VGP

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

Investor
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 259
Contacteer:

Re: VGP

Bericht door Investor »

Daar kopen we extra aandelen mee :D

boer_staf
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 28
Contacteer:

Bericht door boer_staf »

Investor schreef:
08 feb 2021 11:11
We hebben onze correctie van 11 euro sinds de intradaytop van vorige week gehad. Mondjesmaat weer bijtanken en rekenen op een 30 pct stijging in het dividend :up: :up:
Ik ben het roerend met je eens. Heb daarnet nog een kleine portie bij op de kruiwagen geladen. Hiermee is VGP de grootste positie in mijn port geworden :twisted: :up:

bird
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 32
Contacteer:

Bericht door bird »

En hoeveel liggen er op jou zolder?

Bij mij 109
Aedifica, Ageas, AMG, Befimmo,Confinimmo, Fagron, NN, Ontex, Prosus, Proximus, Solvay, VGP, WDP, ...

Blackbelt
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 490
Contacteer:

Bericht door Blackbelt »

Investor schreef:
08 feb 2021 11:25
Als ik me niet vergis, dan heb je bij VGP toch ook keuzedividend (net als bij WDP).

bird
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 32
Contacteer:

Bericht door bird »

Nog niet denk ik, maar ik kan mis zijn.
Aedifica, Ageas, AMG, Befimmo,Confinimmo, Fagron, NN, Ontex, Prosus, Proximus, Solvay, VGP, WDP, ...

Investor
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Investor »

Blackbelt schreef:
08 feb 2021 11:46
Investor schreef:
08 feb 2021 11:25
Als ik me niet vergis, dan heb je bij VGP toch ook keuzedividend (net als bij WDP).
You’re kidding, right? Wie weet voeren ze het ooit in, maar zou alleen maar verwatering creëren. Hopelijk volg je je andere bedrijven beter op ;) (joking)
Laatst gewijzigd door Investor op 08 feb 2021 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.

boer_staf
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 28
Contacteer:

Bericht door boer_staf »

bird schreef:
08 feb 2021 11:29
En hoeveel liggen er op jou zolder?

Bij mij 109
150 op mijn hooizolder. Is daarmee 20 % van mijn portefeuille en daar ga ik nooit graag te ver over. Al moet er af en toe is een uitzondering op de regel zijn, en dat zal VGP nog wel worden. Zou hier graag af en toe nog wat bijtanken als er fondsen beschikbaar zijn.

Investor
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Investor »

Op donderdag 4 maart houd ik een call met Martijn Vlutters, head of IR bij VGP, om de vooruitzichten & 2020 cijfers te bespreken. De presentatie zal in het Engels verlopen en zal beschikbaar worden gesteld op YouTube en mogelijks op IR sectie van VGP zelf. (Definitieve jaarcijfers op 26 februari)

Welke vragen zouden jullie graag beantwoord krijgen?
tops liked last!

panamapapers
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 188
Contacteer:

Bericht door panamapapers »

Nice, ben benieuwd naar het interview. Hieronder een paar vragen van mijn kant.

- Hebben ze een exclusiviteitscontract met Allianz of bekijken ze ook de mogelijkheid om JV's af te sluiten met andere partners?
- Ze hebben een progressief dividendbeleid. Ik vermoed dat ze streven naar een pay-out ratio van 30%, wat lastig is vanwege eenmalige winsten bij grote JV-projecten à la München. Hoe is hun visie hierop? Gaan ze puur kijken naar recurring inkomsten?
- Renewable Energy strategy: hoe verwachten ze dat dit zich gaat ontwikkelen in de toekomst? (inkomsten van 2020? -> CAGR?)
- Duitsland, Tsjechië en Spanje zijn de grote markten van VGP. We zien ze hoe langer hoe meer actief worden in andere EU-landen, waaronder het snel-groeiende Roemenië, Nederland etc. Is het hun strategie om los van geografie te kijken naar de meest lucratieve, grootschalige projecten/gronden in Europa, of hebben ze ook een plan om bv. de markt in één bepaald land te domineren?
charel01 liked last!

Investor
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Investor »

panamapapers schreef:
11 feb 2021 17:54
Nice, ben benieuwd naar het interview. Hieronder een paar vragen van mijn kant.

- Hebben ze een exclusiviteitscontract met Allianz of bekijken ze ook de mogelijkheid om JV's af te sluiten met andere partners?
- Ze hebben een progressief dividendbeleid. Ik vermoed dat ze streven naar een pay-out ratio van 30%, wat lastig is vanwege eenmalige winsten bij grote JV-projecten à la München. Hoe is hun visie hierop? Gaan ze puur kijken naar recurring inkomsten?
- Renewable Energy strategy: hoe verwachten ze dat dit zich gaat ontwikkelen in de toekomst? (inkomsten van 2020? -> CAGR?)
- Duitsland, Tsjechië en Spanje zijn de grote markten van VGP. We zien ze hoe langer hoe meer actief worden in andere EU-landen, waaronder het snel-groeiende Roemenië, Nederland etc. Is het hun strategie om los van geografie te kijken naar de meest lucratieve, grootschalige projecten/gronden in Europa, of hebben ze ook een plan om bv. de markt in één bepaald land te domineren?
Zeer interessante vragen :) thanks!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie