VGP
Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen
Laatste artikelen op Beursig.com
Turbo ratio: laat de ratio niet een valkuil zijn bij beleggen...
ABN AMRO MeesPierson zet cyclisch karakter van sectorallo...
Bitcoin manipulatie, zeepbel en geen valuta volgens Dr. Doom
Re: VGP
Bij mij 109
- Investor
- Forum actieveling
- waarderingen: 259
- Contacteer:
Welke vragen zouden jullie graag beantwoord krijgen?
- panamapapers
- Forum actieveling
- waarderingen: 188
- Contacteer:
- Hebben ze een exclusiviteitscontract met Allianz of bekijken ze ook de mogelijkheid om JV's af te sluiten met andere partners?
- Ze hebben een progressief dividendbeleid. Ik vermoed dat ze streven naar een pay-out ratio van 30%, wat lastig is vanwege eenmalige winsten bij grote JV-projecten à la München. Hoe is hun visie hierop? Gaan ze puur kijken naar recurring inkomsten?
- Renewable Energy strategy: hoe verwachten ze dat dit zich gaat ontwikkelen in de toekomst? (inkomsten van 2020? -> CAGR?)
- Duitsland, Tsjechië en Spanje zijn de grote markten van VGP. We zien ze hoe langer hoe meer actief worden in andere EU-landen, waaronder het snel-groeiende Roemenië, Nederland etc. Is het hun strategie om los van geografie te kijken naar de meest lucratieve, grootschalige projecten/gronden in Europa, of hebben ze ook een plan om bv. de markt in één bepaald land te domineren?
- Investor
- Forum actieveling
- waarderingen: 259
- Contacteer:
Zeer interessante vragenpanamapapers schreef: ↑11 feb 2021 17:54Nice, ben benieuwd naar het interview. Hieronder een paar vragen van mijn kant.
- Hebben ze een exclusiviteitscontract met Allianz of bekijken ze ook de mogelijkheid om JV's af te sluiten met andere partners?
- Ze hebben een progressief dividendbeleid. Ik vermoed dat ze streven naar een pay-out ratio van 30%, wat lastig is vanwege eenmalige winsten bij grote JV-projecten à la München. Hoe is hun visie hierop? Gaan ze puur kijken naar recurring inkomsten?
- Renewable Energy strategy: hoe verwachten ze dat dit zich gaat ontwikkelen in de toekomst? (inkomsten van 2020? -> CAGR?)
- Duitsland, Tsjechië en Spanje zijn de grote markten van VGP. We zien ze hoe langer hoe meer actief worden in andere EU-landen, waaronder het snel-groeiende Roemenië, Nederland etc. Is het hun strategie om los van geografie te kijken naar de meest lucratieve, grootschalige projecten/gronden in Europa, of hebben ze ook een plan om bv. de markt in één bepaald land te domineren?

Deelnemen aan het forum + meer functies?
Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!