Global Graphics

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1225

Re: 1e Kwartaal

Bericht door K/w »

Filantroop schreef:
08 apr 2021 16:51
K/w ik denk dat jij het begrip 'voorkennis' totaal verkeerd interpreteert hoor...
Zolang Guido via zijn vennootschap Congra Software Sarl keurig rapporteert over bepaalde transacties, is er van voorkennis TOTAAL geen sprake!
Je hebt een klokje horen luiden maar weet precies niet waar de klepel hangt.. :)
Brengt dit verdedigingswerk voor jou iets op of doe je dit helemaal gratis en voor niks?

Wie weet er intussen hoe het eerste kwartaal is verlopen denk je, ik in ieder geval niet!!
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 685

Bericht door Filantroop »

mulder schreef:
08 apr 2021 16:58
Filantroop schreef:
K/w schreef:
08 apr 2021 16:41
Lucien schreef:
08 apr 2021 15:36
Ik zou voorlopig nog geen verkooporder in de laat zetten tenzij hoger dan 5 euro ;)
Zoals meerdere personen hier reeds hebben aangegeven, lijkt het me niet onverstandig om eventuele verkooporders naar hogere regionen te brengen? Maar iedereen doet wat hem het beste lijkt!

Het is altijd mooi dat de beurswaarde stijgt. Ik kan me niet van de mening ontdoen, dat het misschien neigt naar voorkennis? Men kan zich afvragen,waarom nu, net na het eerste kwartaal? Het is maar een idee?
K/w ik denk dat jij het begrip 'voorkennis' totaal verkeerd interpreteert hoor...
Zolang Guido via zijn vennootschap Congra Software Sarl keurig rapporteert over bepaalde transacties, is er van voorkennis TOTAAL geen sprake!
Je hebt een klokje horen luiden maar weet precies niet waar de klepel hangt.. :)
Hij heeft allicht voorkennis maar dat heeft elke grote met belang van 80%,maar daar kan je niks aan veranderen.Maar niks illegaals aan.
Als je aandelen koopt of verkoopt mét kennis van bepaalde zaken ZONDER melding, dan spreek je pas van laakbare praktijken of Insider Trading...
Dhr. Vanderschueren speelt het nog steeds perfect zonder het minste foutje!

Stany
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 203

Re: Global Graphics

Bericht door Stany »

Vandaag mijn positie dus met 1/3 verhoogd staat dus in mijn top 5, binnen een jaar ofzo kijken waar we dan staan en K/W laat u toch zo ni op stang jagen ... voor sommige is het een sport.
Filantroop liked last!

Karl
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 734

Bericht door Karl »

Misschien toch eens met een aantal afzonderlijk de FSMA benaderen met een klacht over de beperkte transparantie naar aandeelhouders toe. Hebben jullie gezien hoe actief zij zijn op Twitter? Dat Guido voorkennis heeft is een feit anders zou het een onnozelaar zijn. Hij weet veel eerder dan wij aandeelhouders wat er speelt en wie zegt dat er niet wordt gerommeld met de cijfers om zo de beurskoers te drukken? De resultaten zijn unaudited dus er is geen accountant geweest die de cijfers controleerde? ;) Moet er nog zand zijn dat iemand zeer actief op elk beetje kritiek moet reageren?
MONEYCAT liked last!

MONEYCAT
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 139

Bericht door MONEYCAT »

Filantroop schreef:
08 apr 2021 17:33
mulder schreef:
08 apr 2021 16:58
Filantroop schreef:
K/w schreef:
08 apr 2021 16:41

Zoals meerdere personen hier reeds hebben aangegeven, lijkt het me niet onverstandig om eventuele verkooporders naar hogere regionen te brengen? Maar iedereen doet wat hem het beste lijkt!

Het is altijd mooi dat de beurswaarde stijgt. Ik kan me niet van de mening ontdoen, dat het misschien neigt naar voorkennis? Men kan zich afvragen,waarom nu, net na het eerste kwartaal? Het is maar een idee?
Hij heeft allicht voorkennis maar dat heeft elke grote met belang van 80%,maar daar kan je niks aan veranderen.Maar niks illegaals aan.
Als je aandelen koopt of verkoopt mét kennis van bepaalde zaken ZONDER melding, dan spreek je pas van laakbare praktijken of Insider Trading...
Dhr. Vanderschueren speelt het nog steeds perfect zonder het minste foutje!
Moest Anderlecht zo’n verdediging hebben, speelden ze los kampioen ! 🥶
Filantroop liked last!

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1225

Bericht door K/w »

Nu de laatzijde een flink stuk dunner is geworden, benieuwd of hij het morgen, 'voorlopig' bij € 4.00 zal houden?
Of beslist hij alsnog dat het aandeel, verder hoger mag, maar ik vrees voor het eerste?
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

MONEYCAT
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 139

Bericht door MONEYCAT »

“Fila” begrijpt het nog niet : ik postte de vergelijking tussen zijn onwrikbaar verdedigen van GVDS en het feit dat Anderlecht met zo’n verdedigers als hem, los kampioen zo spelen...Zelfs dat wil hij niet begrijpen...Ik wil daarmee stellen dat hij daarmee Lewandowski (alias de eerlijke en opportune belegger) niet van zijn stuk kan brengen wanneer hij een doelkans kan verzilveren!👍😛⚽️

WinHorses
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 6

Bericht door WinHorses »

Ben eens benieuwd of er nog “scherpe messen” te vinden zijn die onder de 4€ verkopen ...

RikSimon
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 8

Bericht door RikSimon »

totale windstilte vandaag

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 685

Bericht door Filantroop »

Het zou kunnen Mulder maar daar ben ik niet zo zeker van..
Als het opkopen te duur wordt, is het best mogelijk dat hij zich een tijdje terugtrekt om later opnieuw toe te slaan!

@RikSimon
Zoals ik gisteren hier om 11:53u reeds postte, zou mijn stelling wel eens opnieuw de juiste kunnen zijn...
Een paar weken afwezig blijven zodat er weer enkele hun geduld verliezen en verkopen aan voor Guido aanvaardbare prijzen.
Een bod op korte- tot middellange termijn zit er volgens mij niet in, in voorkomend geval worden er dan andere stappen ondernomen.
Iemand heeft nu zojuist met de aankoop van 50stuks de koers naar €4,10 getild maar dat is je reinste zelfbedrog! :D
Laatst gewijzigd door Filantroop op 09 apr 2021 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie