Ageas

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

NewB76
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1254

Re: Ageas

Bericht door NewB76 »

Wat zal Fosun verkopen ? Een beetje gezocht
Fosun International Limited (SEHK:656) plant een verkoop van activa in 2023. Het bedrijfsconglomeraat heeft plannen aangekondigd om in de komende 12 maanden voor USD 11 miljard aan activa te verkopen.
Het bedrijf wil het vertrouwen van zijn investeerders herstellen.
Het bedrijf beschouwt farmaceutische producten, detailhandel, toerisme en verzekeringen als zijn kernactiviteiten.

En verder uit Portugal : ze verkopen niet hun locale bank Millennium bcp waar ze de grootste aandeelhouder zijn, alhoewel Bloomberg zegt dat dat ze overwegen wat Portugese investeringen af te stoten . Fosun heeft ook 85 % van de grootste Portugese verzekeringsmaatschappij Fidelidade.

https://www.marketscreener.com/quote/st ... -42094296/

sigaar
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 290

Bericht door sigaar »

bien schreef:
26 okt 2022 10:41
ben koper aan 30 euro
VERKOCHT! :D

nog efkens geduld….
ze worden binnenkort geleverd :up:

KAATSCLUB
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1382

Bericht door KAATSCLUB »

Bijgekocht aan 34,61 (200stuks) bij het sluiten van de markt, LT voor het dividend ...mijne maandelijkse pensioenbonus.
Daalt het verder of stijgt de koers ...het maakt mij niets uit. :wave:
chrissie liked last!

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 583

Bericht door maartenverhoeve »

KAATSCLUB schreef:
26 okt 2022 17:41
Bijgekocht aan 34,61 (200stuks) bij het sluiten van de markt, LT voor het dividend ...mijne maandelijkse pensioenbonus.
Daalt het verder of stijgt de koers ...het maakt mij niets uit. :wave:
Zo denk ik er precies ook over. Wil er ook nog 200 bijkopen. Morgen order voor 100 stuks inleggen. Dalen ze verder, volgen de andere 100. Laat vrijdag dat dividend van mijn reeds vroegere gekochte aandelen maar komen, en heb al drie veel grotere aankopen gedaan vroeger.
chrissie liked last!
In port; Enwave, Ageas, Western Cop, Retail est. sorrento, vgp, wdp, kbca, roularta, Tess, prosus, agfa, vale, veel arrowhead pharma....

raminvest
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 483

Bericht door raminvest »

Sigaar heeft nog nooit EEN aandeel in handen gehad hij is de sigaar en heeft last van de rook om zijn. hoofd . Hij denkt ook aandeelhouder te zijn bij bnb. Denken en zijn is een hemelsbreed verschil . Ook als de rook om je hoofd is verdwenen . Hoe triestig kan een sigaar door het leven gaan als de rook zijn bril glazen bedomen dan doe je alles blindelings en moet je de gevolgen dragen door de mist van de rook .
maartenverhoeve liked last!

henkie1984
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 30

Bericht door henkie1984 »

Wanneer gaan mensen begrijpen dat reageren op een x net zo irritant is als de x zelf?

Je blokkeert iemand, maar dan lees je nogsteeds alle reacties die worden uitgelokt. Denk dat ik deze mensen ook maar blokkeer.
hadox liked last!

henkie1984
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 30

Bericht door henkie1984 »

Wanneer gaan mensen begrijpen dat reageren op een x net zo irritant is als de x zelf?

Je blokkeert iemand, maar dan lees je nogsteeds alle reacties die worden uitgelokt. Denk dat ik deze mensen ook maar blokkeer.
BRT liked last!

sigaar
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door sigaar »

henkie1984 schreef:
27 okt 2022 08:27

henkie blokkeert alle anderen op fora...
henkie wil enkel zijn eigen kunnen lezen

vervelend hé henkie al die andere mensen die ook het forum zitten :D

sigaar
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door sigaar »

raminvest schreef:
26 okt 2022 18:55
Sigaar heeft nog nooit EEN aandeel in handen gehad
nogal logisch...

hoelang zijn die nu al gedematerialiseerd ? al heel lang in ieder geval
hebt gij er nog in uw handen gehad ?
ik niet

de zinker
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1057

Bericht door de zinker »

Beursblik: Berenberg haalt Ageas van kooplijst

(ABM FN) Berenberg heeft na de winstwaarschuwing van woensdag het advies voor Ageas verlaagd van Kopen naar Houden, en het koersdoel van 55,40 naar 50,10 euro. Dit bleek donderdag uit een rapport van analist Michael Huttner.

Ageas waarschuwde woensdag dat vanwege aanzienlijke tegenwinden. Die kosten de verzekeraar 175 miljoen euro in het derde kwartaal. Daardoor is de outlook voor dit jaar niet langer haalbaar. De verzekeraar rekende op een nettowinst van 1 miljard euro, buiten RPN(i).

Berenberg heeft de winsttaxaties voor dit jaar met 175 miljoen euro, ofwel 18 procent, verlaagd, en met 9 procent voor volgend jaar.

Door alle onzekerheden besloot Huttner het aandeel ook van de kooplijst te halen. “Dit zou als een overdreven reactie kunnen worden gezien, aangezien het aandeel op jaarbasis al 22 procent heeft ingeleverd en een rendement van 8 procent biedt”, aldus de analist. Maar de winstwaarschuwing van Ageas onderstreept de aantrekkelijkheid van levensverzekeraars in de regio, aldus Huttner. De analist denkt dan vooral aan het Nederlandse Aegon.

Het aandeel Ageas sloot woensdag op 34,61 euro.

Door: ABM Financial [email protected]: +32(0)78 486 481

Plaats reactie