Ablynx

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Zeus
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 288

Re: Ablynx

Berichtdoor Zeus » 12 Jan 2018 21:33

Phil007 schreef:
Fijn WK!

Dat is toch pas in de zomer? ;)

Maar goed, de lama's staan klaar

187561054.jpg
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.
Ahold, C&C Group, Deutsche Bank, Dynavax, EVS, Exmar, Flow Traders, Gazprom, Intercept, Noble Corp, OCI, PostNL, Publicis, Roularta, Suez, Synergy, Thrombo, US Silica, Veolia, Yamana Gold

Phil007
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 61

Berichtdoor Phil007 » 12 Jan 2018 21:39

Putbruy schreef:
alwaysright schreef:Ik begrijp dat het hele Capla verhaal al gedeeltelijk in de koers is verwerkt.
Alleen begrijp ik de enorme koersstijging van vandaag van branchegenoot Argen-x niet zo goed,want daar kun je net zo goed van zeggen dat de koersopstoot van de laatste weken te wijten was aan de resutaten die bekend werden gemaakt van het geneesmiddel dat het dichtst bij productie staat,toegegeven voor een bredere groep patienten,daarom zijn ze dan ook bijna 90%
gestegen.
Maar daar staat tegenover dat er bij Argen-X nog geen enkel geneesmiddel in fase 3 zit,en toch vandaag deze stijging.
Iemand suggesties?

The sky is the limit bij Argen-x , er is geen enkele rationeel koersdoel voorhanden, bij Ablynx zijn er wel enkele virtuele targets
Een target maakt de koers stabieler, in alle richtingen weliswaar

niet mee eens, kijk wat Argenx te bieden heeft (niettemin veel weliswaar).... ze doen het NU beter dat Ablynx. Juist DAAROM zie ik Ablynx de komende maanden sterk stijgen, sterk ondergawaardeerd aandeel!

amazingless
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 39

Berichtdoor amazingless » 12 Jan 2018 21:54

:!: beurs usa maandag gesloten :!:

Martin Luther Kings day

Dus verwacht ik dit weekend of maandag geen nieuw bod.
Phil007 liked last!
agfavktx;enwave;exas;TIVO,exmar,Fibrocel,Generalmoly,Caratherapeutics,Freeport,thrombo,MDx,nyrstar,biocartis,teva,echo -&synergy therapeutics,catalyst bioscience

TRYER
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 74

Berichtdoor TRYER » 12 Jan 2018 21:58

serieuze daling op Nasdaq, hoop niet dat ons dat maandag te wachten staat want meestal blijft Amerika iets hoger als hier.

Phil007
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Phil007 » 12 Jan 2018 22:03

Putbruy schreef:goedkeuring zit al in de koers, zoals Jens D al poste is de waardering van capla al min of meer voorbijgestreefd in de koers. De huidige notering houdt al rekening met een hoger overnamebod. Sorry dat ik de sky niet meer als de limit zie, al hoop ik het anders voor iedereen. Ik blijf aan de zijlijn met deze koers

dus jij bent van mening dat bij een eventuele goedkeuring het aandeel nauwelijks zal stijgen ? en reeds In de koers is vervat? Gelieve eens te checken naar andere Bio aandelen; na goedkeuring, stijging na goedkeuring reeds gezien bij Celyad, Tigenix ? om nog niet te spreken over 'geode resultaten' zonder enige godekeuring bij ... o.m. GLPG, Ablynx, Argenrx ....

Phil007
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Phil007 » 12 Jan 2018 22:06

Zeus schreef:
Phil007 schreef:
Fijn WK!

Dat is toch pas in de zomer? ;)

Maar goed, de lama's staan klaar

187561054.jpg

hahaha, good one!

Zeus
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 288

Berichtdoor Zeus » 12 Jan 2018 22:37

TRYER schreef:serieuze daling op Nasdaq, hoop niet dat ons dat maandag te wachten staat want meestal blijft Amerika iets hoger als hier.

Ik ben er vrij zeker van dat we maandag onder 35 openen.
Ahold, C&C Group, Deutsche Bank, Dynavax, EVS, Exmar, Flow Traders, Gazprom, Intercept, Noble Corp, OCI, PostNL, Publicis, Roularta, Suez, Synergy, Thrombo, US Silica, Veolia, Yamana Gold

voorzichtig
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 50

Berichtdoor voorzichtig » 12 Jan 2018 22:54

Zeus schreef:
TRYER schreef:serieuze daling op Nasdaq, hoop niet dat ons dat maandag te wachten staat want meestal blijft Amerika iets hoger als hier.

Ik ben er vrij zeker van dat we maandag onder 35 openen.

Gisteren ook een stijging daar van 8%.
Zullen ook wel winstnemers bijzitten die het lange weekend (maandag feestdag) in zekerheid willen overbruggen
amazingless liked last!

micado
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 100

Berichtdoor micado » 13 Jan 2018 02:24

Nieuw artikel in De Tijd Van 13/01/2018
“Hele wereld kijkt naar Belgische biotech”
Een stukje hieruit.... “
Het biotechbedrijf staat op een zucht van een eerste medicijn dat rijp is voor de markt. Het wekt daardoor de belangstelling van farmaspelers uit de hele wereld. Naast Novo Nordisk lonken ook andere naar Ablynx, stellen experten.“ :D :D

Op 14/1/2018 in De Tijd
“Speuren naar de volgende overnameprooi”
Bioscience liked last!

a21
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1459

Berichtdoor a21 » 13 Jan 2018 03:25

U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.
Bioscience liked last!