stijging van de laatste 2w staat de koers 'nog maar' altijd 15% boven het bod van einde 2018...

K/w
Premiummember
Premiummember

Bericht door K/w »

Filantroop schreef:
Oooooooooohhhhhhh zo schattig, waar het hart van vol is loopt de mond van over!

Jaloers filantroop, dat je alweer de boot hebt gemist!?
WAFFLES liked last!

Filantroop
Forum elite
Forum elite

Karl schreef:
27 apr 2021 11:06
Filantroop schreef:
marcator schreef:
U verkocht toch rond €4,00 in de hoop rond €3,80 weer terug te kopen? Guido misschien de winnaar maar u alvast niet ;)
Hallo Karl, ik heb na de cijfers de helft verkocht met 45% winst en de andere helft heb ik behouden voor mee te surfen op deze golf, scrol maar eens terug, ik geniet dus volop mee hoor!

Filantroop
Forum elite
Forum elite

K/w schreef:
27 apr 2021 11:07
Filantroop schreef:
Oooooooooohhhhhhh zo schattig, waar het hart van vol is loopt de mond van over!

Jaloers filantroop, dat je alweer de boot hebt gemist!?
Neen, ik heb nog aanzienlijk wat stukken in port, scrol maar eens terug...met die algemene zware correctie zit ik volledig mis, dat geef ik (voorlopig) toe...

Gepost op 18 maart 18:35u

Even kort nuanceren K/w: die daling van 5,71% gebeurde op een koersniveau van 3,50EURO en de stijging van 5,14% van vandaag gebeurde van op hetzelfde platform.
Per saldo staan we nu dus 5,14% hoger of bijna op het hoogste peil dit jaar!
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om de helft van mijn aandelen tegen een mooie prijs van de hand te doen en wacht op nieuwe opportuniteiten...
Ik verwacht trouwens een algemene en vrij zware correctie op korte termijn, zit dus zo goed als volledig cash.
Sell in may and go away zou dit jaar wel eens waarheid kunnen worden.

serie 1
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 75

Bericht door serie 1 »

It"s not May yet :wave:
Filantroop liked last!

Plaats reactie