ASIT biotech

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Freddy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 616
Contacteer:

Re: ASIT biotech

Bericht door Freddy »

TinneM schreef:
09 feb 2020 07:58
Is dit aandeel nog interessant om te kopen aan 0.2450 euro met alles wat er aan de hand is?
Op basis van alles wat we nu weten gaat dit aandeel in rechte lijn naar faillissement.
el_mettos liked last!

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

el_mettos
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 210
Contacteer:

Bericht door el_mettos »

nete schreef:
09 feb 2020 10:34
el_mettos schreef:
09 feb 2020 08:19
toen fase III resultaten volgens de CEO maar een formaliteit waren.
Tja, verklaringen van CEO's lees ik eens, maar meestal neem ik ze met geen korrel, maar met een kamion zout.
Je kan moeilijk van een baas van een bedrijf verwachten dat hij zichzelf of zijn producten in vraag gaat stellen he ?
Tsja, in vraag stellen is één, vertrouwen uitspreken en pumpen is iets anders. Samen met de insider-aankopen kreeg ik de dollartekens in m'n ogen. Na Ablynx en Gala denkt een mens al snel dat hij onoverwinnelijk is. Niet dus, lesson learned. :lol:
Als Paul D'Hoore het zegt.... is het al te laat.

robantwerp
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 8
Contacteer:

Bericht door robantwerp »

idem : ja heb me hier ook aan verbrand met hun fase III beloftes om dan doodleuk ineens te verkondigen dat hun medicijn tegen hooikoorts (na 2 jaar testen) niet werkt waarna de koers inzakte (-65%). Heb ze eind vorig jaar dan maar snel gedumpt.
Wisten de bestuurders wellicht al lang maar ze hadden immers geen ander product in de pipeline.... : het parket zou hen moeten vervolgen ipv. dat ze nu gewoon ontslag nemen en de kous is af.
Gelukkig zat ik er niet te diep in zodat dat verlies vorige maand al is weggewerkt.
Heeft me wel geleerd (smallcaps) biotech aandelen (en uitspraken van CEO's) te wantrouwen.

MGiles
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 80
Contacteer:

Bericht door MGiles »

robantwerp schreef:
10 feb 2020 13:28
idem : ja heb me hier ook aan verbrand met hun fase III beloftes om dan doodleuk ineens te verkondigen dat hun medicijn tegen hooikoorts (na 2 jaar testen) niet werkt waarna de koers inzakte (-65%). Heb ze eind vorig jaar dan maar snel gedumpt.
Wisten de bestuurders wellicht al lang maar ze hadden immers geen ander product in de pipeline.... : het parket zou hen moeten vervolgen ipv. dat ze nu gewoon ontslag nemen en de kous is af.
Gelukkig zat ik er niet te diep in zodat dat verlies vorige maand al is weggewerkt.
Heeft me wel geleerd (smallcaps) biotech aandelen (en uitspraken van CEO's) te wantrouwen.
Inderdaad, een week of 2 voor de crash was er nog melding over "succesvolle afronding" van de testen. Vanaf wanneer wordt misleiding fraude? :). Heb toch een serieus verlies gelopen maar wel het verstand gehad mijn geld ASAP van tafel te nemen.
Geduld is een schone deugd

Chukky2
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 219
Contacteer:

Bericht door Chukky2 »

De zoveelste stil legging van het aandeel
avantium Bam Bayer-Bioc.Bpost-cresent-econocom -Exmar -Fagron-greenyard-ing-MDxH-Nyrstar -Ontex -Oxurion-Pharming-umic.XFab-Arcelor ,IAsiat-argenx melex -Solvay,AMG,beka.acaci.shel.

beursfre
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 72
Contacteer:

Bericht door beursfre »

Chukky2 schreef:
11 feb 2020 09:20
De zoveelste stil legging van het aandeel
wss voor uitspraak rechtbank dit keer.....
Biocartis (5,04€) - IBA (9,00€) - Inventiva (5,14€) - MDX (0,789€) - Mithra (20,05€) - Orange BE (14,90€) - Pharming (0,95€) - Exmar (2,10€) - Ontex (11,50€) - Acacia Pharma (2.07€) - Ageas (35,99€) - Innate Pharma (3,50€) - Celyad (7,64€)

El Dinero
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 36
Contacteer:

Bericht door El Dinero »

Oef, ze krijgen wat tijd:
https://www.lecho.be/entreprises/pharma ... 07324.html

Ben nog steeds ervan overtuigd dat de overheidsfinanciering in dit bedrijf niet zomaar verloren mag gaan.
vogelspotter liked last!

vogelspotter
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 3394
Contacteer:

Bericht door vogelspotter »

12-02-2020

07:34

ASIT biotech 4 maanden beschermd tegen schuldeisers

ASIT biotech krijgt van de Luikse Ondernemingsrechtbank voor vier maanden een gerechtelijk akkoord. Het Brusselse biotechbedrijf is daardoor beschermd tegen zijn schuldeisers tot 11 juni.

ASIT biotech zal die tijd benutten om een reorganisatieplan uit te werken, inclusief een voorstel tot terugbetaling van zijn schulden. Dit plan wordt op 26 mei ter goedkeuring voorgelegd aan de schuldeisers.

'Deze procedure van gerechtelijk akkoord is een belangrijke fase die de directie van ASIT biotech moet toelaten de strategische opties te onderzoeken teneinde de belangen van schuldeisers en aandeelhouders maximaal te bewaren.'

De notering van ASIT biotech was dinsdagmorgen opgeschort in afwachting van het persbericht.

ASIT biotech vroeg in december een gerechtelijk akkoord aan, maar de toekenning daarvan liep vertraging op omdat informatie ontbrak. Eind november moest het bedrijf erkennen dat zijn belangrijkste kandidaat-geneesmiddel, een middel tegen hooikoorts, zo goed als niets uithaalde.

Bron:"De Tijd"
In port:Avantium,Basic-Fit, Deceun,Deutsche Bank,LUFTHANSA,econocom,
EVS,Fastned, Weight Watchers, X-Fab, Greenyard , Prosus,PETROLEO BRASILEIRO -ADR -A.
Verkocht:UCB , Euronav ,OneSpan , Arcelormittal.
cash :40%

Terugnajaren
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 341
Contacteer:

Bericht door Terugnajaren »

In beste geval wordt dit een forse haircut en nog x tijd zombieleven tot het alsnog in faling gaat.
Ik meen immers dat er niets meer in pipeline zit en kas is gewoon onvoldoende om iets op te starten.

Grtz,
Terugnajaren

Chukky2
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 219
Contacteer:

Bericht door Chukky2 »

Niet allemaal zo pessimistisch bekijken . Als ze er niets meer in zouden zien was het vandaag einde verhaal en dat is dus niet zo.
avantium Bam Bayer-Bioc.Bpost-cresent-econocom -Exmar -Fagron-greenyard-ing-MDxH-Nyrstar -Ontex -Oxurion-Pharming-umic.XFab-Arcelor ,IAsiat-argenx melex -Solvay,AMG,beka.acaci.shel.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie