Ageas

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Travelboy
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 16

Re: Ageas

Berichtdoor Travelboy » 20 Mar 2018 17:15

sharky schreef:
bien schreef:ja als ik dat zo lees dan zijn de advocaten de beste . nooit genoeg . een schande !!!!

Is dat om verbaasd over te zijn? Die gasten verdienen op de kap van mensen die beroep doen op hun voor hun gelijk te halen.Denk niet dat ze veel wakker liggen van de rechtszaak zelf maar hun energie meest steken om zelf er een vette kluif aan te verdienen .Destijds wie beroep op hun deed in de L&H zaak heeft er ook maar wat peanuts voor gekregen na jaren van geschillen al is dit misschien iets beter maar ne'n vetten zal het niet zijn m.i.

Hoe schat men hier de kans in dat op 27 maart er eindelijk een uitspraak zou zijn.Is het realistisch te stellen dat er een deal is vermits men gewag maakt dat men snel tot uitbetaling kan komen mits akkoord ?

Off topic...
L&H ???
Je weet niet waarover je praat! Je bent niet op de hoogte van deze zaak!
De rechtszaak is definitief afgelopen. Alle procedures zijn beëindigd.
Ik en vele andere gedupeerden hebben enkele honderden € (+500 !) aan een advocatenbureau betaald en ... we hebben NIKS, NOTHING... zelfs geen peanuts gerecupereerd!
(in de VS werden er wel vergoedingen uitgekeerd)
charel01 liked last!
In portefeuille: Ablynx (RIP), Ageas, Agfa, MDX Health, Medivir, Mithra, Smartphoto, Thrombogenics, OneSpan, Zenitel

sharky
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 634

Berichtdoor sharky » 21 Mar 2018 08:58

Travelboy schreef:
sharky schreef:
bien schreef:ja als ik dat zo lees dan zijn de advocaten de beste . nooit genoeg . een schande !!!!

Is dat om verbaasd over te zijn? Die gasten verdienen op de kap van mensen die beroep doen op hun voor hun gelijk te halen.Denk niet dat ze veel wakker liggen van de rechtszaak zelf maar hun energie meest steken om zelf er een vette kluif aan te verdienen .Destijds wie beroep op hun deed in de L&H zaak heeft er ook maar wat peanuts voor gekregen na jaren van geschillen al is dit misschien iets beter maar ne'n vetten zal het niet zijn m.i.

Hoe schat men hier de kans in dat op 27 maart er eindelijk een uitspraak zou zijn.Is het realistisch te stellen dat er een deal is vermits men gewag maakt dat men snel tot uitbetaling kan komen mits akkoord ?

Off topic...
L&H ???
Je weet niet waarover je praat! Je bent niet op de hoogte van deze zaak!
De rechtszaak is definitief afgelopen. Alle procedures zijn beëindigd.
Ik en vele andere gedupeerden hebben enkele honderden € (+500 !) aan een advocatenbureau betaald en ... we hebben NIKS, NOTHING... zelfs geen peanuts gerecupereerd!
(in de VS werden er wel vergoedingen uitgekeerd)

Dat is ook zo.Een nonkel van mij had ook L&H en ik had hem toen gezegd daar niks voor te betalen want het ging toch niet opbrengen.Hij had het toch gedaan en er ook niks van gekregen en in die tijd ook gestorven .Allemaal weg gesmeten geld eigenlijk.Men is beter zich bij de feiten neer te leggen dan nog verder geld te steken in zoiets of beter als den boel bergaf ging nog verkopen voor wat het is .
Aegon ,KBCA,Galapagos,Pharming,Mithra en nog wat cash momenteel

Banner
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 675

Berichtdoor Banner » 21 Mar 2018 09:06

Ter info:

L&H was een lege doos Ageas NIET!!!!!!

Groetjes vanuit het zonnige zuiden.
blotte marc liked last!
Veni,Vidi,Vici.

isIT
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 35

Berichtdoor isIT » 21 Mar 2018 10:06

stilaan moet er weer meer duidelijkheid komen over het gerechtelijk dossier. stel dat er akkoord bekomen wordt (in de komende weken), wat betekent dat er een zware last van de schouders valt; enig idee wat de impact op de aandelenkoers zou kunnen zijn? het is wss een gok, maar wou toch eens polsen ... ;)
Acacia Pharma Group, Geron Corporation, Johnson & Johnson, Neptune Wellness Solutions, TherapeuticsMD Inc, Transgene SA

ageasbeliever
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 251

Berichtdoor ageasbeliever » 21 Mar 2018 15:55

isIT schreef:stilaan moet er weer meer duidelijkheid komen over het gerechtelijk dossier. stel dat er akkoord bekomen wordt (in de komende weken), wat betekent dat er een zware last van de schouders valt; enig idee wat de impact op de aandelenkoers zou kunnen zijn? het is wss een gok, maar wou toch eens polsen ... ;)

Mijn wilde schatting is dan dat het aandeel kan stijgen richting 48 euro. Denk dat vele analisten wachten op dit nieuws. Sommige analisten voorspellen nu al koersen van 49€. Dat er een akkoord zal komen wil ik graag zien komen. We zweten de erfenis van vroeger al lang genoeg uit. Al moet ik toegeven dat ik een kleine jackpot win al met het aandeel. Of moet ik zeggen 10 jaar minder kunnen werken en goed leven :lol: .
Als het akkoord er komt vraag ik me af als er dan snel zal gepraat worden met BNP wat betreft een overname. Dit zit er aan te komen vrees ik. Goed voor de korte termijn maar niet voor ons dividentaandeel die jaarlijks mooi opbrengt. Er staat nog veel te gebeuren de komende jaren. Maar deze keer hopelijks in positieve zin
isIT liked last!
Belangrijkste aandelen in port: Ageas, KBC, Thrombo, Option, Keyware, Hemispherx

sharky
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 634

Berichtdoor sharky » 21 Mar 2018 17:17

Al moet ik toegeven dat ik een kleine jackpot win al met het aandeel. Of moet ik zeggen 10 jaar minder kunnen werken en goed leven :lol: .
Bron: http://beursig.com/forum/viewtopic.php? ... tart=26650

Ja als men huidige nieuws hoort i.v.m. het optrekken van de pensioenleeftijd voor de mensen die nog aan het werk zijn is een mooie winst op aandelen zeker lekker meegenomen .Ik heb maar tot mijn 48 full time gewerkt en dan 4/5 en op 56 snel mijn schop afgekuist .Als men al wat opzij heeft is dat zeker niet slecht en ik heb er nog geen spijt van gehad integendeel.
Ik denk ook dat een goede uitslag komende weken een boost kan geven aan Ageas.
Je ziet dat aan het koersverloop.Iedere keer dat men denkt iets positief te zullen vernemen stijgt de koers richting 44 .Tot nu toe echter hebben we steeds het deksel op de neus gekregen .Nu is waarschijnlijk terug koersopbouw met in het achterhoofd dat het deze keer kan lukken .Men kan toch niet eeuwig de boel laten afketsen .Had ik hier al niet eens gelezen dat men mogelijks al schijven zou kunnen uitdelen eenmaal een akkoord of zoiets.Misschien weten anderen waar dit stond te lezen .Als men zoiets al voorop stelt zou het dan niet kunnen dat er deze keer wel een deal is .
Aegon ,KBCA,Galapagos,Pharming,Mithra en nog wat cash momenteel

Travelboy
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 16

Berichtdoor Travelboy » 21 Mar 2018 17:28

[/quote]
ageasbeliever schreef:
isIT schreef:stilaan moet er weer meer duidelijkheid komen over het gerechtelijk dossier. stel dat er akkoord bekomen wordt (in de komende weken), wat betekent dat er een zware last van de schouders valt; enig idee wat de impact op de aandelenkoers zou kunnen zijn? het is wss een gok, maar wou toch eens polsen ... ;)
[
Mijn wilde schatting is dan dat het aandeel kan stijgen richting 48 euro. Denk dat vele analisten wachten op dit nieuws. Sommige analisten voorspellen nu al koersen van 49€. Dat er een akkoord zal komen wil ik graag zien komen. We zweten de erfenis van vroeger al lang genoeg uit. Al moet ik toegeven dat ik een kleine jackpot win al met het aandeel. Of moet ik zeggen 10 jaar minder kunnen werken en goed leven :lol: .
Als het akkoord er komt vraag ik me af als er dan snel zal gepraat worden met BNP wat betreft een overname. Dit zit er aan te komen vrees ik. Goed voor de korte termijn maar niet voor ons dividentaandeel die jaarlijks mooi opbrengt. Er staat nog veel te gebeuren de komende jaren. Maar deze keer hopelijks in positieve zin

... snel gepraat worden met BNP wat betreft een overname... Vanwaar komt dit? Waarom zou BNP plannen hebben om Ageas over te nemen? BNP verdeelt nu de verzekeringen van Ageas, heeft toch niks te maken met een overname of niet!
In portefeuille: Ablynx (RIP), Ageas, Agfa, MDX Health, Medivir, Mithra, Smartphoto, Thrombogenics, OneSpan, Zenitel

Pietro
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 86

Berichtdoor Pietro » 21 Mar 2018 17:51

Travelboy schreef:
ageasbeliever schreef:
[

... snel gepraat worden met BNP wat betreft een overname... Vanwaar komt dit? Waarom zou BNP plannen hebben om Ageas over te nemen? BNP verdeelt nu de verzekeringen van Ageas, heeft toch niks te maken met een overname of niet!
[/quote]
Verwarring met de putoptie die BNP kan uitoefenen tot eind juni op 25% van AG insurance?

Pietro
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 86

Berichtdoor Pietro » 21 Mar 2018 17:52

Pietro schreef:
Travelboy schreef:
ageasbeliever schreef:
[

Verwarring met de putoptie die BNP kan uitoefenen tot eind juni op 25% van AG insurance?

KAATSCLUB
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 617

Berichtdoor KAATSCLUB » 21 Mar 2018 19:36

Indien BNP de putoptie van 25% OP AG Insurance NIET UITOEFEND dan is een volledige overname van Ageas door BNP niet langer een illusie maar iets dat er sowieso zit aan te komen ...en dat zal geen jaren meer duren maar eerder een feit zijn tegen pakweg 2020 en dat is geen eeuwigheid meer .
BNP zal dan hun eigen verzekeraar CARDIFF EN AGEAS verenigen onder hun dak :!:
isIT liked last!