Global Graphics

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1267

Re: Global Graphics

Berichtdoor USSENTERPRISE » 12 Jun 2019 09:54

Als je trouwens een redelijk bedrag (bv. 5000 stuks) in de laat zet, komt er automatisch een offer van een eurocent lager voorliggen.
Spielerei :ik zou me er niet druk over maken.
Als de toestand nog lang zo blijft dan denk ik echter dat een bod aan 4,25 EUR volgend jaar wel succesvol kan zijn. Velen gaan eieren voor hun geld kiezen.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 939

Manipulatie of niet?

Berichtdoor K/w » 12 Jun 2019 10:44

USSENTERPRISE schreef:Als je trouwens een redelijk bedrag (bv. 5000 stuks) in de laat zet, komt er automatisch een offer van een eurocent lager voorliggen.
Als de toestand nog lang zo blijft dan denk ik echter dat een bod aan 4,25 EUR volgend jaar wel succesvol kan zijn. Velen gaan eieren voor hun geld kiezen.

Dat is nou wat ik al een tijdje probeer te vertellen Ussenterprise, die "spielerei" is zijn autostrade naar een nieuw bod in het voorjaar 2020. Dan is het nog maar de vraag of die irritante etter er überhaupt nog € 4.25 wil voor geven? (gevolg van het laag houden van de koers, maw manipulatie)!!

Die spielerei is pure manipulatie en persoonlijk vind ik dat dit niet door de beugel kan! Dit met maar één bedoeling zich te verrijken of anders gezegd, zodanig manipuleren om zo weinig mogelijk te moeten betalen per aandeel!! Daarom probeer ik hier met hand en tand uit te leggen dat de FSMA dringend moet ingrijpen.

Een beetje steun van de aandeelhouders hier zou op zijn plaats zijn, tenslotte zit hij op die manier ook in jullie zakken.
DOC@fsma.be

Tot vervelens toe, die kleine aantallen zijn totaal NIET relevant, géén zinnig belegger die zulke kleine verkooporders bestens toepast, gewoon omdat ze NIET rendabel zijn!

Vandaag:
257 12/06/2019 10:19:42 CEST 3,86 27,00 Auction
Als het allemaal toch zo vergezocht is Gert, kun je ons misschien uitleggen waarom die (zéér) kleine bestens verkooporders dan toch rendabel zouden zijn?
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

marcator
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 346

Berichtdoor marcator » 12 Jun 2019 11:54

Als we even nuchter naar de koersevolutie van Glog kijken tov de gemiddelde markt - pak de Bel20 - dan zien we dat de koers al een aantal weken netjes meeschommelt met dit gemiddelde :
Sinds het begin van het bod , of sinds het aflopen van het bod (weinig verschil) en vandaag is de markt 8 a 9 pct gedaald.

Glog is ruwweg van 4.25 naar 3.90 gedaald wat neerkomt op ... 8 a 9 pct daling ! We hebben dit meeschommelen met de trend de voorbije jaren wel meer gezien op dit aandeel, er is immers niet veel nieuws te vertellen tussen de interimresultaten door.

We zagen de afgelopen weken ook dat de verhandelde volumes per dag zeer klein worden als de koers naar de 4 euro stijgt , alleen rond 3.9 komt er terug een meer normale dagvolume van rond de 10.000 stuks.

Die mini orders zijn computergestuurd en zoeken dus die koers op die voldoende liquiditeit op de handel resulteert, om de geplaatste verkooporders te kunnen uitvoeren. Elk op zich hebben ze geen zin qua kosten maar als ze deel uitmaken van 1 or enkele grotere verkoopsorders dan wel. Wellicht stappen beleggers nog steeds uit de beurs gezien het kwakkelende klimaat, en specifiek ook uit Glog , nu de speculatieve kant van het bod voorbij is en 2019 als overgangsjaar weinig nieuws zal bieden (maar never say never , de afgelopen jaren was er vaak iets te beleven...).

We kunnen er alleen maar voordeel bij doen, de langere termijn waarde van Glog is immers onaangetast , onnodig om hier te herhalen wat 10 tot 15 keer de EBIDTA van de laatste 4 kwartalen geeft als fair value.

Gewoon laten liggen en binnen een jaar de matras nog eens opschudden !
ancaoli liked last!

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1267

Re: Manipulatie of niet?

