Ageas

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1212
Contacteer:

Re: Ageas

Bericht door Putbruy »

ik heb gelogen...zat er nog in met 27k en heb alles juist verkocht aan €46,2
Vooral omdat de koersen de realiteit verloren zijn vrees ik, de grootste na-oorlogse crisis heeft voor vele indexen een nieuwe ATH opgebracht, ergens zal dit een correctie krijgen vrees ik...
KorteTermijnSpeler : beter één vogel in de hand dan 10 in de lucht

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

ugeerts
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 681
Contacteer:

Bericht door ugeerts »

Putbruy schreef:
07 jan 2021 17:53
Vooral omdat de koersen de realiteit verloren zijn vrees ik, de grootste na-oorlogse crisis heeft voor vele indexen een nieuwe ATH opgebracht, ergens zal dit een correctie krijgen vrees ik...
Gijse leugenaar. Ik reken even 27000 x 46,2 =1.247.400 €. Moet jij niet ergens niet in Saint Tropez met je yacht ronddobberen in plaats van hier je tijd te verdoen? Of was het 27k€? :ugeek: en even goede vrienden
Lukang liked last!
__________________________________________________________________________________

3logic
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 693
Contacteer:

Bericht door 3logic »

En hij zat al 90 procent in cash en had reeds de helft verkocht vân ing en Ageas. Bij deze heel geloofwaardig allemaal nu en in de toekomst en wat is de meerwaarde dat het om 27 k gaat of 2 k of 250 k ? :wave:

Blackbelt
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 464
Contacteer:

Bericht door Blackbelt »

ugeerts schreef:
07 jan 2021 18:39
Putbruy schreef:
Gijse leugenaar. Ik reken even 27000 x 46,2 =1.247.400 €. Moet jij niet ergens niet in Saint Tropez met je yacht ronddobberen in plaats van hier je tijd te verdoen? Of was het 27k€? :ugeek: en even goede vrienden
Gaat het over 27000 aandelen of 27000€?

Trouwens.... 1,3 mio€ is niet genoeg voor een respectabel bootje in St Tropez, zeker als je af en toe wil gaan varen. Het zal rap op zijn.

Putbruy
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door Putbruy »

ugeerts schreef:
07 jan 2021 18:39
Putbruy schreef:
27k € en niet 27.000 aandelen ;)

Putbruy
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door Putbruy »

3logic schreef:
07 jan 2021 18:54
En hij zat al 90 procent in cash en had reeds de helft verkocht vân ing en Ageas. Bij deze heel geloofwaardig allemaal nu en in de toekomst en wat is de meerwaarde dat het om 27 k gaat of 2 k of 250 k ? :wave:
ik begrijp uw reactie niet, als Ageas believer zou ik geen rekening houden met mijn KT strategie, ik zeg ook niet dat ik nooit nog terugkeer.

ik heb trouwens een 'persoonlijke' duiding gegeven bij mijn huidige strategie, namelijk dat de beurs zicht heeft losgemaakt van de reële economie (volgens mij)

Ik sluit regelmatig posities waar ik 30% winst op heb...

ik had 1100 aandelen vorige week

wimvd
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 870
Contacteer:

Bericht door wimvd »

Ik moet eerlijk bekennen dat ik vandaag op 46,5 EUR ook even in de verleiding kwam om alles tijdelijk buiten te gooien met > 40% winst. Pas op, om na een correctie lager terug te kopen sowieso. Maar ja ... voor hetzelfde geld blijft de beurs nog maanden euforisch en dan beklaag je je het levenslang. Ageas moet je gewoon houden, alleen al voor het dividend. Ik koop wel nog bij mochten we nog eens corrigeren naar de lage 40-regionen, nu ik 20% van mijn port heb vrijgemaakt van het labiele Shell.
Gespreid in tijd instappen
Gespreid in sectoren beleggen
Enkel dividend-aandelen geven enige zekerheid van recurrent inkomen
Dividenden herbeleggen (samengestelde interest-wonder)
Enkel traden met aandelen die dividenden uitkeren om risico te beperken
Pas bijkopen op -15%

Gekko
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 130

Bericht door Gekko »

Is Ageas terug begonnen met aandeleninkoop ?
Dacht dat dit terug op 1 januari ging beginnen... :roll:

blotte marc
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 415
Contacteer:

Bericht door blotte marc »

In deze is misschien de wens de moeder van de gedachte...er is nog niets over beslist, al word algemeen wel verwacht dat bij de aankondiging van de halfjaar cijfers er meer zal over gecommuniceerd zal worden...
Gekko liked last!
Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden...

kierkegaard
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 698
Contacteer:

Bericht door kierkegaard »

Putbruy schreef:
07 jan 2021 19:21
3logic schreef:
07 jan 2021 18:54
ik heb trouwens een 'persoonlijke' duiding gegeven bij mijn huidige strategie, namelijk dat de beurs zicht heeft losgemaakt van de reële economie (volgens mij)
Ik hoor dat riedeltje tegenwoordig veel, maar kan je dat ook toelichten? Ik zie daar geen enkele aanwijzing voor. Dat de beurs in beide richtingen wat overdrijft en irrationele bewegingen heeft, is evident. Maar volledig los van de reële economie? Onzin volgens mij. Nog niemand heeft dat ook maar een beetje kunnen staven.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie