Payton Planar
Payton Planar
iemand deze in port? ik wel en serieus mijn broek aan gescheurd tot op heden na de bodem en op een zucht van de kwartaalcijfers komt er precies schot in de zaak
ook heeft het bedrijf reeds 66 % van de aandelen op zak zou er en uitkoopbod komen? Of zullen de kwartaalcijfers meevallen... dit bedrijf staat spotgoedkoop - bijna geen schulden en zijn waarde is bijna te verzilveren door het aanweige cash toch voorzichtig zijn want is een "geslepen" bedrijf uit Israel en blijkbaar de melkkoe van de group - bovendien weinig verhandelbaar en heel volatiel - hangen ook af van enkele grote klanten en is maar een KMO.
Noktra liked last!
ook heeft het bedrijf reeds 66 % van de aandelen op zak zou er en uitkoopbod komen? Of zullen de kwartaalcijfers meevallen... dit bedrijf staat spotgoedkoop - bijna geen schulden en zijn waarde is bijna te verzilveren door het aanweige cash toch voorzichtig zijn want is een "geslepen" bedrijf uit Israel en blijkbaar de melkkoe van de group - bovendien weinig verhandelbaar en heel volatiel - hangen ook af van enkele grote klanten en is maar een KMO.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
Re: payton planar
Ik heb mijn eerste paytons gekocht in 2001, hebben heel moeilijke periode gehad een aantal jaren geleden je kon toen pay kopen voor een paar centjes, heb al dikwijls gekocht en verkocht maar altijd een aantal in port gehad en nog heb, wacht op een heropleving van dit veel te goedkoop aandeel en dit zal er volgens mij ook komen, maar ik zou liever eens een dynamischere leiding zien bij pay zijn nogal ouwbollig en vindt ze te weinig doen met hun cash, waarom niet nog eens dividend zoals een paar jaar geleden, misschien zit dit eraan te komen, binnen een aantal dagen weten we meer.
grt.
grt.
Heb vandeweek gehoord dat bedrijven met een grote cashpositie ook niet dit/dat is aangezien de inflatie hun cash aanvreet. Had hier nog nooit bij stilgestaan, wat voor de kleine spaarder geldt is daarmee ook van toepassing voor bedrijven.fideel schreef: en vindt ze te weinig doen met hun cash
Nyrstar-Aegon-KPN-Delta Lloyd-Banco Popular
inderdaad uitbreiden en investeren ofwel kapitaalvermindering die dividenden zijn grotendeels belastingen...
we zullen zien - maar management kan ook alles opsouperen hebben bijna 66% in handen niet moeilijk om alle punten erdoor te krijgen op een AV
we zullen zien - maar management kan ook alles opsouperen hebben bijna 66% in handen niet moeilijk om alle punten erdoor te krijgen op een AV
mooi koersverloop - de stukjes worden maar mondjesmaat aangeboden - positief nieuws op komst of het besef dat deze smallcap werkelijk bijna enkel aan (cash)waarde noteert...
Bij Payton was de voorspelling gelijk met de beursschommeling ervoor - jawel let er maar eens op bij goed nieuws gingen ze voortijds lekker vooruit en bij slecht nieuws waren er veel stukjes in aanbieding en de koers naar beneden (alvast de laatste vier jaar) je kan er dus bijna prat op gaan dat de cijfers zullen meevallen of dat er ander goed nieuws te rapen valt - dollarkoers is er al Ă©Ă©n van - de investering ipv huur is er een tweede - hoe het zit met omzet en klantenbestand is uiteraard koffiedik kijken
normaal 27/03 cijfers jaarresultaten volgens hun site maar blinken weer uit in het niet communiceren of verkeerde info die israelieten.
daling van de omzet is ferm - de backlog is gestabiliseerd op het jaar 2011 (dus nog geen groei te verwachten) - er is wel nog heel wat winst en de cash bereikt de koerswaarde... maar geen woord over kapitaalmindering
in Israel is de koers na de cijfers zo'n 3.3 % gedaald hier lijkt het door de weinige kopers een totale uitverkoop met een daling van 15% reden: de mindere omzet toch is dit aandeel heel goedkoop te noemen - helaas heel weinig liquide wat grote beursschommelingen laat zijn maar ooit komt dit ons ten goede bij beter dan verwachte cijfers - nu koers rond 1 euro terwijl er 0.75 dollar cashwaarde is en de rest van de waarde eigenlijk binnen het bedrijf ligt (vaste activa - gebouwen enz...) bovendien maken ze nog steeds winst 0.15 USD per aandeel... MAW een gartis maar weinig verhandelbaar aandeel - maar iets waar je weinig verkeerd kan doen voor wie geduld heeft