Ablynx

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
Nico1616
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 19

Re: Ablynx

Berichtdoor Nico1616 » 14 Jan 2018 11:25

Die €55 is misschien mogelijk, als het beurssentiment goed blijft.
Krijgen we een serieuze beurscorrectie, dan zal biotech veel slaag krijgen en zie ik ons idd ook terug naar de €30 gaan.
Ik heb dus een deel verkocht, ook al om te herbalanceren.
In port.: AAPL, AMZN, ARGX, ATVI, BABA, BAC, BCART, BIIB, CPINV, DAL, DECB, FB, GBLB, GIMB, GLPG, GOOGL, IMMO, JEN, KBC, LOTB, MIKO, MITRA, MSFT, MTLS, NVDA, OXUR, RES, SIOE, UBC, UMI, VGP, WDC

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.

Registreer u binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

Erwin1980
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 1

Berichtdoor Erwin1980 » 14 Jan 2018 11:29

Mijn bellegingshorizon is op de langetermijn.
Is momenteel door de stijging van de laatste week 70% van mijn portefeuille.
Sta +140% bij Ablynx.
Zelf zie ik ze maandag iets terugvallen naar de +/-33€. Zelfs als ze dan door een nieuw bod of op eigenkracht “maar” doorstijgen naar 40€ is dit nog + 20%. Dus zie voorlopig niet in waarom ik ze al zou verkopen of zelf niet zou uitbreiden...

Blackbelt
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 235

Berichtdoor Blackbelt » 14 Jan 2018 11:30

Stephan schreef:
Phil007 schreef:
believer schreef:45programma’s gewoon een bod van 6 of 7miljard zou mooi zijn. En voor een grote pharma is dat kleingeld :D

6 a 7 miljard is wel geen kattepis he ;)

Deense farmareus heeft 2,6 miljard geboden, terwijl diezelfde farmaceut een beurswaarde heeft
van 112 miljard € !!! Kattepis?,....met zo'n beurswaarde, is dit inderdaad kleingeld ( roeste euromuntjes ) ,
dus die kunnen ( zouden) heel wat meeer bieden :!: :!:

Het is niet omdat ze een beurswaarde hebben van 112 miljard dat ze zoveel cash hebben liggen. En goed beheer betekent de juiste prijs betalen bij overnames.
Een miljonair gaat ook geen 100€ betalen voor een pintje.
sander0606 liked last!

Nico1616
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 19

Berichtdoor Nico1616 » 14 Jan 2018 11:38

Erwin1980 schreef:Mijn bellegingshorizon is op de langetermijn.
Is momenteel door de stijging van de laatste week 70% van mijn portefeuille.
Sta +140% bij Ablynx.
Zelf zie ik ze maandag iets terugvallen naar de +/-33€. Zelfs als ze dan door een nieuw bod of op eigenkracht “maar” doorstijgen naar 40€ is dit nog + 20%. Dus zie voorlopig niet in waarom ik ze al zou verkopen of zelf niet zou uitbreiden...

Ik heb gewoon geen sterke maag genoeg om een aandeel tot 70% van mijn portefeuille te laten groeien, 10% van het totaal is echt het maximum. Misschien diversifieer ik teveel, maar daar voel ik me het best bij...
Blackbelt liked last!
In port.: AAPL, AMZN, ARGX, ATVI, BABA, BAC, BCART, BIIB, CPINV, DAL, DECB, FB, GBLB, GIMB, GLPG, GOOGL, IMMO, JEN, KBC, LOTB, MIKO, MITRA, MSFT, MTLS, NVDA, OXUR, RES, SIOE, UBC, UMI, VGP, WDC

Erwin1980
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 1

Berichtdoor Erwin1980 » 14 Jan 2018 11:41

Ik ben verleden week bij dokter achter pillekes geweest voor mijn maag :)
Nico1616 liked last!

Luke666
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 13

Berichtdoor Luke666 » 14 Jan 2018 11:51

Als je een bod doet met zoveel aandacht, ga je volgens mij een tweede bod doen. Wat niet wil zeggen dat ze 50€ gaan bieden.. Zelf denk ik ze rond 38€ gaan bieden. En natuurlijk weer niet aanvaard gaat worden.Dan zijn ze volgens mij weg en de koers is gezet. Lees hier veel van mensen die beter niet beleggen in biotech. Gaat snel omhoog maar ook omlaag. Ik spreek uit ervaring dat handelen niet altijd simpel is.. achteraf is het simpel lol... Dus het jaar is net gestart en er zit nog veel in de pijplijn. Galapagos heb ik ook te vroeg verkocht en dit doet hier net hetzelfde als toen. Dus denk 2x na voor je verkoopt! Grts Luc
Buy low and sell...

Phil007
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 121

Berichtdoor Phil007 » 14 Jan 2018 12:08

mss even het vermelden waard wat Novo te zeggen heeft ...

https://www.reuters.com/article/us-ably ... SKBN1EX15D

The $11 billion haemophilia market is facing upheaval and Novo stands to lose sales following approval of a new Roche drug Hemlibra.

Biopharmaceutical treatments, led by haemophilia, make up around 20 percent of Novo’s sales, with diabetes and obesity products accounting for the remaining 80 percent.

“We have solid growth in our diabetes and obesity business but we are struggling a little bit to maintain the same level of growth momentum in biopharma,” Novo’s Chief Financial Officer Jesper Brandgaard said.

“I think it would be natural to update the bid following a detailed discussion with the board of directors of Ablynx,” he said on a conference call, adding that it would be premature to speculate on any increase.

Brandgaard also played down the threat of an interloper, saying: “In terms of counter proposals it is not our understanding that any other bidder is pursuing the target.”
believer liked last!

Blackbelt
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Blackbelt » 14 Jan 2018 12:35

Als de CEO nu zijn bod wil verhogen moet die voldoende argumenten hebben voor zijn RVB om dat te verantwoorden.
2 of 3 miljard uitgeven, en daarna het deksel op de neus krijgen, daar zit die niet op,te wachten, want dan riskeert hij zijn ontslag.

Voor mij hoeft die overname niet, het aandeel is in elk geval nu wat beter gewaardeerd.
Phil007 liked last!

believer
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 2003

Berichtdoor believer » 14 Jan 2018 13:04

Phil007 schreef:mss even het vermelden waard wat Novo te zeggen heeft ...

https://www.reuters.com/article/us-ably ... SKBN1EX15D

The $11 billion haemophilia market is facing upheaval and Novo stands to lose sales following approval of a new Roche drug Hemlibra.

Biopharmaceutical treatments, led by haemophilia, make up around 20 percent of Novo’s sales, with diabetes and obesity products accounting for the remaining 80 percent.

“We have solid growth in our diabetes and obesity business but we are struggling a little bit to maintain the same level of growth momentum in biopharma,” Novo’s Chief Financial Officer Jesper Brandgaard said.

“I think it would be natural to update the bid following a detailed discussion with the board of directors of Ablynx,” he said on a conference call, adding that it would be premature to speculate on any increase.

Brandgaard also played down the threat of an interloper, saying: “In terms of counter proposals it is not our understanding that any other bidder is pursuing the target.”

Dit wil zeggen dat er ons een hoog bod te wachten staat en dat er al een andere firma aan het proberen is bij Ablynx als ik het goed begrijp!

Blackbelt
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Blackbelt » 14 Jan 2018 13:18

Brandgard beweert juist dat hij niet op de hoogte is van enige andere firma die een bod overweegt.