Berichtdoor USSENTERPRISE » 12 Jun 2019 13:39

K/w schreef:
USSENTERPRISE schreef:Als je trouwens een redelijk bedrag (bv. 5000 stuks) in de laat zet, komt er automatisch een offer van een eurocent lager voorliggen.

Dat is nou wat ik al een tijdje probeer te vertellen Ussenterprise, die "spielerei" is zijn autostrade naar een nieuw bod in het voorjaar 2020. Dan is het nog maar de vraag of die irritante etter er überhaupt nog € 4.25 wil voor geven? (gevolg van het laag houden van de koers, maw manipulatie)!!

Die spielerei is pure manipulatie en persoonlijk vind ik dat dit niet door de beugel kan! Dit met maar één bedoeling zich te verrijken of anders gezegd, zodanig manipuleren om zo weinig mogelijk te moeten betalen per aandeel!! Daarom probeer ik hier met hand en tand uit te leggen dat de FSMA dringend moet ingrijpen.

Een beetje steun van de aandeelhouders hier zou op zijn plaats zijn, tenslotte zit hij op die manier ook in jullie zakken.
DOC@fsma.be

De FSMA gaat hier zeker niet ingrijpen. Er zijn vele aandelen op Euronext Brussel die in een soort van Zombie staat verkeren en waar een marktmaker zijn automatische plicht van koersbepaler vervult en een soort van schijnliquiditeit creëert. Niemand doet hier iets verkeerd.

Tot vervelens toe, die kleine aantallen zijn totaal NIET relevant, géén zinnig belegger die zulke kleine verkooporders bestens toepast, gewoon omdat ze NIET rendabel zijn!

Vandaag:
257 12/06/2019 10:19:42 CEST 3,86 27,00 Auction
Als het allemaal toch zo vergezocht is Gert, kun je ons misschien uitleggen waarom die (zéér) kleine bestens verkooporders dan toch rendabel zouden zijn?

K/w
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor K/w » 12 Jun 2019 17:32

Als ze nu niks zeggen of ze plaatsten dit artikel dat is identiek hetzelfde, niks nieuws!!
Het gevoelige nieuws is alleen weggelegd voor VdS!!

Cambridge, UK 12/06/2019
New inkjet innovations on show at Labelexpo

At Labelexpo (stand 9A15) Global Graphics Software will be showing its suite of screening technologies which corrects quality defects that are common in inkjet output so that converters and print shops can run a higher proportion of jobs digitally, confident that their customer will pay for them.

The ScreenPro™ screening engine, Advanced Inkjet Screens™ and PrintFlat™ have all been designed to overcome streaking, mottling and banding artifacts which, in some instances, are preventing converters from being able to sell their output.

Particularly affected are flat tints such as blue sky and some flesh tones, areas where, without correction, inkjet presses struggle to compete with offset lithography and flexography.

Global Graphics Software’s suite of screening solutions removes the artifacts so that converters and print shops can benefit from the advantages of digital production such as short runs of special promotions and fully variable data. Visitors to the stand will be able to see printed samples that show the quality improvements that are possible after Global Graphics’ screening software has been applied.

Also on show will be Fundamentals, a simple to use digital front end with a modern user interface that makes it easy to submit and monitor jobs even remotely. It gives consistent, fully adjustable color and contains the powerful Harlequin RIP® that is capable of processing all variable data jobs even up to 1m SKUs. Fundamentals is a collaboration with HYBRID Software.

trend
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 2

Berichtdoor trend » 12 Jun 2019 20:42

K/W, persoonlijk zie ik de recente daling v/d koers eerder als een reactie op de flauwe feedback van het management wat de 2019 outlook betreft (vertraging omzet Meteor, oplopende kosten, trage implementatie van nieuwe software oplossingen,....)

Ik ben er zelf ook wat van geschrokken. Of de (relatief) negatieve teneur dan weer voortkomt uit een dubbele agenda zullen we nooit weten.....

Mvg,
Trend

K/w
Premiummember
Premiummember

Manipulatie of niet?

Berichtdoor K/w » 13 Jun 2019 11:31

trend schreef:K/W, persoonlijk zie ik de recente daling v/d koers eerder als een reactie op de flauwe feedback van het management wat de 2019 outlook betreft (vertraging omzet Meteor, oplopende kosten, trage implementatie van nieuwe software oplossingen,....)

Onder andere, de communicatie is een dikke NUL, en als die er al is gaat ze gepaard met bangmakerij!

trend schreef:Ik ben er zelf ook wat van geschrokken. Of de (relatief) negatieve teneur dan weer voortkomt uit een dubbele agenda zullen we nooit weten.....

Mvg,
Trend

Zolang er géén beweging is aan de kant van de laat, geen probleem en blijft het vrijwel rustig! Van het moment dat er gekocht zal worden uit de laat, zal het snel wéér aan biedprijs staan. Daar kan je toch niet naast kijken en als jullie vinden dat dit allemaal kan? Hoe dan ook, ik blijf het op manipulatie houden.

Ik begrijp niet helemaal dat jullie hiervan het gevaar niet zien? De prijs laag houden, nieuw bod uitbrengen (als we de € 4.25 dan al halen). Wees maar zeker als hij dan aan de boom zal schudden, er héél wat procenten gaan uitvallen! Onder andere diegene die de intimidatie, de non-communicatie en het bevriezen van de koers zo beu zijn als koude pap! En laat nou net dit zijn betrachting zijn!!

K/w
Premiummember
Premiummember

Manipulatie of niet?

Berichtdoor K/w » 13 Jun 2019 18:26

K/w schreef:Zolang er géén beweging is aan de kant van de laat, geen probleem en blijft het vrijwel rustig! Van het moment dat er gekocht zal worden uit de laat, zal het snel wéér aan biedprijs staan. Daar kan je toch niet naast kijken en als jullie vinden dat dit allemaal kan? Hoe dan ook, ik blijf het op manipulatie houden.

Hij moet en zal wéér lager vandaag... maar ja, alweer niks mis mee zeker? Het is allemaal wel toeval, te vergezocht, market maker, sentiment etc...? Spijtig genoeg is dit niet het geval, een manipulatief boeltje, dit allemaal in functie van de hoofdaandeelhouder, niet meer of niet minder!

DH = € 4.10

DL = € 3.88

"Dagelijkse kost":

3841 13/06/2019 16:57:26 CEST 3,88 004,00 Exchange Continuous
3585 13/06/2019 16:57:26 CEST 3,88 076,00 Exchange Continuous
3329 13/06/2019 16:57:22 CEST 4,08 250,00 Exchange Continuous
3073 13/06/2019 16:39:38 CEST 3,88 104,00 Exchange Continuous
2817 13/06/2019 16:39:25 CEST 4,00 363,00 Exchange Continuous
2561 13/06/2019 16:39:23 CEST 4,00 035,00 Exchange Continuous
2305 13/06/2019 16:29:00 CEST 4,10 250,00 Exchange Continuous
2049 13/06/2019 16:26:43 CEST 4,10 150,00 Exchange Continuous
1793 13/06/2019 16:26:02 CEST 4,09 184,00 Exchange Continuous
1537 13/06/2019 16:26:02 CEST 4,08 916,00 Exchange Continuous
1281 13/06/2019 16:25:16 CEST 4,02 080,00 Exchange Continuous
1025 13/06/2019 16:25:14 CEST 4,08 141,00 Exchange Continuous
0769 13/06/2019 16:25:06 CEST 4,08 37,00 Exchange Continuous
0513 13/06/2019 16:25:03 CEST 4,08 822,00 Exchange Continuous
0257 13/06/2019 12:17:41 CEST 4,01 020,00 Auction

Een gewaarschuwd persoon telt hier voor twee in het kwadraat, maar goed, als jullie het gevaar niet willen inzien?

K/w
Premiummember
Premiummember

Press Releases

Berichtdoor K/w » 14 Jun 2019 09:40

We zullen het nu eens niet over "koersvervalsing" hebben, we zijn half juni en wat hebben we gehad? Tja, het "verplichte" Annual Report buiten beschouwing gelaten. Wat toendertijd ook al héél wat voeten in de aarde had, het schuiven met de data! Weet je nog? Dit parallel aan hetgeen er de laatste xx weken aan het gebeuren is, allemaal niet echt bevorderlijk voor het vertrouwen.

Overzicht van de nietszeggende PR's:

Investor news
https://www.globalgraphics.com/investors/news

Newsroom
https://www.globalgraphics.com/globalgr ... sroom/news

Wat baten kaars en bril als de uil niet zien en lezen wil?