Ageas

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

DROSTE
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 35

Re: Ageas

Bericht door DROSTE »

Scapino schreef:
25 mar 2021 20:03
En dan maar zeggen om aandelen bij te houden maar ondertussen tussen de top en de huidige waarde het dividend net er zien afgaan!Beter verkocht en nadien opnieuw gekocht, steeds hetzelfde liedje voor de trouwe zittenblijvers.
Tjonge jonge. Wordt inderdaad tijd dat Homer Bundy nog eens komt posten want wat ge hier nu allemaal moet lezen... :silent:

@Beheerder: bedankt voor de tip, denk dat ik die vijand knop maar eens moet gaan gebruiken.
Oli4 liked last!

DonDraper
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 25

Bericht door DonDraper »

Scapino schreef:
En dan maar zeggen om aandelen bij te houden maar ondertussen tussen de top en de huidige waarde het dividend net er zien afgaan!Beter verkocht en nadien opnieuw gekocht, steeds hetzelfde liedje voor de trouwe zittenblijvers.
En ik had beter een jaar geleden Tesla gekocht en in januari verkocht! Wat ik nu best doe, kom ik volgend jaar wel eens zeggen. Maar als u een glazen bol hebt, dan hoor ik het graag en dan hebt u zeker recht tot klagen!
Kaesfron liked last!
Etf's: IWDA - EMIM/IEMA - CNDX

Holdings: ACKB- BRK - BREB - GBLB - GIMB - PRX - SOF - TINC

Vastgoed: COFB - IMMO - INTO - RET - VGP - WDP

Overig: ABI - AGS - AD - ALFEN - ASML - BAR - ELI - EURN - INGA - LOTB - MOUR - RDSA - SOLB - UNA

KAATSCLUB
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1002

Bericht door KAATSCLUB »

Scapino schreef:
De trouwe zittenblijvers zijn de "lange termijn beleggers " waaronder ik wat Ageas betreft....heb ze reeds in port van 2013, als ik kijk naar het totaal rendement incl dividend , een fantastische belegging zonder je slaap voor te laten of dagelijks naar de koers te zitten gapen :wave:
retriarius liked last!

Blackbelt
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 506

Bericht door Blackbelt »

Scapino schreef:
Dus jij ligt wakker van 1-2% daling op een aandeel....
Laat je geld gewoon op een spaarboekje staan, dan heb je al die shit niet voor man!

Dat een dividend van de koers af gaat op moment van het virtueel "knippen" ken ik al van toen mijn grootvader mij leerde wat een aandeel is....
berke85 liked last!

neku
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 933

Bericht door neku »

Blackbelt schreef:
26 mar 2021 12:38
Scapino schreef:
Laat je geld gewoon op een spaarboekje staan, dan heb je al die shit niet voor man!

Dat een dividend van de koers af gaat op moment van het virtueel "knippen" ken ik al van toen mijn grootvader mij leerde wat een aandeel is....
Op een spaarboekje zetten heeft ook jaarlijks een verlies :roll:
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

Blackbelt
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 506

Bericht door Blackbelt »

neku schreef:
26 mar 2021 12:47
Blackbelt schreef:
26 mar 2021 12:38
Scapino schreef:

Op een spaarboekje zetten heeft ook jaarlijks een verlies :roll:
Tuurlijk, maar er zijn nog altijd mensen die het concept inflatie niet snappen.
neku liked last!

Pallieter
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 24

Bericht door Pallieter »

Na de onverwachte aankondiging dat Homer zich tijdelijk terugtrok met zijn groene vingers, heeft het aandeel Ageas enkele moeilijke momenten doorstaan. De moeilijke dagen lijken echter achter de rug en het geloof bij de belegger is terug. De weg naar de pré-corona koers is definitief ingezet.

30/03/2021 De Tijd 8-)
Kaesfron liked last!

retriarius
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 39

Bericht door retriarius »

Vandaag alvast even boven de piek van 19/03/2021 gegaan. :up:
U kunt zich hier registreren waarna u de bijlage kunt bekijken.

raminvest
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 359

Bericht door raminvest »

Mijn buikgevoel zegt mij dat ze achter de schermen bezig zijn om zich klaar te maken om Ageas over te nemen . De witte ridders zullen proberen Ageas in te palmen voor een appel en een ei . De echte waarde en winst van Ageas gaat uit het Oosten komen en dat zal niet lang meer op zich laten wachten . Een vroeg offer voor die stijgingen, is in de kopers hun voordelen . Zou 75 euro voldoende zijn of overschat ik de waarde van Ageas ? Ook denk ik dat BNP Paribas zich de kaas van tussen de boterham niet zo snel zal laten afpakken. Ze hebben grote voordelen met Ageas .
maartenverhoeve liked last!

Mister Romance
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 23

Bericht door Mister Romance »

Een overname op Ageas is niet zo éénvoudig. Ik zie dat niet direct gebeuren omwille van de vele JV's
Te complex....
retriarius liked last!

Plaats reactie