Global Graphics

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Beste broker van 2020 (volgens Beleggers Belangen)
Profiteer van voorbeurs en nabeurs handelen!
Aandelen kopen voor €3.000: €1,80 kosten (o.a. BE&NL)
Vraag het informatiepakket van MeXeM aan

USSENTERPRISE
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1796

Re: Global Graphics

Bericht door USSENTERPRISE »

serie 1 schreef:
26 apr 2021 12:32
het zal wel rustig worden op het forum nu iedereen ineens de stukken verkoopt :shock:
is er ineens alle rede om te veronderstellen dat de koers los gaat, stappen de oude getrouwen uit :shock:
is dat hoe een technische weerstand ontstaat?? eindelijk eruit kunnen( vaak uit frustratie) tegen een redelijke prijs zonder naar de fundamentele kant kijken wat het potentieel is :think:
Cashen terwijl het kan. Wat als Guido volgende week van idee verandert of een constructie voorgeschoteld krijgt door één of andere investeringsbank waar hij weer gebaat is met een lagere koers ?

serie 1
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 75

Bericht door serie 1 »

That is the right spirit :clap: dit wordt een mooie

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 470

Bericht door marcator »

Tja, de zapkultuur zit ook onder de beleggers... maar telkens kopen en verkopen kost pakken geld.
Het lijkt me nu idd niet het moment om uit te stappen , binnenkort komt het Hybrid - FSMA rapport uit,
dan is er de AV ,
en dan komt wellicht een of andere overname,
en daarna zitten we wellicht al dicht tegen het halfjaarresultaat (begin augustus), de eerste lakmoesproef voor het bedrijf of die forse groei ook in de cijfers te zien zal zijn.

Ik wacht dus rustig af , Glog is voor mij al een tripple bagger, maar het beste moet nog komen. De schommelingen neem ik er graag bij. Nog wat persaandacht de komende dagen en we kunnen nog een stapje omhoog - BT rapport is nu ook gepost.
Buy low, Sell high.

serie 1
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door serie 1 »

USSENTERPRISE schreef:
26 apr 2021 13:07
serie 1 schreef:
het zal wel rustig worden op het forum nu iedereen ineens de stukken verkoopt :shock:
is er ineens alle rede om te veronderstellen dat de koers los gaat, stappen de oude getrouwen uit :shock:
is dat hoe een technische weerstand ontstaat?? eindelijk eruit kunnen( vaak uit frustratie) tegen een redelijke prijs zonder naar de fundamentele kant kijken wat het potentieel is :think:

Cashen terwijl het kan. Wat als Guido volgende week van idee verandert of een constructie voorgeschoteld krijgt door één of andere investeringsbank waar hij weer gebaat is met een lagere koers ?
Guido gebaat bij een lagere koers terwijl meer dan 80%
In bezit heeft twv. een kleine 100 miljoen euro. Komaan, maat, wel logisch blijven denken. De koers moet up up up naar het tussenstation 8 euro

USSENTERPRISE
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1796

Bericht door USSENTERPRISE »

serie 1 schreef:
26 apr 2021 14:50
USSENTERPRISE schreef:
26 apr 2021 13:07
serie 1 schreef:

Guido gebaat bij een lagere koers terwijl meer dan 80%
In bezit heeft twv. een kleine 100 miljoen euro. Komaan, maat, wel logisch blijven denken. De koers moet up up up naar het tussenstation 8 euro
Na de mislukte overname heeft Guido de koers naar beneden gemanipuleerd om dan een pak aandelen bij te creëren aan 3,80 EUR. Nu dat gebeurd is mogen de kleine beleggertjes met het kleingeld dat nog op de beurs staat de koers terug naar boven stuwen. Vandaar ook die wollige presentatie van vorige zaterdag met omzetprognoses tot 5 jaar in de toekomst. Dit terwijl hij doorgaans al moeite had om de omzet van 6 maanden terug te rapporteren. Met heel Schoten maar niet met mijn ....
En nu ga ik er geen tijd meer insteken. Financieel gezien ben ik er goed bij gevaren maar ik ga nu andere aandelen bekijken.

Chardonnay
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 79

Bericht door Chardonnay »

Aan Gert
Wat ik nog heb kunnen terugvinden.. het bod is toch al ongeveer 2.5 jaar geleden...

Iedereen hier aanwezig vond het bod te weinig, ook omdat daarvoor de vrij zwakke cijfers van 2017 werden gebruikt.
Als je de cijfers van de eerste 9 maanden van 2018 gebruikte, dan kwam je aan een veel hoger getal.
Mijn berekeningen hou ik helaas niet bij.
Over analisten kan ik enkel Bart Goemare nog citeren, die vermelde dat 4.25 EUR 7.5 x de bedrijfstroom of zoiets was en dat gelijkaardige bedrijven meestal aan 15 x die stroom overgenomen worden. Dus ook 8.50 dan.
Misschien waren er nog anderen... kan het niet even snel terugvinden...
Ik heb gelukkig nog een job, in een andere sector weliswaar, maar wou toch even de moeite doen om te reageren, omdat u ook de moeite doet. ;)
Maar ik blijf wel bij mijn standpunt dat GLOG veel meer waard is dan de huidige beurskoers.
Mvg

Karl
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 769

Bericht door Karl »

De voorspelling van €4,75-€5,00 lijkt veel sneller werkelijkheid te gaan worden dan ik had verwacht. Wie op Euronext of DeGiro kijkt met een 10 lagen orderboek kan aan de verkoopkant al €6,00 zien.

Karl
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 769

Bericht door Karl »

€4,74 en er verkochten al een aantal laag in de €4,00. Volgens mij zelfs iemand die tweemaal verkocht :wtf: maar de €5,00 ligt nu binnen handbereik en veel aandeelhouders van onder de €4,00 lijken gevlogen terwijl overnames met aandelen met een hogere waarde gunstig zijn.

serie 1
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door serie 1 »

Teveel "oude aandeelhouders" kijken in wrok terug......
Van wie was ook al weer de tekst uit het kerstlied:

So look at the future now
It only just begun........
marcator liked last!

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 470

Bericht door marcator »

En deze keer is het niet Guido die de koers aan het opduwen is, geen FSMA rapport meer...
Buy low, Sell high.

Plaats reactie