Ageas

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Husky34
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 64

Re: Ageas

Bericht door Husky34 »

bien schreef:
10 jun 2021 10:53
volgend jaar verkoop ik voor de knip .
en volgend jaar kondigen ze mss weer een inkoopprogramma aan.... who knows... :up:

BRT
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 147

Bericht door BRT »

Ik dacht dat iedereen hier zat “voor de lange termijn” en voor de fundamentals?

:roll:

Stonks
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 53

Bericht door Stonks »

Och god, het daalt hier een paar dagen en het pessimisme viert weer hoogtij.
Just hodl
Pietro liked last!

contextbinder
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 103

Bericht door contextbinder »

BRT schreef:
10 jun 2021 12:43
Ik dacht dat iedereen hier zat “voor de lange termijn” en voor de fundamentals? :roll:
Nope, iedereen wil stinkend rijk worden en liefst zo snel mogelijk
Oli4 liked last!
ABI, AGS, AED, AD,AHLA, AMG, ASC, Balta,Barco, BEKB, BPost, D'Ieteren, EVS, FB, GIMV,ING,INTO,JEN,KBCA, MRNA, MOUR, NXR, PRX, REC,RDSA, ROU, SAP, SES,TERB, Tubize,ULVR, VW, Wendel, VGP, VASTB, WEHB / MSCI Europe, Emerging Markets, MSCI World

KAATSCLUB
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1032

Bericht door KAATSCLUB »

3logic schreef:
10 jun 2021 10:31
Door de steun. Dus op weg naar 45 euro. Sell in may but remember come back in september lijkt ook weer te kloppen. Nu een korting van 25 a 30 procent op de boekwaarde met uitzicht hogere dividenden zullen weldra weer leiden tot aankoopgedrag en dito aanbevelingen. Nu het is duidelijk wat de pro's willen meedelen aan de kersverse CEO. Het mag best wat ambitieuzer qua doelen en concrete investeringen en duidelijkheid ivm inkoop eigen aandeleninkoopplan ipv we kijken de kat uit de boom. Onze CEO lijkt het conservatief beleid van de heer Desmet verder te zetten met realistische en quasi zekere doelstellingen die men nakomt. 2008 lijkt reeds ver achter ons.
Door welke steun dan wel ....ik zie een steun op 47,41.
ObjectChart.gif
U kunt zich hier registreren waarna u de bijlage kunt bekijken.

ageasbeliever
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 322

Bericht door ageasbeliever »

Kaatsclub, het is te optimistisch zeker om te geloven in de lichtblauwe lijn? :lol:

KAATSCLUB schreef:
10 jun 2021 17:19
3logic schreef:
10 jun 2021 10:31
Door de steun. Dus op weg naar 45 euro. Sell in may but remember come back in september lijkt ook weer te kloppen. Nu een korting van 25 a 30 procent op de boekwaarde met uitzicht hogere dividenden zullen weldra weer leiden tot aankoopgedrag en dito aanbevelingen. Nu het is duidelijk wat de pro's willen meedelen aan de kersverse CEO. Het mag best wat ambitieuzer qua doelen en concrete investeringen en duidelijkheid ivm inkoop eigen aandeleninkoopplan ipv we kijken de kat uit de boom. Onze CEO lijkt het conservatief beleid van de heer Desmet verder te zetten met realistische en quasi zekere doelstellingen die men nakomt. 2008 lijkt reeds ver achter ons.
Door welke steun dan wel ....ik zie een steun op 47,41.

ObjectChart.gif
Belangrijkste aandelen in port: Ageas, oxurion, acacia, Galapagos, kinepolis

ageasbeliever
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 322

Bericht door ageasbeliever »

Bien, vorige jaren was het meestal niet zoveel als het dividend dat ze zakten bij de knip. Waarom nu er van uitgaan dat het volgend jaar meer zal zakken dan het dividend? precies 1 maand geleden 11 mei stonden we 48,37€. Toen waren we tevreden want we kwamen van 40 euro eind januari. Intussen hebben we tussen 11 mei en 11 juni 1,855€ dividend ontvangen zuiver in ons zakken met enkel maar naar een scherm te kijken. Als je nu al zegt dat je voor de knip gaat verkopen, had je dan niet beter wat meer bijgekocht in juni vorig jaar? Toen stonden we 26 euro en was je mss tevreden dat ze nu nog 48,5 euro noteren.
Elk zijn mening natuurlijk, de mijne zijn reeds 13 jaar mijn bezit en ik neem graag ups en downs erbij. Hodl zoals ze zeggen in de coin wereld, To the moon :D

bien schreef:
10 jun 2021 10:53
volgend jaar verkoop ik voor de knip .
jean de florette liked last!
Belangrijkste aandelen in port: Ageas, oxurion, acacia, Galapagos, kinepolis

Stonks
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 53

Bericht door Stonks »

Hodl and see you on the Ageas-moon 🚀
Behremoth liked last!

nete
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 312

Bericht door nete »

Behoudens spectaculair herstel morgen gaat de helft buiten met nog een zeer mooie winst.
We zien nu toch al op die helft rond de 1200 euro winst in rook opgaan, da's meer dan genoeg. We gaan niet wachten tot (misschien) de teller terug op 0 winst staat (wat ik nu wel niet verwacht, want dan zou er al een daling naar 35 euro moeten komen).
De winst romen we dan af (daarvoor beleg je toch ?) en het basisbedrag wordt herbelegd.

Blackadder
Moderator
Moderator
waarderingen: 3058

Bericht door Blackadder »

Gewoon de aandelen in port houden en jaarlijks dividend opstrijken ;)
Dat de koers nu even daalt is natuurlijk niet aangenaam, maar dat hoort nu eenmaal bij de beurs.
chrissie liked last!

Plaats reactie