Biocartis

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Hercules
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 12

Re: Biocartis

Berichtdoor Hercules » 24 Apr 2015 15:02

Ik hoorde ergens dat het 9x overtekend zou zijn.
Mocht dat kloppen, zal de toewijzing voor het plebs wel minimaal zijn aangezien hun vriendjes natuurlijk voor gaan.

piddybull
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1520

Berichtdoor piddybull » 24 Apr 2015 18:21

bron : website Biocartis
Onvolledig overgenomen !

1 – 500 stuks 40,0% via syndicaat KBC ... ? 12,0% anders
501 – 1.000 30,0% 9,00 % anders
ALL-IN GALAPAGOS : shine on you crazy diamond... offices in EU in Mechelen,Romainville,Leiden,Bazel,and in US Boston.

Hercules
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Hercules » 24 Apr 2015 19:53

Hier staat de hele staffel voor particulieren.
https://media.biocartis.com/biocartis-i ... T_NL-1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Professie lag echt aan de relatie met je bank wat je kreeg, getallen tussen de 0% en 15% gehoord.

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1058

Berichtdoor bertje » 24 Apr 2015 20:37

Bij Bolero staan ze al in het overzicht.
500 stuks = 200 stuks.
499 stuks = 199 stuks.

Lumi
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Lumi » 25 Apr 2015 06:10

Logische verdeling, maandag al naar de beurs!
ben imens benieuwd naar de eerste koersvorming....

bertje
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor bertje » 25 Apr 2015 11:59

Kleintjes hebben 14% van de nieuwe aandelen gekregen.
1.597.579 aandelen werden geplaatst bij particuliere beleggers in België, enkele miljoenen aandelen die gevraagd werden werden dus niet geleverd. (beste geval kreeg je 40% en slechtste geval 4.5%)
Als velen nog proberen hun deel binnen te halen zou het maandag vuurwerk moeten geven, klimaat hebben we in iedergeval mee.

Met de helft van Bone Therapeutics zou ik al dik tevreden zijn.
51 procent winst in drie dagen voor Bone Therapeutics.
Het Waalse biotechbedrijf Bone Therapeutics staat onder stoom op de Brusselse beurs. Sinds de biotechnologiegroep vrijdag zijn debuut maakte op de beurs van Brussel is het aandeel met 50,6 procent in waarde gestegen. Alleen al gisteren ging het aandeel met 18,3 procent de hoogte in naar 24,10 euro.

SanderK
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 69

Berichtdoor SanderK » 25 Apr 2015 15:19

Ik had mij ingeschreven voor iets meer dan 1000 euro (ben beginnend belegger, nog student) en krijg nu dus maar voor 115 euro aandelen....

Kan ik mijn order nog annuleren (via Binck)? Zo ja, is dit niet de beste oplossing? Op 115 euro transactiekosten betalen is niet echt fijn...... Als ik op de eerste dag wil bijkopen (aan een waarschijnlijk veel hogere prijs), moet ik nog eens transactiekosten betalen.
Ageas 23%, Euronav 11, Golden Ocean Group ltd 2, HCP Inc 10, Intervest Offices & Warehouses 13, Recticel 24, Seadrill Ltd 5, obligatie Fagron 13
belegger sinds 09/2014

pate
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 786

Berichtdoor pate » 25 Apr 2015 17:32

SanderK schreef:Ik had mij ingeschreven voor iets meer dan 1000 euro (ben beginnend belegger, nog student) en krijg nu dus maar voor 115 euro aandelen....

Kan ik mijn order nog annuleren (via Binck)? Zo ja, is dit niet de beste oplossing? Op 115 euro transactiekosten betalen is niet echt fijn...... Als ik op de eerste dag wil bijkopen (aan een waarschijnlijk veel hogere prijs), moet ik nog eens transactiekosten betalen.

Je kan je order niet meer annuleren.

Het is wel zo dat je bij een intekening op een IPO geen transactiekosten betaalt.

Als de koers maandag onmiddellijk de hoogte inschiet kan je ook gewoon enkele maanden afwachten. Algemeen wordt aangenomen dat de beurzen wel eens zouden kunnen corrigeren. Op zo een moment zou je dan extra aandelen kunnen bijkopen.

bertje
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor bertje » 25 Apr 2015 18:30

Maandagmorgen snel bijkopen (indien ze niet meteen te hoog openen) en dan kun je die 10 aandelen met de rest verkopen.

ING’ers en andere konden zelfs niet inschrijven dus daar verwacht ik ook nog wat vuurwerk van.

Een bedrijf als biocartis spaart nu wat nieuws op en na de beursgang zullen ze wel snel met nieuwe toepassingen naar buiten komen. Ze wilden ook meteen 30 - 35 nieuwe mensen aanwerven dat zal ook wel niet zijn om met hun vingers te laten draaien.
http://rtv.be/artikels/biocartis-trekt- ... eurs-a6628" onclick="window.open(this.href);return false;

Jokke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 165

Berichtdoor Jokke » 26 Apr 2015 11:56

pate schreef:
SanderK schreef:Ik had mij ingeschreven voor iets meer dan 1000 euro (ben beginnend belegger, nog student) en krijg nu dus maar voor 115 euro aandelen....

Je kan je order niet meer annuleren.

Het is wel zo dat je bij een intekening op een IPO geen transactiekosten betaalt.

Als de koers maandag onmiddellijk de hoogte inschiet kan je ook gewoon enkele maanden afwachten. Algemeen wordt aangenomen dat de beurzen wel eens zouden kunnen corrigeren. Op zo een moment zou je dan extra aandelen kunnen bijkopen.

Hij moet niet betalen voor die intekening, maar toch wel eens hij de aandelen effectief koopt? Of wat bedoel jij juist met je opmerking over IPO en geen transactiekosten.

bertje schreef:Maandagmorgen snel bijkopen (indien ze niet meteen te hoog openen) en dan kun je die 10 aandelen met de rest verkopen.

ING’ers en andere konden zelfs niet inschrijven dus daar verwacht ik ook nog wat vuurwerk van.

Een bedrijf als biocartis spaart nu wat nieuws op en na de beursgang zullen ze wel snel met nieuwe toepassingen naar buiten komen. Ze wilden ook meteen 30 - 35 nieuwe mensen aanwerven dat zal ook wel niet zijn om met hun vingers te laten draaien.
http://rtv.be/artikels/biocartis-trekt- ... eurs-a6628" onclick="window.open(this.href);return false;

Als hij er snel nog bijkoopt, betaalt hij dan niet gewoon 2 keer transactiekosten?