VGP

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
Investor
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 182
Contacteer:

Re: VGP

Bericht door Investor »

hadox schreef:
19 mei 2020 17:02
Sinds een aantal maanden ook aandeelhouder, dank voor de tip en updates hier in dit topic Investor!
Zonder dank. Mooi vasthouden, ambitieus zijn met dit aandeel en genieten van de rit.
VGP: De ster van de portefeuille - 2020 wordt een superjaar!
Koersdoel: €2000 tegen 2028!

https://www.optiongenerator.com

BuyAndHold
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 3
Contacteer:

Bericht door BuyAndHold »

hadox schreef:
19 mei 2020 17:02
Sinds een aantal maanden ook aandeelhouder, dank voor de tip en updates hier in dit topic Investor!
+1

Lieve16
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 4154
Contacteer:

Bericht door Lieve16 »

Is dit allemaal niet te mooi om waar te zijn?

Investor
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Investor »

Lieve16 schreef:
19 mei 2020 18:20
Is dit allemaal niet te mooi om waar te zijn?
Liever zo dan omgekeerd. Er zijn fallen angels waar beleggers hun ongelijk proberen te verdraaien (cfr. InBev, Solvay) omdat het business model minder robuust lijkt te zijn, de dividendpolitiek vragen doet rijzen...

Wel opmerkelijk dat VGP zo snel weer op een ATH staat omdat 1) veel vastgoedaandelen zijn afgestraft 2) het een relatief klein aandeel is en midcaps het niet fantastisch hebben gedaan dit jaar.

More room to grow IMHO, rustig vasthouden en er niet mee gaan traden/timen is de boodschap; anders was je tijdens de corona crash de klos.

mver
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 2
Contacteer:

Bericht door mver »

Idem hier ! Aandeel op mijn radar gebracht door Investor (aka Groeiaandelenfavoriet2014 ;) ). Grote positie verworven tijdens de crash. Hierbij een dikke merci !!
Investor liked last!

kierkegaard
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 551
Contacteer:

Bericht door kierkegaard »

Ik vond mijn recente instapkoers aan 80 aan de hoge kant, en heb toch wel even getwijfeld of ik zo'n 'duur' aandeel zou oppikken. Nooit gedacht dat we vandaag hier zouden staan en volgens mijn eigen model zou ik moeten verkopen. Maar ik wil mijn dividenden op peil houden en met corona zijn er teveel geschrapt en verlaagd dus ik houd aan.

Blackbelt
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 403
Contacteer:

Bericht door Blackbelt »

kierkegaard schreef:
19 mei 2020 20:44
Ik vond mijn recente instapkoers aan 80 aan de hoge kant, en heb toch wel even getwijfeld of ik zo'n 'duur' aandeel zou oppikken. Nooit gedacht dat we vandaag hier zouden staan en volgens mijn eigen model zou ik moeten verkopen. Maar ik wil mijn dividenden op peil houden en met corona zijn er teveel geschrapt en verlaagd dus ik houd aan.
Ik zit er in van 71€. Ik had toen Cofinimma, en vond dat ze niet vooruit gingen en bovendien te veel in kantoorvastgoed zaten.
Zijdelings kwam ik in contact met kantoorverhuur toen ze op ons werk een nieuw kantoor zochten.
Het is momenteel ongelooflijk wat ze doen om bedrijven te strikken. Als je tekent voor 9 jaar krijg je de eerste 12-18 maand gratis, of de verhuurder betaalt de ombouw en renovatie helemaal. Dat doen ze om een hoge huurprijs te kunnen aanhouden, maar dat is dus behoorlijk artificieel.

WDP had ik al, en dat presteert ook enorm goed, dus ik zoch iets niet te duur en niet overgewaardeerd in de logistiek.... en toen dus VGP gevonden.
Zo lang ze hun strategie mooi kunnen blijven uitvoeren blijf ik zitten in allebei. De online handel blijft groeien, dus dat zit nog sel een paar jaar goed.

kierkegaard
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 551
Contacteer:

Bericht door kierkegaard »

Dat van die kantoorhuurmarkt klopt zeker. Ik heb me zelf onlangs op die markt begeven (weliswaar niet in België maar in een groeiland) en er zit inderdaad een serieuze gap tussen de reële huurprijs en die op papier. Bovendien zijn er tal van middle men die een deel van de taart afsnoepen.

Investor
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Investor »

kierkegaard schreef:
19 mei 2020 20:44
Duur? Als je al het lange termijn potentieel negeert is een faire waarde voor dit jaar 130-135. En dat loopt op tot 180-200 volgend jaar.

Een winnaar verkopen of afbouwen kan best; vraag is in wat ga je de winst herbeleggen? Waarschijnlijk in iets met meer risico en tegenvallend momentum. In deze markt moet je net de winnaars bijkopen en verliezers (veelal “value”) laten staan.

Invstr
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 76
Contacteer:

Bericht door Invstr »

Iemand een mening ivm hun Franse sectorgenoot Argan en hun Duitse VIB en het voordeel van VGP buiten de joint venture?
VGP, Moury, CFE, ArgenX, Solvay, Flow, Recticel

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen.

Plaats reactie