Ageas

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing

dafie
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 101

Re: Ageas

Berichtdoor dafie » 29 Mei 2019 17:20

Banner schreef:
dafie schreef:Vandaag bericht gekregen dat computershare op 31mei aanstaande mijn geld zal gestort worden,zodra het op mijn rekening staat laat ik het weten :up:

Gelukzak. :think:
Bij wie liep uw claim?

Meester arnouds heeft dat in orde gebracht,de betalings agent is aangesteld door het hof van amsterdam in het kader van de WCAM procedure,men zal mij nog per brief laten geworden wat de preciese uitbetaling is :up:

powered by Surfing Waves

Banner
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 918

Berichtdoor Banner » 29 Mei 2019 17:23

dafie schreef:
Banner schreef:
dafie schreef:Vandaag bericht gekregen dat computershare op 31mei aanstaande mijn geld zal gestort worden,zodra het op mijn rekening staat laat ik het weten :up:

Bij wie liep uw claim?

Meester arnouds heeft dat in orde gebracht,de betalings agent is aangesteld door het hof van amsterdam in het kader van de WCAM procedure,men zal mij nog per brief laten geworden wat de preciese uitbetaling is :up:

U hebt dus nog geen zicht op het bedrag?
dafie liked last!
Ter info: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

dafie
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor dafie » 29 Mei 2019 17:35

Banner schreef:
dafie schreef:
Banner schreef:

Bij wie liep uw claim?

U hebt dus nog geen zicht op het bedrag?

Nee ik laat het nog wel weten :!:

dafie
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor dafie » 02 Jun 2019 10:22

Heb mijn geld ontvangen en dat komt neer op ongeveer 0,48euro het aandeel plus mijn advocaten kosten integraal terug betaald,dus nog geen 10procent van mijn inleg som :x

seanimfje
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 42

Berichtdoor seanimfje » 02 Jun 2019 10:49

Beste,

ik had via mail ook bericht dat ik centen ging terug krijgen, eind mei. En dat is effectief gebeurt. In de mail stond wel alles mooi aangegeven/uitgelegd. Van de aandelen die in de effectenrekening staan bij deutsche bank ( 80stuks ) zou 70% reeds vervroegd worden teruggestort, zijnde 36,40Euro. De restenrende 30% wordt later bepaald. Maar in de mail stonden wel bedragen aangegeven.

Nu wacht ik nog op de mail betreffende mijn effectenrekening bij BNP Paribas.

Al bij al toch tevreden. Beter iets dan niets.

Ik was/ben niet aangesloten bij een advocatenkantoor, heb de papieren/documenten afgedrukt en ingevuld die we via internet konden afdrukken.
Het heeft een tijdje geduurd ( ingevuld en opgestuurd in december 2018 ) en eerste bedrag dus eind mei ontvangen.
Hopelijk binnen de 2weken dus ook voor de effectenrekening bij BNP Paribas. Die dokumenten had ik een weekje later verstuurd in december.

Komt goed ;)
Banner liked last!

dafie
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor dafie » 02 Jun 2019 11:11

seanimfje schreef:Beste,

ik had via mail ook bericht dat ik centen ging terug krijgen, eind mei. En dat is effectief gebeurt. In de mail stond wel alles mooi aangegeven/uitgelegd. Van de aandelen die in de effectenrekening staan bij deutsche bank ( 80stuks ) zou 70% reeds vervroegd worden teruggestort, zijnde 36,40Euro. De restenrende 30% wordt later bepaald. Maar in de mail stonden wel bedragen aangegeven.

Nu wacht ik nog op de mail betreffende mijn effectenrekening bij BNP Paribas.

Al bij al toch tevreden. Beter iets dan niets.

Ik was/ben niet aangesloten bij een advocatenkantoor, heb de papieren/documenten afgedrukt en ingevuld die we via internet konden afdrukken.
Het heeft een tijdje geduurd ( ingevuld en opgestuurd in december 2018 ) en eerste bedrag dus eind mei ontvangen.
Hopelijk binnen de 2weken dus ook voor de effectenrekening bij BNP Paribas. Die dokumenten had ik een weekje later verstuurd in december.

Komt goed ;)

Daar heb u gelijk in beter iets dan niks,gelukkig heb ik ze toen nog in tijds verkocht anders had ik een monster verlies geleden,nu ja zoals ik al zei een kleine 0,48euro per aandeel en ik had er enkele duizenden :down:
Banner liked last!

blotte marc
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 298

Berichtdoor blotte marc » 03 Jun 2019 13:13

Deze morgen 162,40 euro ontvangen op mijn rekening, zonder begeleidend commentaar via e-mail of gewone post, ik weet dus niet of dit het totale bedrag is dat ik trek, of slechts een percentage...alle benodigde documenten heb ik vorig jaar september doorgestuurd, dus lezers die nog op nieuws wachten, niet wanhopen...
Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden...

dafie
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor dafie » 03 Jun 2019 13:55

blotte marc schreef:Deze morgen 162,40 euro ontvangen op mijn rekening, zonder begeleidend commentaar via e-mail of gewone post, ik weet dus niet of dit het totale bedrag is dat ik trek, of slechts een percentage...alle benodigde documenten heb ik vorig jaar september doorgestuurd, dus lezers die nog op nieuws wachten, niet wanhopen...

Volgens mij heb je nog recht op 30% van de som,dus 30%van uw 162,40euro.
Banner liked last!

Erwin5857
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 89

Berichtdoor Erwin5857 » 03 Jun 2019 14:08

blotte marc schreef:Deze morgen 162,40 euro ontvangen op mijn rekening, zonder begeleidend commentaar via e-mail of gewone post, ik weet dus niet of dit het totale bedrag is dat ik trek, of slechts een percentage...alle benodigde documenten heb ik vorig jaar september doorgestuurd, dus lezers die nog op nieuws wachten, niet wanhopen...

Ik verwacht rond deze periode mijn resterende 30% (benaderend). Elementaire rekenkunde : je gaat 30/70 van 162,4 euro nog krijgen niet 30% (162,4 euro is 70% van het totaal).
blotte marc liked last!

dafie
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor dafie » 03 Jun 2019 17:39

Erwin5857 schreef:

Ik verwacht rond deze periode mijn resterende 30% (benaderend). Elementaire rekenkunde : je gaat 30/70 van 162,4 euro nog krijgen niet 30% (162,4 euro is 70% van het totaal).

ik dacht nog 48,72euro :idea:

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen