Ageas
Re: Ageas: China
homer bundy schreef: ↑21 okt 2022 08:17De premie-inkomsten van onze JV "Taiping Life" stegen in september met 3,3% tov september 2021.
ja tis daarom dat er meer dan 5% afgaat !
diene ageas gaat nog ferme patatten krijgen voor zijn heulen met meedogenloze dictators

Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum elite
- waarderingen: 1878
Re: Ageas
Vreemde beweging, als het aan China zou liggen. Bij Prosus reageerde de koers veel sneller. Iets anders?
Gaan vanavond pas ex-dividend.
26
10
2022
Notering ex-dividend (website Ageas, ook Saxo zegt hetzelfde).
Betaaldatum 28/10
Gaan vanavond pas ex-dividend.
26
10
2022
Notering ex-dividend (website Ageas, ook Saxo zegt hetzelfde).
Betaaldatum 28/10
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
Mijn klok staat op winteruur...
-
- Forum elite
- waarderingen: 1878
Ah, kop in de Tijd: Fosun licht Ageas voetje. Grootste aandeelhouder Ageas houdt uitverkoop.
Eerder een probleem bij Fosun dus, dan bij Ageas zelf.
de zinker liked last! Eerder een probleem bij Fosun dus, dan bij Ageas zelf.
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
De vraag is of er al aandelen verkocht zijn van Fosun.jean de florette schreef: ↑25 okt 2022 13:50Ah, kop in de Tijd: Fosun licht Ageas voetje. Grootste aandeelhouder Ageas houdt uitverkoop.
Kheb toch liever dat ze hun aandeel niet op de beurs verhandelen maar een investeerder zoeken aan een billijke prijs.
Houden dus.
-
- Forum verkenner
- waarderingen: 26
als ageas zelf het nu eens kocht, dan zijn we dat 1 jaar geen aandeleninkoopprogramma kwijt 
cicero007 liked last!

- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2490
De Ageasparticipatie zal voor Fosun niet strategisch zijn. Ze zullen dit niet op de beurs gooien maar een investeerder zoeken. Het is natuurlijk niet goed voor de koers als er 10 % van de aandelen (grootste investeerder) als een zwaard van Damocles boven de markt zweven. Onzekerheid troef.Husky34 schreef: ↑25 okt 2022 14:18De vraag is of er al aandelen verkocht zijn van Fosun.jean de florette schreef: ↑25 okt 2022 13:50Ah, kop in de Tijd: Fosun licht Ageas voetje. Grootste aandeelhouder Ageas houdt uitverkoop.
Kheb toch liever dat ze hun aandeel niet op de beurs verhandelen maar een investeerder zoeken aan een billijke prijs.
Houden dus.