Global Graphics

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 930

Re: Global Graphics

Berichtdoor K/w » 08 Jan 2019 16:36

serie 1 schreef:Hallo K/w..........weer wakker :D ......de beste wensen ......en hopelijk dit jaar weer veel goeie posts van jou kant... :up:

Voor jouw hetzelfde en een mens moet er toch ook al eens op uit hé!

Laat ons eerstdaags uitkijken naar de "Financial Calendar 2019", dan de Jaar- en 1e Kw resultaten aanstippen met een marker. Naargelang het resultaat van de omzet, EBITDA, winst en/of vooruitzichten zouden deze de toekomst van Global Graphics wel eens kunnen beïnvloeden, althans de overnameprijs?! Hopelijk verloopt alles volgens het boekje?
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

K/w
Premiummember
Premiummember

HEBZUCHT!!!

Berichtdoor K/w » 09 Jan 2019 10:30

Toch nog eens het geheugen opfrissen en voor de geest halen wat voor "hebzuchtig" persoon VdS is!!

Op 11 april 2017 neemt hij de aandelen over van Peter Rosenfeld en Jürgen Willrodt (URW++) aan € 2.50 per aandeel. Geen probleem zou je denken, was het niet dat we die dag afsloten met € 3.57 en een DH van € 3.65!! Reken zelf maar het verschil uit in percenten. Juist ja, bijna 30% onder de dagkoers!!! Daarna hebben we het maanden moeten uitzweten, met een dieptepunt op 11 juli 2017, € 3.48. Je moet er de historische data er maar eens op nahouden.

Cambridge, UK 11/04/2017
https://tinyurl.com/y78e73ce

Om eens aan te tonen hoe hebzuchtig, egoïstisch, geldzuchtig, hebberig, inhalig en vrekkig hij wel is! Wie nog niet is overtuigd, kijkt gewoon naar de feiten. Aangezien Global Graphics voor VdS € 4.25 waard is? Dan moet men niet naar school geweest zijn om te weten dat het zeker meer moet zijn dan € 4.25.

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 544

Berichtdoor Filantroop » 09 Jan 2019 12:31

Guido kan mss hebzuchtig zijn maar is in ieder geval een briljant strateeg die oneindig veel geduld heeft...
Bijna 4 maanden staat de koers van GLOG nu onwrikbaar op 4,25 EURO en volgens mijn bescheiden mening kan dit nog een poosje zo blijven.
Een aantal beleggers dat voldoende meerwaarde boekt, zal uiteindelijk toch de handdoek in de ring werpen waarvan Guido de vruchten plukt...
ancaoli liked last!

K/w
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor K/w » 09 Jan 2019 15:30

Filantroop schreef:Guido kan mss hebzuchtig zijn maar is in ieder geval een briljant strateeg die oneindig veel geduld heeft...

Het siert je, dat je nu ook al FAN bent van het hebzuchtige kapitalisme maar hier wel REUZE-jaloers op de gewone belegger? Je enige betrachting is de mensen hier wat komen jennen en opnaaien. Jouw "Gemiste Trein Jaloezie" is blijkbaar nog altijd van toepassing.

Filantroop schreef: Bijna 4 maanden staat de koers van GLOG nu onwrikbaar op 4,25 EURO en volgens mijn bescheiden mening kan dit nog een poosje zo blijven. Een aantal beleggers dat voldoende meerwaarde boekt, zal uiteindelijk toch de handdoek in de ring werpen waarvan Guido de vruchten plukt...

Sedert mijn eerste aankopen en daarna gestaffeld bijgekocht, intussen toch al een zéér mooie xxx % winst!!! Met jouw huppeldepup strategie kom je in de verste verte nog niet eens in de buurt!
Mij hoor je niet klagen, en waarom zou ik nu de handdoek moeten gooien, ik zie daar geen enkele reden voor?

Filantroop schreef: Bijna 4 maanden staat de koers van GLOG nu onwrikbaar op 4,25 EURO en volgens mijn bescheiden mening kan dit nog een poosje zo blijven.

Intussen al de 137e keer dat je deze ploat komt spelen, DJ "A Moeder" is er niks tegen! Btw, we zijn trouwens niet doof en ook niet dement.

Toch liever nog altijd dit, dan jouw Bekaert en Nyrstar Super-BLOOPERS, waar je natuurlijk en zoals gewoonlijk, met géén woord meer over rept?

Ik kan er niet aan doen, maar je bent en blijft een zielig kereltje!

Lieve16
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 2443

Berichtdoor Lieve16 » 09 Jan 2019 18:21

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 544

Berichtdoor Filantroop » 09 Jan 2019 21:42

Tja, men moet me niet geloven hé maar het tegendeel wordt ontegensprekelijk bewezen!
Glog, sorry ik herhaal het nog eens, vertoeft ongeveer in dezelfde situatie als Accentis, dat ook mondjesmaat bij kleine aantallen door de grootaandeelhouder wordt opgekocht.
Tot er een significante koersprong - up of down - zich voor doet, blijf ik het voordeel van de twijfel genieten...
Dit is geen leedvermaak, bashpraat of wat dan ook maar pure realiteit!
Danny liked last!

K/w
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor K/w » 10 Jan 2019 10:05

Door de jaren heen een mooi aantal K's opgebouwd met steeds (véél) hogere meerwaarden. Dit resulteert nu in een zéér mooie xxx % winst. Maar zoiets heb jij nog nooit van dichtbij gezien en dit is spijtig genoeg jouw frustratie en jaloezie.

Filantroop schreef:door Filantroop » 18 Dec 2018 01:24

[MODBREAK: Bericht verwijderd wegens provoceren]

Filantroop schreef:door Filantroop » 26 Nov 2018 12:21

[MODBREAK: Bericht verwijderd wegens provoceren/bashen]

Als ordinair trader, is het niet meer dan normaal dat je maar een "Citytrip naar Scherpenheuvel" bij elkaar kan sprokkelen.
Filantroop de mensenvriend die het Kapitalisme bewierookt, VdS zal je met alle plezier een bongo bon bezorgen!

RikSimon
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 6

Berichtdoor RikSimon » 14 Jan 2019 22:11

hoe lang loopt het bod eigenlijk van 4,25?

K/w
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor K/w » 14 Jan 2019 22:42

Voorlopig loopt er nog géén bod!

Uitkijken naar het prospectus, ik schat ongeveer in week 4 of 5. En waarom? Op 28 november 2018 heeft hij de 30 % overschreden, dit is gelijk aan een verplicht uitkoopbod!

In dit geval is er een wettelijke maximumtermijn om het prospectus te publiceren en die bedraagt 40 werkdagen na 28 november 2018. Dus hoe dan ook, zeker nog deze maand.
tops liked last!

K/w
Premiummember
Premiummember

Financial calendar 2019

Berichtdoor K/w » 15 Jan 2019 12:40

Eindelijk, maar véél later dan de voorgaande jaren en geen kwartaalupdates meer, ook de jaarcijfers véél later dan gewoonlijk!? Het lijkt erop dat VdS & Co het niet al te proper gaan spelen!?

Ook nu zullen we er maar wéér niks achter zoeken zeker?

>>> The Board have a long-term focus on the business ...
the Company will no longer be publishing quarterly trading updates
<<<
Nog zo één en het is Pasen!

Cambridge, UK 15/01/2019
Financial reporting calendar 2019
https://www.globalgraphics.com/investor ... endar-2019

Cambridge (UK) 15 January 2019: Global Graphics PLC (Euronext: GLOG) expects to publish the following financial information before market opening on the following dates:

Annual report and accounts for the year ending 31 December 2018
Tuesday 23 April 2019

Condensed consolidated financial statements for the six months ending
30 June 2019
Tuesday 24 September 2019

The requirement for mandatory quarterly reporting was abolished in 2014. The Board have a long-term focus on the business, thus the Company will no longer be publishing quarterly trading updates.

Annual General Meeting
The Company expects to hold its annual general meeting on Wednesday 15 May 2019 in Brussels. The meeting’s timing, venue, and final agenda will be provided in accordance with applicable legal and regulatory provisions.